GO SR20DET z S14
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
ty wiseco jsou v pohodě, doporučuju koupit ty s největším vrtáním,byt budou drahší.. taky zkus,jestli jestli na ně někdo nemá slevu, každé procento je dost peněz..
k tomu broušení..brousí se 99% klikovek aniž by na jejich uložení něco klepalo.. prostě každé tisíce km ti budou hoblovat ložiska i kdybys nechtěl.. spíš bych spekuloval nad věcí, pokud to klepe hodně,zda bude ještě opravitelná/brousitelná klika, už sem jich vyhodil do šrotu dost..
k tomu broušení..brousí se 99% klikovek aniž by na jejich uložení něco klepalo.. prostě každé tisíce km ti budou hoblovat ložiska i kdybys nechtěl.. spíš bych spekuloval nad věcí, pokud to klepe hodně,zda bude ještě opravitelná/brousitelná klika, už sem jich vyhodil do šrotu dost..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Piesty su uz na ceste ku mne takze to je uz hotova vec. Kupil som v standartnych rozmeroch ako su piesty na S14(nevyznam sa v motoroch tak s tym nechcem moc vymyslat) ale myslim ze aj tie maju vyssi kompresny pomer ako origo.
Neviem ci motor klepal moc kedze sa mi to stalo prvy krat ale dufam ze to pojde este spravit vybrusom a potom to aj chvilu vydrzi. Ak by sa mi to stalo znovu tak by som uz asi rozmyslal nad nejakym stroker kitom
Neviem ci motor klepal moc kedze sa mi to stalo prvy krat ale dufam ze to pojde este spravit vybrusom a potom to aj chvilu vydrzi. Ak by sa mi to stalo znovu tak by som uz asi rozmyslal nad nejakym stroker kitom
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jak v seriových rozměrech? když koupíš stejně velké písty jako máš v motoru tak si moc nepomůžeš.. kupují se výbrusové písty, ty cos koupil budou pro seriový kompresní poměr, určitě bych tam nedával s vyšší kompresí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
http://www.wiseco.com/PDFs/Catalogs/SC0 ... yotaVW.pdf
Tie hned prve zhora som objednaval. Vobec neviem co myslis. Ja som neni moc technicky typ.
Tie hned prve zhora som objednaval. Vobec neviem co myslis. Ja som neni moc technicky typ.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Tak prave som po vasich vzkazoch volal s mechanikom a hovoril ze si nemysli ze bude treba robit vybrus motoru. Hovoril by to bolo asi lepsie ale neni to nutne.
Co vy na to
Co vy na to
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jo piesty trebalo kupovat az po zisteni ci treba vybrus. Inak kupovat hned najvacsie je podla mna zbytocne, kedze po nich uz tam nic nedas (keby nahodou nieco a trebalo znova vybrus).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
No tak to som trochu pokaslal ale uvidime mozno to nakoniec dobre dopadne. Najlepsie sa uci na vlastnych chybach zial.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Sorry za OT,ale na to je tu forum aby sa ludia pitali co potrebuju.Je tu dost skusenych,tak by nebol problem ti v tomto poradit.Dva krat meraj a raz stryhaj.branbito píše:No tak to som trochu pokaslal ale uvidime mozno to nakoniec dobre dopadne. Najlepsie sa uci na vlastnych chybach zial.
Stalo sa,len aby si to mal ok,drzim palce.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
je potřeba si uvedomit také roztažnost kovaných pístu, ikdyž koupíš "seriové" velikostí, tak ty písty by měli mít vetší vuli.. osobne to delám tak že změřím válce, kouknu zda potřebujou výbrusd, pokud nao, koupím kováky o s"stupen" větší ale brousím až jak dorazí, prootže ty kováky potřebují std výbrus +hodnotu udávanou výrobcem pístu..
takže brousit budeš tak jako tak..
takže brousit budeš tak jako tak..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
No tak asi to nebude az take katastrofalne. Vcera som rychlo pisal do tej firmy co mi ich ma posielat ze som si pomylil rozmer piestov a napisali my ze neni problem ze ich vymenia len bude dlhsie trvat kym pridu.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
důležitá je ovalita válců a pokud máš s14 tak bude mít nalítáno tak 150tis a to bude na hranici..takže bych brousil...nadruhou stranu má idaho pravdu, pro kované budeš brousit určitě, maj jinou roztažnost
k těm největším pístům..podle mě se vyplatí, když už strkáš majlant do motoru tak čím větší objem tím líp.. a po výbrusu bys měl najezdit hodně.posere se spíš něco níž nebo výš..
k těm největším pístům..podle mě se vyplatí, když už strkáš majlant do motoru tak čím větší objem tím líp.. a po výbrusu bys měl najezdit hodně.posere se spíš něco níž nebo výš..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod