Diskuse o podvozku, tlumexu a flame

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Diskuse o podvozku, tlumexu a flame

Příspěvek od Fire »

Kód: Vybrat vše

Reakce na strikani podvozku tlumexem, reakce na http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?t=10953&postdays=0&postorder=asc&start=106 . R.
s tím podvozkem jsi to ale fakt posral :scratch: ... jak všichni píšou , nastříkat to před pořádným ošetřením od rzy byla pěkná blbost ...
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

No ale rozhodne je to lepši než to bylo.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

hmmm, na jak dlouho
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Design píše:No ale rozhodne je to lepši než to bylo.
jen vzhledove....ucelove je to rekl bych jeste horsi..pokud se tam dostane vlhkost..tak to pod tim gumacem vyhnije totalne protoze to bude blbe schnout.....vim ze kritika je neprijemna ale takova je pravda bohuzel......horkovzdusku...spachtli..oskrabat...koupit drateny kotouce do vrtacky...hodit to na 4 spalky..sundat napravy a vybrousit mista kde to je zrezly.....pak to staci udelat i stetcem..nemusis to strikat kdyz pouzijes body 910 nebo jak bylo to oznaceni......ja sem si delal predni podbehy.....bylo to vycisteny..domasteny a stejne mi na jednom miste vylezla rez!!!!...staci troska aby to zacalo delat borcus.....budu to muset predelat v zime...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty »

Jen by me zajimalo kdo tady z fora ma poradne udelanej podvozek komlet vycistenej a z generalkovanej
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

krasty píše:Jen by me zajimalo kdo tady z fora ma poradne udelanej podvozek komlet vycistenej a z generalkovanej
třeba já
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

krasty píše:Jen by me zajimalo kdo tady z fora ma poradne udelanej podvozek komlet vycistenej a z generalkovanej
ja z casti..na druhou cast se chystam letos...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty »

Kentoya píše:
krasty píše:Jen by me zajimalo kdo tady z fora ma poradne udelanej podvozek komlet vycistenej a z generalkovanej
třeba já
to si nemyslim taky si to neudelal cely. Ale nehodlam tu zasirat forum. Tak ze se taky zdrzte poznamek o kvalite provedeni.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

a co tam teda nemám hotový, zadek je komplet na autě a to do puntíku a předek je komplet na zemi a to do puntíku a čeka až budu mít čas ho nasadit, jen kvůli GO motorů ostatním nemám na svoje čas a to jak na motor tak na ostatní, ale mám to komplet a to do puntíku

a neprud

howgh
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

jo a ta přední co ji mám na autě je z 90% hotová, takže tam budu dávat druhou a ta je na 100% do puntíku, dokonce i rozebraný kulový čepy, vyčištěný namazaný a nový náplně

howgh
krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty »

Kentoya píše:jo a ta přední co ji mám na autě je z 90% hotová, takže tam budu dávat druhou a ta je na 100% do puntíku, dokonce i rozebraný kulový čepy, vyčištěný namazaný a nový náplně

howgh
jsem si nevsimnul ze by si delal spodek auta. Kdyz uz tak poradne odstrojit kastli nechat ji opiskovat, provarit, vyvarit, vystuzit, vystrikat dutiny, kompletni vymena brzdovejch trubicek , domecku, nechat opiskovat napravy, vymenit vsechn cepy silace atd. Tohle beru jako dobre udelanej podvozek a spodek auta. Jinak jestlize vezmete na spodek jen kartac je to skoro k nicemu bohuzel udelal jsme takovej malej pokus rezavy mista jsme ocistil jak se dalo kartacem a na jiny vzal rozbrusku a sel co nejvic do plechu a pak na to naplacal nekolik vrstev bezbarveho laku zajimavy je ze to co jsme delal kartacem a hodne se snazil do tydne zacalo reznout to co bylo delany rozbrusovackou tak ne.

A kentoyo nechtel jsme se te dotknout ;-). Jen me vadi ze se do nej postite co to da ale ve finale jak dlouho mas ty auto a pustil si se do podvozku? A hlavne jsme si tu vsimnul ze prece hlavni je vykon a pak zdrava kastle, dobry brzdy a podvozek ne?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

krasty píše:
Kentoya píše:jo a ta přední co ji mám na autě je z 90% hotová, takže tam budu dávat druhou a ta je na 100% do puntíku, dokonce i rozebraný kulový čepy, vyčištěný namazaný a nový náplně

howgh
A hlavne jsme si tu vsimnul ze prece hlavni je vykon a pak zdrava kastle, dobry brzdy a podvozek ne?
Samozrejme ze hlavni je vykon. Ked by som chcel zdravou kastly, dobry brzdy a podvozek, tak si kupim nieco ine s motorom 1.1 a to upravim 8)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Krasty drsny....takze ty taky strikas gumoasfalt na rez? Nevim kolik podvozku jsi zrenovoval ty, ze nam tady rikas jak se to ma delat. Ale budis...ocelovym kartacem nikdy nevyberes rez uplne protoze se nedokaze tak prizpusobit povrchu, nicmene vysledek po kotouci je o 99% lepsi nez rez zastrikana asfaltem. Srovnavat piskovani a dratenej kotouc je uplnej nesmylsl...opravovanej plech nikdy nebude jak ten novej..kdyz to vemes rozbrusovackou zacne taky rezavet..pozdeji ale zacne...opiskovani kastle je sice fain, ale v automobilce kde tu kastli pak celou ponori do antikorozni lazne a ta barva se dostane vsude. Kdyz si nechas opiskovat auto a pak to nalakujes z venku, znicis antikorozni zaklad z tovarny a auto ti shnije tak rychle ze se ani nestihnes povozit poradne. Pokud vemes podvozek dratakem, das gumac+ dutiny a jednou za rok-dva to budes obnovovat tak to bude naprosto v pohode.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

kenivruh píše:
krasty píše:
Kentoya píše:jo a ta přední co ji mám na autě je z 90% hotová, takže tam budu dávat druhou a ta je na 100% do puntíku, dokonce i rozebraný kulový čepy, vyčištěný namazaný a nový náplně

howgh
A hlavne jsme si tu vsimnul ze prece hlavni je vykon a pak zdrava kastle, dobry brzdy a podvozek ne?
Samozrejme ze hlavni je vykon. Ked by som chcel zdravou kastly, dobry brzdy a podvozek, tak si kupim nieco ine s motorom 1.1 a to upravim 8)
a tohle myslis jako vazne? hlavne at to jede...brzdit to moc nemusi? :lol: :lol: :lol:
krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty »

Mirek píše:Krasty drsny....takze ty taky strikas gumoasfalt na rez? Nevim kolik podvozku jsi zrenovoval ty, ze nam tady rikas jak se to ma delat. Ale budis...ocelovym kartacem nikdy nevyberes rez uplne protoze se nedokaze tak prizpusobit povrchu, nicmene vysledek po kotouci je o 99% lepsi nez rez zastrikana asfaltem. Srovnavat piskovani a dratenej kotouc je uplnej nesmylsl...opravovanej plech nikdy nebude jak ten novej..kdyz to vemes rozbrusovackou zacne taky rezavet..pozdeji ale zacne...opiskovani kastle je sice fain, ale v automobilce kde tu kastli pak celou ponori do antikorozni lazne a ta barva se dostane vsude. Kdyz si nechas opiskovat auto a pak to nalakujes z venku, znicis antikorozni zaklad z tovarny a auto ti shnije tak rychle ze se ani nestihnes povozit poradne. Pokud vemes podvozek dratakem, das gumac+ dutiny a jednou za rok-dva to budes obnovovat tak to bude naprosto v pohode.
Uz dvakrat a nevim neschnilo to nechali jsme to nastrikat primo kde jsme si to nechali delat a vydrzelo to takze ti neverim. Nehlede na to ze ted kamarad renovuje fiatka staryho a bude se delat to same s tim ze se na to bude davat pozinkovej zaklad (ted abych nekecal). Jinak kazde osetreni dobre vis spomaly rez nerikam ze udelal dobrou vec ale udelal aspon neco. A stacilo to rict jednou a ne 100x. Je jasne ze vsechno zacne rezavet pak tedy postrada smysl proc tedy vubec neco delat tak se na to vykaslete anic nedelejte a nechte to vklidu schnit a hlavne ze tam bude 300k :lol:. Pak postrada smysl ale tato debata a nechapu proc jste se do nej pustili.

Jinak s tim gumacem mas pravdu ono to nejakej cas vydrzi neplanujkes prece mit 200sx 15-20let.
Naposledy upravil(a) krasty dne 13.09.2007, 11:38, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět