TPS

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

tak jsem pri hledani neceho jineho v manualu nasel, ze TPS se pouziva jako nahrada pri nefuncnim AFM stranka EF&EC 21
takze ty co tam nemaj ty dratky takhle asi nefungujou?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

mrkevvzime píše:tak jsem pri hledani neceho jineho v manualu nasel, ze TPS se pouziva jako nahrada pri nefuncnim AFM stranka EF&EC 21
takze ty co tam nemaj ty dratky takhle asi nefungujou?
ano, to je fakt, prave preto som sa cudoval tej bezdratkovej verzii. ak tam nie su, tak nie je k dispozicii vystup z potenciometra TPS a tym padom nema ECU ak ovediet ako je klapka otvorena...
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Tak jsem vyzkoušel už třetí TPS (tentokrát s drátkama) a pořád mi to mezi 2 a 3 tisícema RPM cuká. Ještě to TPS musím nastavit, až budu mít multimetr, ale nevím nevím. Nebude to spíš problém někde v powertransistoru, cívkách nebo kabelech?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

zkousels vycistit afm?
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

mrkevvzime píše:zkousels vycistit afm?
No nedavno jsem ho akorat strikal nejakym sprejem na kontakty, dukladne cisteni jsem neprovadel
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

no jestli to treba neudelalo na tech dratkach nejaky povlak co tomu vadi, ale to jenom tak hadam

a co svicky nebo pumpa
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

mrkevvzime píše:no jestli to treba neudelalo na tech dratkach nejaky povlak co tomu vadi, ale to jenom tak hadam

a co svicky nebo pumpa
Zkusim tu AFM vycistit poradne, co je na to nejlepsi? Jinak svicky novy, pumpa by mela byt ok, ale vercajk na zmereni tlaku paliva nemam :(
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

no ja to udelal tak jak to tady psali kluci nekde v navodech
vymontoval jsem tu krabicku s dratkama a jemnym steteckem a lihem
Uživatelský avatar
kubajs
user
Příspěvky: 348
Registrován: 24.02.2005, 20:26
Bydliště: Frenštát p.R.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubajs »

stím štetečkem opatrně, lepší je sprej na brzdy a bude jak nová
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

uplne v klidu, ty dratky nejsou zase az tak jemnoucky jak sem se bal
samo ze to byl fakt jemnej stetecek uplne pidi :wink:
Odpovědět