Tak mam ted na prodej vstriky 460cc pasuji presne na 200sx ted uz na prachy tolik nepospicham takze davam puvodni cenu 2500kc, dale bude na prodej jedna T28 je teda zrala na repas ale stala 4000kc..
tomasfree píše:Nazdar a kde bych asi tak mohl seznat to čerpadlo na 300 zx to by mohlo být zajimavé a pasovalo by neby by se musely udělat nějaké úpravy.
kup walbro ,ne 15let staré čerpadlo z 300zx.. walbro 255l za 3000kč je dostačující pro větší výkon než tu kdy kdo bude mít
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
To je fakt něco na tom je, jo a a chtěl jsem zeptat godzillera a pabla kolik by chtěl za to turbo a vstřiky a jestli je to turbo použitelné jště před repasi
jsem nový řidič 200SX a jsem do toho auta blázen :-)
tomasfree píše:No to jsem zapoměl napsat jedná se o S13 motor CA18DET
No spočivá to v tom že najedeš na takove dva valce které simulujou odpor vzduchu a valení kola a snímaji teplotu motoru samotna zkouška trvá asi 3 minuty měří se 4. rychlost do maximalního výkonu. Jo a ještě pokud má někdo větší IC předpřipravený na uchycení na S13
Dost divný popis válcové brzdy, proč by se tam měl simulovat odpor v vzduchu? To by snad ani nasimulovat nešlo, napřed by auto muselo do aerodynamického tunelu a pak na brzdu. Snímjí se ztráty v převodech a v ložiskách, tak že se auto protočí naprázdno (pokud to brda umožňuje).
No asi jsem to špatně popsal ani přesně ten princip zatím neznám zatím jde o vířívou dynamickou brzdu, kdyby se to bzdilo jen ztrátami v ložiskách a převodech tak by to nestačilo ani na škodovku :-)
jsem nový řidič 200SX a jsem do toho auta blázen :-)