K : CA18DET 4 port hlavu (originalna condicia)

je nutný vysvětlení?! :)
saffo

K : CA18DET 4 port hlavu (originalna condicia)

Příspěvek od saffo »

Mam mali problem a mozno mi poradite. Hladam Europsku hlavu na Nissan CA18DET, co ma 4 .... err , neviem jak sa to povi po SK/CZ , 4 port ? ... ale nie 8 port ako je Japonska hlava.

Ja skladam si nove auto pro moju firmu, ISR, a to bude Nissan Skyline R32 GT-S. Ma to teras RB20DE a idem do toho dat CA18DET a asi 450rwhp (470-500 motor) na drift a okruch tadi a od 1280kg na asi 1150kg alebo menej.

Mi mame 8 port hlavi, a hladam 4 port co mozem vybrusit a upravit.

Asi jak to vypada ze pojdem na SK v decembri, tak bi som si u zobral spet.

Ma niekdo nieco ?

Len teras sa to zacne, ale fotki su tu na mojej [speed] forum v Perth.
http://www.speedmotorsport.org/forum/in ... c=106&st=0

Je tu aj SK kraj co kamaradi nepouzivaju :( haha.
http://www.speedmotorsport.org/forum/in ... owforum=43

Djakujem !
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx »

Preco chces vyhodit RB a davat CA?A cez 500Hp,nepomylil si sa?
Sorry za ot.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
saffo

Příspěvek od saffo »

RB su tazke motore, a ked dam tam CA18 mam vela vyhodu ...

- Vela suciastek
- Je to mini RB motor, vela princip je na RB a da sa pohode dostat 450+hp
- Ma to menej torque (err .. neviem co je slovo torque po sk/cz) tak mozem mat vacej kontrol na okruch a drift.
- A z CA je aj lachsie ako RB aj SR, a mozem dat celi motor pri a zad, prednu osu. Na RB sa to prekroci cez osu, a pred autu je vela vyvazene. Plus mozem V-mount celi intercooler aj chladic na vodu kde bol volakedi cyl 1 a 2 na RB.

Toto je Toyota Technocraft Japan sposob na myslenie, ako volakedi jazdili na GT-500 ze Tom's/Sard/Zent/Denso atd JZA80 Supra ale male 2.0L 3S-GTE motor z GT-4 Celica.

A ci som na nepomilil ?? ... asi nie, toto robim deno dene na zivobite. :). Kebi ze hladam 820rwhp tak samozreme dam tam RB26DETT, ale teras nie.
saffo

Příspěvek od saffo »

CA je fantasticky motor.

Lepsie ako SR20 do 500hp, az zatim SR je lepsie, ale vela sa musi na SR robit ties.

Ja pro zakaznika som urobil 720ps na 4 kola na jeho R32 Skyline. Ked tam dam RB motor, to je uplene to iste jak hoci aki Skyline a nic vacej. Tadi su vela 800, 900 aj 1300ps Skyline GT-R ... tak ked si poskladas 500hp na trat , si stale nic moc vseobecne ked sa tak na to kukne.

Ja mam 500hp Supru, (nabuduci rok ask 700) a 380hp Celica GT-4, tak mne mi to nechiba mat 600 od Skyline. A co je na trati v zadni nahon rhychlejsi ? .... 450hp RB alebo 450hp CA ? .

Jesli sa to zda ze to je to iste, neni to, a ten CA je odost rychlejsie. Je lachsie (menej spotrebu na gumi, brzdi a lepsie na zakrutu) z menej torque.

Omluvam sa za pisemnu rec. Slovencina neni moj prvi jazyk.
Naposledy upravil(a) saffo dne 09.11.2007, 19:50, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

CA lehci nez SR? obavam se ze podle vazeni na SXOC uk je SR20DET o nekolik kg lehci nez CA....
A complete SR20 and a complete CA18 were weighed in the UK (both including gearbox, clutch, etc, plus an extra 7.5kg aircon pump only on the CA18) only to find...

SR20DET was 216.5kg
CA18DET was 227.5kg

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=124454
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Mirek píše:CA lehci nez SR? obavam se ze podle vazeni na SXOC uk je SR20DET o nekolik kg lehci nez CA....
A complete SR20 and a complete CA18 were weighed in the UK (both including gearbox, clutch, etc, plus an extra 7.5kg aircon pump only on the CA18) only to find...

SR20DET was 216.5kg
CA18DET was 227.5kg

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=124454
Ale k tematu..tu hlavu by mohl mit kentoya.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
saffo

Příspěvek od saffo »

Mirek, Ale z tej istej stranki tam mas skorej ....

http://forums.freshalloy.com/showthread ... 4de+weight

CA18ET_ - 118 kg 260 lbs
CA18DET - 128 kg 282 lbs
SR20DE -- 139 kg 306 lbs
SR20DET - 149 kg 328 lbs
FJ20ET_ - 166 kg 366 lbs
KA24DE_ - 167 kg 368 lbs

To co merali kg na UK forum, mal aj ten compresor na klimu, dasi 7kg, tak to je podla nich skoro presna ista vaha. Ale ja some vzdi nasiel ze CA je lachsie ako SR. A prevodovka nevadi na CA/SR, su take iste v vahe z pameti.

Jagy, V com ?
Obrázek

Toto je Nissan Silvia S13 tadi. SR20 ... a urobil potom asi za 2 tyzdne potom 860rwhp (okolo 900+ motor)

Buki, Ja som z Perth Australie.
saffo

Příspěvek od saffo »

Ja ked mam si kupit S13, vzdi si vyberem CA18. Nemam rad timing retaz, rockers ani malu vanu na SR20. Ten motor prebral CA18 nie ze je novsi, ale ze CA bol drachsi vyrabat. SR ma vela vacej respect ze ludia automaticki maju rad SR , ale nic vubec neni z CA18 okem olejovu pumpu co neni nic moc originalna.

Ked bi som si kupil S14 alebo S15, preca nevitahnem then SR, ale stale mam rad CA vacej.

Odpovedat otazku, v cem je lepsie, Nissan Skyline ! haha.
Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS »

aspon nekdo se zastane cacek ;-)
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Trochu jsem to promazal a nechal jen relevantni prispevky a prispevky autora inzeratu...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
saffo

Příspěvek od saffo »

MIRIS píše:aspon nekdo se zastane cacek ;-)
Ahhahaha je to tak iste tadi v Aus .... mozes mat 350hp CA co mozes celi den tocit na 8000-8500+rpm a ludia si stale vyberu 300hp 7000 otaciek SR20, lebo to je novsie, a musi bit asi podla toho lepsie.

Ani nerospravam i ludia co davaju RB 25/26DETT do S13 a to nikde potom nejde lebo cela vaha je v predu auta na tazki 6cyl.

SR je fantasticky motor (stale najlepsie 4cyl u mna je Toyota 3S-GTE) ale nic vubec neni zle z CA18.
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy »

saffo píše:ale nic vubec neni zle z CA18.
tak tohle nerekne ani nejvetsi optimista ne? :) Kazdy vi, ze ten motor neni zdaleka bezproblemovy.. spise naopak.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Saffo myslim ze vetsina lidi swapuje na SR/RB kvuli vetsi spolehlivosti pri vyssich vykonech. Muj nazor je ze kdyz se CA udela poradne tak take vydrzi a casem si to hodlam overit :))
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

jagy píše:
saffo píše:ale nic vubec neni zle z CA18.
tak tohle nerekne ani nejvetsi optimista ne? :) Kazdy vi, ze ten motor neni zdaleka bezproblemovy.. spise naopak.
ten motor je bezproblémový, když je nový..ale na 500k bych použil rozhodně SR20DET, jediná zkušenost s tak výkoným CA byl motor od richieho, který nakonec stejně rozebrali na díly, protože se to pořád kazilo měl tuším 600k+
rozdíl hmotnosti mezi SR20 a CA18 nehraje žádnou roli, je to pár kg
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy »

no jo, to je ten problem.. ty motory maji 15+ let.. a kazdy vi, jak se k nim vetsina chovala.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Odpovědět