TPS
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ano, to je fakt, prave preto som sa cudoval tej bezdratkovej verzii. ak tam nie su, tak nie je k dispozicii vystup z potenciometra TPS a tym padom nema ECU ak ovediet ako je klapka otvorena...mrkevvzime píše:tak jsem pri hledani neceho jineho v manualu nasel, ze TPS se pouziva jako nahrada pri nefuncnim AFM stranka EF&EC 21
takze ty co tam nemaj ty dratky takhle asi nefungujou?
Tak jsem vyzkoušel už třetí TPS (tentokrát s drátkama) a pořád mi to mezi 2 a 3 tisícema RPM cuká. Ještě to TPS musím nastavit, až budu mít multimetr, ale nevím nevím. Nebude to spíš problém někde v powertransistoru, cívkách nebo kabelech?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zkusim tu AFM vycistit poradne, co je na to nejlepsi? Jinak svicky novy, pumpa by mela byt ok, ale vercajk na zmereni tlaku paliva nemammrkevvzime píše:no jestli to treba neudelalo na tech dratkach nejaky povlak co tomu vadi, ale to jenom tak hadam
a co svicky nebo pumpa
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: