ostre vacky SR20DET
ostre vacky SR20DET
Chtel by nekdo? Mohl bych dovezt BC stg2, 264° IN i EX.... u NA motoru namereno + 15whp, u DET netusim, ale asi vice.
Nove, muzu sehnat vice kusu, staci rict..
cena: 6500,-
Nove, muzu sehnat vice kusu, staci rict..
cena: 6500,-
Naposledy upravil(a) jagy dne 08.11.2007, 21:00, celkem upraveno 1 x.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
samozrejme jinak bych vam to tu nepsal.
Adv. Dur.
264°/264°
Dur @ .050
216°/216°
Lift (in)
.475"/.475"
Lift (mm)
12.06/12.06
Adv. Dur.
264°/264°
Dur @ .050
216°/216°
Lift (in)
.475"/.475"
Lift (mm)
12.06/12.06
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
U stg 2 nejsou nutne, u stg3 (272°) uz ano.
Za pruziny je cena cca 5000,-
Za pruziny je cena cca 5000,-
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
když nebudeš točit nad 7000 nutnost to není, potom je riziko už obrovské obvzvláště pokud se orovnávala hlava, a pro správný chod vaček, od 260 se téměř vždy doporučují pružiny, i když to není nezbytně nutné, je to přinejmenším nadmíru vhodnéjagy píše:U stg 2 nejsou nutne, u stg3 (272°) uz ano.
Za pruziny je cena cca 5000,-
To jestli si majitel koupi i pruziny je na nem. Ale hodne lidi jezdi bez a nikdo nemel (zatim) jediny problem.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
samozrejme.. s nema je jistota.. a u NA to muzes klidne potom valit k 8000ot...
rozumik: bohuzel..
rozumik: bohuzel..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
serie ma 7700ot. a ok.. schumi ma 8500ot. seriovy vnitrek a tez ok..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
jagy to že má seriový vnitřek, ještě neznamená že je to oki, jen proto že to točí, hydra mají jednu špatnou vlastnost a to tu, že přibližně od 7000 toček uchcávají a tím pádem se zdvih zmenšuje, samozřejmě když použiješ vačky se zdvihem 12 namísto nějakých 9 +- 0,5 co jsoou v serii, tak přesto že si hydra ucvrnknou, zůstane stále zdvih dost vysoký na to, aby točil třeba až 9000, ale nepůjde plynule, atd atd, je s tím mnoho problémů, a vím že to fungovat bude, ale není to správně, nechci se hádat, ber to jako fakt o hydrech ne o tom že to funguje nebo nefunguje
Myslel jsem to tak, ze se mu to ZATIM neposralo. I ja jsem mu rikal, ze se seriovyma vackama nema smysl tolik tocit.
ja napr. se serii tocim
1. 7500ot.
2. 7200ot.
3. 7000ot.
atd.
s tim jsem mel nejlepsi vysledky.. ale byl bych radsi, kdybych tolik tocit nemusel (se serii). S turbem by sel ten vykon tak k 5800-6000ot. to by bylo mnohem lepsi.
ja napr. se serii tocim
1. 7500ot.
2. 7200ot.
3. 7000ot.
atd.
s tim jsem mel nejlepsi vysledky.. ale byl bych radsi, kdybych tolik tocit nemusel (se serii). S turbem by sel ten vykon tak k 5800-6000ot. to by bylo mnohem lepsi.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!