Příspěvek
od kenivruh » 10.12.2007, 21:59
Power Fc, Haltech, Autronic, Microtech, wolf 3d su jednotky, ktore mozes v pohode upravovat sam. HKS co viem sa neda bezne upravovat, len cez tych dilerov (jedine ze zozenies manuall a komander, comu neverim).
Co sa tyka ladenia, kazda firma ma manual, podla ktoreho sa da jednotka naladit aj beznym uzivatelom, trochu znalym problematiky. Co je ale problem je, ze pr ladeni zmesi pisu napr. udrzuj urcite otacky a zataz co je velmi tazke robit na aute v pohybe. Niektore jednotky sice maju autoladenie podla nastavenej mapy ake chces A/F, ale to vacsinou nestaci.
Nasledne ladenie predazapalu je bez brzdy skoro nemozne, lebo ten nastavujes metodou pokusov, kym nemas najlepsi priebeh krutaku (da sa to robit aj G-Techom ked neni dyno). Ale najlepsia je aj tak motorova brzda, kde si nastavis zataz a potom je ladenie brnkacka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den