Karbonové blatníky
Karbonové blatníky
Kdo by měl zájem o karbonové blatníky na s13 zatím je to v jednání. Předběžná cena je 7000,- za kus, snažim se jí stlačit níž a taky čím víc lidí si objedná tím to bude levnější.
Tak kdyžtak pište kdo by měl zájem.
Tak kdyžtak pište kdo by měl zájem.
S15 - JDM
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
cest.....rozsirujici ? fotky? Proc jdes po karbonu? Snazim se domluvit si laminatove +50mm zadek a +20mm predek dual vent z USA, ale jsou tam nejaky potize.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
hehe..ok dik...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
taky bych měl zájem o nějaké výrobky z karbonu, odkud jsi - nebo ten týpek co by to vyráběl ? Když bude cena dobrá tak by mě zajímala kapota a interiérový věci.Awatar píše:Myslim si že se půjde určitě dohodnout i na kapotě, ten člověk dělal třeba karbon bodykit na Abarth TCR. Takže já mu napíšu a zeptám se.slik85 píše:a keby som chcel konverzne s 15 na s14? svetla uz mam doma a kapotu by som aj objednal indeked tak ale aspon blatniky
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jop kapota by me taky zajimala..kdybych si udelal plechovou a podle ni bych potreboval udelat carbonovou......vcetne vyztuh asi....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Bude ten karbon vypálený (nevím jestli jsem nepoužil nevhodný výraz) jde o to, že aby jak karbon tak kevlar získaly ty správné vlastnosti nestačí je spracovat jako laminát, ale nechat je i vypálit a to už každý kdo s těmi materiáli pracuje nedělá. Neznám přesně postup ani co všechno je proto třeba jen jsem o tom slyšel, ale je to také důležité protože bez té úpravy je to potom prakticky z funkčího hlediska jedno jestli to je laminát či karbon, jen to lépe vypadá.
To mi poslal:
Ahoj sem tu jen naskok tak sem prolitnul tu diskusi zbezne.... ten typek...Bures nebo jak se jmenuje vi o cem mluvi. Vypaleni se rika Krystalizace.....nejde ani tak o karbon ale o pryskyrici ta se musi...jak ktera...temperovat vetsinou 4-6hodin na 50-60stupnu ale jsou i na vic. Mam zkusenost s temperaci na 60stupnu, svy dily sem dal v lete a tak sem formy vytahl na slunce a ty se na tu teplotu rozhazvili...vetsinou cim nizsi teplota tim zas dele....je to proces polymerace...vzniku vazeb v molekularni strukture. Vypalit se to nemusi hned....staci i treba za mesic nebo za rok...to je vyhoda, nevyhoda je ze kdyz se to vynda z formy tak by se to pak mohlo pri vypalovani venku pokroutit. Existuji bud sodikovy IR pece..viz formule jedna, nebo normalni,,, staci i sauna,, delaj to tak na WRC i na letadlech. No ja tak velkou pec nemam ale urcite bych to nekde domluvil. S verzi s14 s15...neznam to,ale pokud ten vyrez pro svetla na s14 je mensi a byl by prekryt s15 tak pak neni problem si to vyrezat podle potreby.
Ahoj sem tu jen naskok tak sem prolitnul tu diskusi zbezne.... ten typek...Bures nebo jak se jmenuje vi o cem mluvi. Vypaleni se rika Krystalizace.....nejde ani tak o karbon ale o pryskyrici ta se musi...jak ktera...temperovat vetsinou 4-6hodin na 50-60stupnu ale jsou i na vic. Mam zkusenost s temperaci na 60stupnu, svy dily sem dal v lete a tak sem formy vytahl na slunce a ty se na tu teplotu rozhazvili...vetsinou cim nizsi teplota tim zas dele....je to proces polymerace...vzniku vazeb v molekularni strukture. Vypalit se to nemusi hned....staci i treba za mesic nebo za rok...to je vyhoda, nevyhoda je ze kdyz se to vynda z formy tak by se to pak mohlo pri vypalovani venku pokroutit. Existuji bud sodikovy IR pece..viz formule jedna, nebo normalni,,, staci i sauna,, delaj to tak na WRC i na letadlech. No ja tak velkou pec nemam ale urcite bych to nekde domluvil. S verzi s14 s15...neznam to,ale pokud ten vyrez pro svetla na s14 je mensi a byl by prekryt s15 tak pak neni problem si to vyrezat podle potreby.
S15 - JDM