Takovej (asi) blbej dotaz :)
-
- Member
- Příspěvky: 12
- Registrován: 11.01.2007, 18:59
- Bydliště: Trutnov (HK)
- Kontaktovat uživatele:
Takovej (asi) blbej dotaz :)
Chtel jsem se optat, zda je jeste realny zprovoznit auto, ktery schorelo. Jestli ten ohen nema nejakej nepriznivej vliv na funkcnost kovovych dilu . ted si o me nemyslete, ze bych nekde chtel nejaky auto podpalit . proste jen, ze jsem obcas videl inzeraty na auta komplet vyhorely = za levno + nejsou v tom zbytecny veci, ktery bych stejne vyměnil pri kompletni rekonstrukci diky za pripadne odpovedi.
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Při určité teplotě v závislosti na materiálu se mění struktura, napětí a složení kovu. Zejména je problém u slitin hliníku. Další problém je deformace kůli způsobu chladnutí a tím i změna napětí v materiálu, že je nerovnoměrná. Takže problém není když teplota hoření nepřesáhne určité meze ale těch se při hpření auta podle mě dosáhne, takže je to napováženou která část hořela a také když teplota přesáhne tu mez tak se mění i pevnost kůli změně složení což je problém zejména v deformačních zónách.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Takovej (asi) blbej dotaz :)
koukas po kastli od toho slovaka? ta mela ocouzenej zadek?Blacklinez píše:Chtel jsem se optat, zda je jeste realny zprovoznit auto, ktery schorelo. Jestli ten ohen nema nejakej nepriznivej vliv na funkcnost kovovych dilu . ted si o me nemyslete, ze bych nekde chtel nejaky auto podpalit . proste jen, ze jsem obcas videl inzeraty na auta komplet vyhorely = za levno + nejsou v tom zbytecny veci, ktery bych stejne vyměnil pri kompletni rekonstrukci diky za pripadne odpovedi.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde