Stránka 1 z 1

Napsal: 08.11.2003, 23:11
od swed
Tak jsme koumali jak p?ed?lat výfuk.Stejn? je u? skoro po smti...aby to p?kn? nebrzdilo spaliny kdy? bude n?jaký ten kit sání. Tak sem si ?ek co kdy? katalizátor vyhodím ale i v?e za ním a ud?lá se po?ádná trubka z nerezu navohýbaná a? na konec..prost? vyhodit celej výfuk akorát nechat lambdu a svody.....co vy na to je to realiovatelné. N?kdo mi ?íkal , ?e to super táhne a má dost dobrej zvuk kdy? se vyhodí i tlumi?.Tak?e se tu takhle ptám.......



<!--EDIT|SWED|Nov 9 2003, 12:12 AM-->

Napsal: 09.11.2003, 18:17
od sprinter
Ja koupil auto s jednim tlumicem(tehdy jsem netusil,ze maji byt dva) a katem,ktery se velmi brzy ucpal.Tlumic byl taky jak reseto,takze s vyhozenim katu me udelali cely vyfuk novy.Zadni tlumic je spise ladena tlumivka se dvema DTM koncovkami prum. 90mm.Uz toto usporadani me nuti po meste jezdit max. do 2800ot. a neslapat moc na plyn.Resonance pri 3000ot. a plnem plynu je fascinujici,prez 3500ot. se hlucnost trochu snizi,ale lide na ulicich to vnimaji,jako by okolo projizdel zavodni special(to me rekli znami a kamaradi-v noci jsem slyset prez 8 bloku).A hlucnost je i v aute.Na delsi trasy ti praskne hlava(nemyslim na motoru).Takze jestli mas dost penez na pokuty,nebo kamarady na policii,smele do toho,protoze kdyz ti rekli ze to lip jede,meli pravdu.Musis ale zaroven dat FMIC a konus sani(nebo hrib-dle libosti).Auto se razem neuveritelne odbrzdi a budes mit tak 200 koni.Pokud tedy chces jen holou rouru,rekni raddymu,on vi jak ma byt dlouha(nebo spise kratka).Jestli ale nechces na sebe upozornovat zbytecne dopredu,radeji tam nejaky naznak tlumice dej.

Napsal: 09.11.2003, 19:06
od raddy
Dobre riesenie je vyhodit katalizator a dat sportovy tlmic vyfuku (koncovy). Treba si ale uvedomit ze najvacsie brzda po katalizatore je stand. downpipe (trubka kde je lamda). Kto ju videl z vnutra vie o com je rec.Dajte tam peknu hladku trubku velkeho priemeru a to sa budu diat veci :o .
Ak tam nechate rezonator (prvz tlmic) hluk je v pohode, tak to mam aj ja...



<!--EDIT|raddy|Nov 9 2003, 07:06 PM-->

Napsal: 09.11.2003, 21:48
od blázen
raddy píše:Dobre riesenie je vyhodit katalizator a dat sportovy tlmic vyfuku (koncovy). Treba si ale uvedomit ze najvacsie brzda po katalizatore je stand. downpipe (trubka kde je lamda). Kto ju videl z vnutra vie o com je rec.Dajte tam peknu hladku trubku velkeho priemeru a to sa budu diat veci :o .
Ak tam nechate rezonator (prvz tlmic) hluk je v pohode, tak to mam aj ja...
má? pravdu ten downpipe je p?kny hnus, jak jsi to nahradil?

Napsal: 09.11.2003, 22:02
od swed
tak ta downpipe me take zajima..a jak tam pak zandas lambdu?...popis to tu trochu raddy....

Napsal: 10.11.2003, 09:00
od raddy
SWED píše:tak ta downpipe me take zajima..a jak tam pak zandas lambdu?...popis to tu trochu raddy....
Kedze som daval T3 turbo, musel som staru downpipe vyhodit. Vyrobili sme trubku s prirubou. Trubka je uplne hladka a s velkym priemerom (podla T3 priruby). Na lambdu je navrtana diera a navarene srobenie, tot vsjo. Origos downpipe je velmi restriktyvna, urcite si porozmyslajte o nejakej nahrade. Vyrobit ohnutu trubku s dierou nie je moc zlozite. Navarit tam prirubu a je to....

Napsal: 10.11.2003, 09:42
od Ondrey
Nedavno jsem v Nemecku videl 200SX s vyfukama a la Camaro, vyvedenyma bokem vedle prahu. Byly to takovy ty pekny chromovany roury a ten zvuk!!!!!!!!!!! :blink:
Nevite o nekom, kdo by to umel vyrobit? ?? ???



<!--EDIT|Ondrey|Nov 10 2003, 09:43 AM-->

Napsal: 10.11.2003, 09:50
od swed
Ondrey píše:Nedavno jsem v Nemecku videl 200SX s vyfukama a la Camaro, vyvedenyma bokem vedle prahu. Byly to takovy ty pekny chromovany roury a ten zvuk!!!!!!!!!!! :blink:
Nevite o nekom, kdo by to umel vyrobit? ?? ???
o tom vyvedení jsem také p?emý?lel...ud?lat tu downpipe a rovnou to svézt na bok bez dlouhého vedení pod celým autem...a? na to bude ?as za?nu nad tím mo?ná uva?ovat....asi to musí být rachot :o))