K : CA18DET 4 port hlavu (originalna condicia)

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

každý motor má své problémy, vše je otázka peněz, pokud někdo chce ze seriového CAčka 300 kobyl, problémy přijdou, jinak má asi tři čtyři větší nedostatky na které jsem narazil a je jen otázkou peněz aby se to vyeliminovalo a nabeton vím že 400 kobyl z CAčka, když budu mít na stole 200 papouchů, není vůbec problém
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

jagy píše:no jo, to je ten problem.. ty motory maji 15+ let.. a kazdy vi, jak se k nim vetsina chovala.
myslel sem to spíš tak,že když mu vyměníš co se dá za nové, že bude v pohodě.. ten motor není špatnej.. ba naopak,nabízí celkem dost..ale taky celkem dost požaduje,..tak už to je,..motory co moc nepotřebujou nikdy moc nenabízejí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

blázen píše:
jagy píše:no jo, to je ten problem.. ty motory maji 15+ let.. a kazdy vi, jak se k nim vetsina chovala.
myslel sem to spíš tak,že když mu vyměníš co se dá za nové, že bude v pohodě.. ten motor není špatnej.. ba naopak,nabízí celkem dost..ale taky celkem dost požaduje,..tak už to je,..motory co moc nepotřebujou nikdy moc nenabízejí
jsou výjimky třeba evo motor a některé hondy u nissanu asi VQ
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Kentoya píše:
blázen píše:
jagy píše:no jo, to je ten problem.. ty motory maji 15+ let.. a kazdy vi, jak se k nim vetsina chovala.
myslel sem to spíš tak,že když mu vyměníš co se dá za nové, že bude v pohodě.. ten motor není špatnej.. ba naopak,nabízí celkem dost..ale taky celkem dost požaduje,..tak už to je,..motory co moc nepotřebujou nikdy moc nenabízejí
jsou výjimky třeba evo motor a některé hondy u nissanu asi VQ
to je tím,že jsou nové,jak budou 15let staré,bude platit to,co jsem vypsal..
u dvoukila je problém v tom že to stojí dost peněz a né všichni si můžou dovolit dělat drahé opravy a investovat statisíce.. to je příčina jejich úmrtnosti..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Kentoya píše:každý motor má své problémy, vše je otázka peněz, pokud někdo chce ze seriového CAčka 300 kobyl, problémy přijdou, jinak má asi tři čtyři větší nedostatky na které jsem narazil a je jen otázkou peněz aby se to vyeliminovalo
Mohl bys vypsat ty nedostatky at je to tu hezky pokupe kdyz uz se tu bavime o vyhodach a nevyhodach jednotlivych motoru?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS »

Peca píše:
Kentoya píše:každý motor má své problémy, vše je otázka peněz, pokud někdo chce ze seriového CAčka 300 kobyl, problémy přijdou, jinak má asi tři čtyři větší nedostatky na které jsem narazil a je jen otázkou peněz aby se to vyeliminovalo
Mohl bys vypsat ty nedostatky at je to tu hezky pokupe kdyz uz se tu bavime o vyhodach a nevyhodach jednotlivych motoru?
to by me taky zajimalo
saffo

Příspěvek od saffo »

Wow. hahahha.

15+ roku stary motor ?. Aj ... kamarat co teras urobil 1220hp na 69 Ford V8 twin turbo bude mat vela chyb za chvilu .... lebo motor je stari ???. haha. Toto neni mlieko alebo chlieba o com rospravame ...

Motor co ma 150,000 najazenich kilometrov je v lepsom stavu ako je motor co ma 5000km ked sa ide robit na skladani motor. Ci to je factory Nissan, Toyota alebo BMW, neni to len nahoda ze oni najazdia na motor abi dostal co sa vola po anglicky "seasoning of the metalurgical composition". Mozno to moze niekdo prelozit ?

To znamena, ze motor co ma najadenich kilometru, je v lepsom stave sa vybrusit a proffessionalne poskladat na upraveni motor.

Mam motor v mojej dielne co ma len bohuzial 82,000kms, skoda je to nema ras tolko. Ale toto neni prvi krat co som poskladal 400+hp CA18DET tak si myslim ze to mozno zvladnem :) .

Mam tadi dobrich ludi na to .... Carrillo, CP, ARP, Ferrea, HKS, Toda, Tomei, ORC a Hollinger dog box. :).

Ak sme pri tom na SR/RB a proc ludia to vymenia, to je bar kedi len "sheep mentality", ako ovca , jeden to urobi, druhi idu dalej na tu istu trasu. Tadi vytahnu 300hp CA 18 a vymenia na 300HP SR20 !!! ??? !!!. Hahaha. Ok. Hey ked dojdu a chtu abi som urobil novi fuel system, intercooler a take veci ... co ich budem prehovrat, ale maju to iste skoro co mali pred tim, ale sa tak tesia na to !!! haha. Tadi stale jazdia FJ20DET v cestnich aut co robia 11.6 na 400m, prehodia zadne gumi , a idu dom ako dosli. Od pondelka to piatka jazda na tom a na vikend budu tlacit abi dostali 11.5 zas.

SR a RB v originalnom stave su nic moc ties .... to neni vubec 700hp 2JZ-GTE alebo 600hp 1UZ-FE, 440hp 3S-GTE , a tieto motori sa ukazali ze moju urobit toto dost casto v originalnom stave od Toyota bez upravi vnutri len vacovki (cams) , turbo, ECU a celi benzinovi system (strikace a cerpadla).

Ani RB26DETT GT-R motor nema nic moc rad ces 500hp, a sa rosipe. Je to lebo to je stari motor ?. Vela KM najazdenich ? . Nie, ale neni od Nissan skladani na to, ale dobre vieme ze moze ces 1200hp urobit celu sezonu.

Ked sa tu rosprava ze CA ma chibi, ja myslim ze sa zabuda ze nedavam do auta ojazdeni stari CA motor od '89 co ma "500,000km" na tachometri.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

první chybou je malý odvětrávací otvor z bloku do sání, na seriový výkon stačí pokud jsou komprese řekněme nad 9 bar

další chyba je šířka ojnic ve spodním oku, stačil milimetr a bylo by to jinde

další chyba nedokonalé olejové čerpadlo

další chyba přepadové otvory oleje z hlavy do bloku, stačily o milimetr větší

další chyba výměník voda olej stíhá jen do rychlosti cca 180km/hod a to tak 10km jízdy

horší detaily

hydroštely sice nejsou chybou, ale na sporták to není ideální řešení

uložení vaček mohlo být o trochu širší nahoře nad vačkama, kde nejvíce trpí i kdYž to není chyba mohlo to být lepší

sací ventily 74

težkej setrvák

málo oleje chtělo to o litr víc
saffo

Příspěvek od saffo »

Kentoya píše:první chybou je malý odvětrávací otvor z bloku do sání, na seriový výkon stačí pokud jsou komprese řekněme nad 9 bar
Neni to problem. Na vstetki motori sa aj tak robi nove AN-10 otvori na odvetranie (PCV) co idu to rozdelovac (air oil separator) co stahne olej (ked nieco) dole a vzuch ven. RB a SR tak iste. A jak si hovil na seriove to staci. Ja na mojej 200sx na SK mam flasu od automaticky olej do coho som dal obi tva PCV hadice, pohoda.
Kentoya píše: další chyba je šířka ojnic ve spodním oku, stačil milimetr a bylo by to jinde
Na seriove je to pohde. 1bar tlak, pohode, a vela otaciek furt, pohode, a vidis motore co maju cez 100,000 a furt idu bez problemu. Ked uz hladas 400koni, a pouzivas Carillo, Pauter, Jun (cosworth) ojnice je to dokazane vela krat ze vydrzia pohode. SR a RB to iste, oni nemaju nic moc jak 500hp ojnice aj tak.
Kentoya píše: další chyba nedokonalé olejové čerpadlo
Na seriove staci to. Ja som zistil vacej problem z CA ludiami je ze si myslia ze mozu jazdit stim motorem na jenu vymenu oleja 10 alebo 15,000km. Ked tlak je vysie tak potrabuje mat nieco jak vysie tlak (high volume) Tomei alebo Toda pumpi, ale ked fact chtes mat bezvadni olejovi system tak sa ide na sychi system (dry sump).
Kentoya píše: další chyba přepadové otvory oleje z hlavy do bloku, stačily o milimetr větší
To sa da upravit. To staci ne seriovi motor.
Kentoya píše: další chyba výměník voda olej stíhá jen do rychlosti cca 180km/hod a to tak 10km jízdy
Sorry toto nerozumim co myslis recove.

horší detaily
Kentoya píše: hydroštely sice nejsou chybou, ale na sporták to není ideální řešení
Hydrostely ... lifters ?. Jesli ano, co je lepsie resenie ?. Rocker jak je v SR ????.
Kentoya píše: málo oleje chtělo to o litr víc
Ked to je chyba , tak je to aj vetsi na SR a RB. Na SR a RB mozes kupit 10 inake olejove vane ... ale este ras, verim ze na seriove ked to neni drift alebo circuit (okruch) auto, staci to. Ja chodivam do nurburgringu z mojim 200sx .. bez problemu. Driftujem kde mozem a ties bez va. 3S-GTE na Toyota je to iste .. a na MR2 ma to aj electronicku odmeru na vanu ked je nizko cez zakruti.

Olejova vana z kridlom vyresie tento problem.

Ja si myslim tieto "chybi" co tadi prebirame su neni az tak platne ked skladam motor na 400-500koni. Ja som nikedi nehovoril ze chtem dostat 500koni na orig 80,000km CA18DET, a to iste mozes povedat na SR20, lebo ani ten ti neda vubec any blisko pri tom ties.

Ja neverim ze sa moze prirovnat originalni motor a 500koni, a zda sa mi ze vela sa prirovnava z originalnim Nissan motorem Z t25 turbo a vela km najazdenich.

Ked mozete, moze mi niekdo ukazat kolko cele upravene CA motori u vas mali vela problemu a chyb ak boli proffessionalne zlozene ?. A ja vam ukazem vela jo je tadi co maju super koni a idu deno dene.
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

saffo píše: Ked mozete, moze mi niekdo ukazat kolko cele upravene CA motori u vas mali vela problemu a chyb ak boli proffessionalne zlozene ?. A ja vam ukazem vela jo je tadi co maju super koni a idu deno dene.
Toho se asi nedockas, tady na to nikdo nema prachy :D
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

saffo píše: Ja chodivam do nurburgringu z mojim 200sx ..
Tak to by si potom mohol dojst na jar aj do Brna, nech ta mozme vidiet aj tu tvoju masinu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

to je pravda a foto by se taky hodilo co ty na to?
Obrázek
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ad safo nevím jestli si to dobře pochopil, ale psal jsem že když jít s výkonem nad 300 kobyl tak je potřeba vyeliminovat určité nedostatky či chyby motoru, někdo se ptal jaké a já je rozepsal co není zcela košer a více méně jsi v odpovědích všude psal že to na serii stačí, tak jsem nějak tvůj příspěvek nepochopil

jinak hydroštely je to co je mezi ventilem a vačkou a pomocí tlaku oleje to zvedá ventily a je vhodné to předělat na solid

výměník voda olej, je ta plechová krabice nad olejovým filtrem kde se olej chladí vodou a stačí to uchladit do rychlosti 180km/hod, prostě a jednoduše to chce olejový chladič

velikost vany tudíž množství oleje se dá vyřešit taky olejovým chladičem

a moje upravená šlapala v pohodě 17 000km než se mi podařilo jezdit na stále otevřené vstřiky, nemohl jsem přijít na to co se stalo, spotřeba nad 30, nechtělo to startovat, v nízkých točkách se to dusilo a ve vysokých to bylo oki, benzín mi smýval olejový film a odnesly to dva válce, třením praskly kroužky, jinak vím že není problém ten motor upravit, měl jsem tam nad 300 kobyl, hádat se nechci, jestli budeš chtít cokoli napsat k tomu co jsem kdy napsal, přečti si to ještě jednou, myslím si že je zbytečné psát některé věci dvakrát a více, neber to jako hádku, ale jako návod a dostaneme se nahoru
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no já to pochopil tak, že na serii to stačí a když chceš 500hp tak se to prostě upraví ;)
saffo

Příspěvek od saffo »

kenivruh píše:
saffo píše: Ja chodivam do nurburgringu z mojim 200sx ..
Tak to by si potom mohol dojst na jar aj do Brna, nech ta mozme vidiet aj tu tvoju masinu.
Cau Ken, Ano, planujem presne to. Ja bi som chtel si doviest motorku na SK ale, a do brna je 100%. Ale bi some aj isel na Nissan :) . Som sa dozvedel nesak ze na SK aj snezi ... asi neni to na Brno trat , ale drift action :) .. ooooh yea .
MaxX píše:to je pravda a foto by se taky hodilo co ty na to?
To je pred AM Tiergarten v Nurburg v 2003. Malo fotiek mam , a vsetki co som mal od 2005 some stratil na poruseni hard drive, ale kuknem sa este.
Obrázek
Odpovědět