Zapozicanie Seriveho vyfuku na S13

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Zapozicanie Seriveho vyfuku na S13

Příspěvek od remo »

nemate nikto cim blizsie k BA zapozicat seriovy vyfuk??

potrebujem ho ako vzor pre cloveka co mi ma robit celonerez

staci mi pozicat aby som nemusel davat dolu svoj

dik
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapozicanie Seriveho vyfuku na S13

Příspěvek od kenivruh »

remo píše:nemate nikto cim blizsie k BA zapozicat seriovy vyfuk??

potrebujem ho ako vzor pre cloveka co mi ma robit celonerez

staci mi pozicat aby som nemusel davat dolu svoj

dik
Ze nic nepovies. Ked bude dobra cena tak moze hned spravit hned dva. Ale len priemer 3 palce ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

uvidim ako to cele pojde.

je to clovek co nerobi veci na auta a tak

zivi sa zabradliami schodiskami a pod, ale podvolil sa ze to skusi

budem robit asi z 60mm rury

uvidime jak to dopadne a aka bude cena a ci bude ochotny robit aj dalsie
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

seriovy je onicom ako VZOR... 8)
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

sem jeden hodil do šrotu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

tamo píše:seriovy je onicom ako VZOR... 8)
preco by bol o nicom ako vzor??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo »

lebo je to iba trubka ktora ma strasne vela zbytocnych ohybov... pri konci ma povodny vyfuk 2x 90stupnove ohyby... pricom sa to da spravit asi 30stupnovimi a mozno aj menej... dalej niekde ked sa spaja povodny vyfuk treba asi 2 x 10-15 stupnove ohyby..a potom pri frontpipe mas asi 75stupnovy ohyb... ak nechavas povodnu downpipe takze v skratke... kup si novodurove kolena a nejaku tu trubku vyrob si maketu a zanes to manikovi nech ti to spravi podla tej makety :)
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

tamo píše:lebo je to iba trubka ktora ma strasne vela zbytocnych ohybov... pri konci ma povodny vyfuk 2x 90stupnove ohyby... pricom sa to da spravit asi 30stupnovimi a mozno aj menej... dalej niekde ked sa spaja povodny vyfuk treba asi 2 x 10-15 stupnove ohyby..a potom pri frontpipe mas asi 75stupnovy ohyb... ak nechavas povodnu downpipe takze v skratke... kup si novodurove kolena a nejaku tu trubku vyrob si maketu a zanes to manikovi nech ti to spravi podla tej makety :)
toto ma uz tiez napadlo, ze by sa tak dalo. asi to este zvazim

nemam sa kde dostat pod auto a vklude si to vyrobit to je cely problem
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Odpovědět