Příspěvek
od Design » 20.11.2007, 20:43
Zaklin si vačky tak abys vubec nemusel vytahnout ze řetezu nadzvedni je a vymen ale myslim že mužeš očekavat i vydřeny vahadla no uvidiš no kdyžtak to pak nafot.Nebo ja ted mam taky motor v aute a vačky venku a řetez pridratovanej tak aby byl porad naplej a taky se tam pk budou davat vačky de to proste udelat ale musiš pak nastavit vačky podle retezu tak jak to maš ted zaškrtni na vačce a na řetezu nebo tak nejak však seš chytrej nejak to vymysliš!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ