Přední kotouče
Přední kotouče
Zdravím vás všechny, mám k dispozici úplně nový, nepoužitý přední vrtaný kotouče od firmy Zimmermann. Jsou to přesně ty kotouče na následující stránce, včetně rozměrů: http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/zimm ... ?smid=2802
Důvod prodeje je jednoduchej, příbuzný mi chtěli udělat radost, tak na popud kamaráda objednali tyhle fajnový kotouče. nic méně se nějak zapomněli ujistit, že auto zapadne do rozmezí 7/1988 - 11/1993. Nezapadlo, tak vám je nabízím. Cena 3800 Kč. Sleva možná!!
Důvod prodeje je jednoduchej, příbuzný mi chtěli udělat radost, tak na popud kamaráda objednali tyhle fajnový kotouče. nic méně se nějak zapomněli ujistit, že auto zapadne do rozmezí 7/1988 - 11/1993. Nezapadlo, tak vám je nabízím. Cena 3800 Kč. Sleva možná!!
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No problém na nich je ten, že je to poprvé, co sem se od koupě auta rozhod koupit nový kotouče, tak sem si chtěl udělat radost a objednal sem si vrtaný, ať to nějak vypadá, no a zjistil sem, až když už byly koupený, že předchozí majitel už učinil ten krok s předěláním brzd na S14, čili místo seriovýho průměru na S13 257mm, to je na S14 280mm, takže ty kotouče sou menší než sem potřeboval...jestli se chystáš předělávat na S14 v dohledný době, tak to asi tyhle kotouče nemaj smysl...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
o zadnej krok nejde...S13 prefacelift ma 257mm.....S13 Facelift ma 280mm...S14 kotouce sou 5 dirovy a o 8mm silnejsi nez S13 kotouce (S13 280x22, S14 280x30)Lukáš píše:No problém na nich je ten, že je to poprvé, co sem se od koupě auta rozhod koupit nový kotouče, tak sem si chtěl udělat radost a objednal sem si vrtaný, ať to nějak vypadá, no a zjistil sem, až když už byly koupený, že předchozí majitel už učinil ten krok s předěláním brzd na S14, čili místo seriovýho průměru na S13 257mm, to je na S14 280mm, takže ty kotouče sou menší než sem potřeboval...jestli se chystáš předělávat na S14 v dohledný době, tak to asi tyhle kotouče nemaj smysl...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Aha, tak teď už v tom mám konečně jasno, díky... No takže to neni až zas tak snadný předělat to na S14, ...mít to na 5 šroubů,atd...
Naposledy upravil(a) Lukáš dne 13.12.2007, 22:59, celkem upraveno 1 x.