Svornost
Svornost
Zdravim všechny členy tohoto fóra...
měl bych před koupí Nissana 200sx s13 1993 pár nejasností a otázek...
Tak jedna z prvních....Jakou má tento model svornost? popřípadě dá se sehnat samosvor? Další otázka je zaměřena přímo na účel...200sx a drift, de to k sobě? vyděl sem už hodněkrát dvoustovku při jízdě bokem ale určo to nybyli základy....a další jak je to s životností a bezporuchovostí?
díky moc:)
měl bych před koupí Nissana 200sx s13 1993 pár nejasností a otázek...
Tak jedna z prvních....Jakou má tento model svornost? popřípadě dá se sehnat samosvor? Další otázka je zaměřena přímo na účel...200sx a drift, de to k sobě? vyděl sem už hodněkrát dvoustovku při jízdě bokem ale určo to nybyli základy....a další jak je to s životností a bezporuchovostí?
díky moc:)
starsie rocniky (zhruba do 91) ma diferencial otvoreny, novsie maju viskozny. aka je presne jeho svornost neviem, ale je to diferencial orientovany na komfort, nie priamo na drift.
200sx s13 je jedno z najpouzivanejsich aut na drift, bez problemov to ide na uplnej seriovke, na youtube je instruktazne video priamo od najvyssieho, na seriovej s13 aj s komentarom.
co sa tyka poruchovosti a zivotnosti, pouzi prosim hladanie, je to tu doblba rozobrate...
200sx s13 je jedno z najpouzivanejsich aut na drift, bez problemov to ide na uplnej seriovke, na youtube je instruktazne video priamo od najvyssieho, na seriovej s13 aj s komentarom.
co sa tyka poruchovosti a zivotnosti, pouzi prosim hladanie, je to tu doblba rozobrate...
Jen k těm diffům. Nedávno jsem se krátce po sobě svezl ve svém dvoukilu s VLSD a v dvoukilu s open diffem a je to opravdu PROPASTNÝ rozdíl! Takže pokud nejsou prašule na pořádný LSD tak se určitě vyplatí splašit alespoň těch 5000kč na VLSD
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
na seriovém podvozku se to docela nepříjemně houpe, na normální ježdění s občasným bokem to nevadí ale na profi drift to 100% není...pmaryska píše:jinak tuhý je to dost? aby se mi to neodporoučelo na boudu:-D ale určo tužší tlumiče a odpružení,co? nechci aby se to kynklalo ze strany na stranu jak stará babka při chůzi...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Kejve se to, ale mě moc ne (asi ty subframe spacers)...To je pravda, je třeba profi odpružení, jednou mi nevyšel bok a v 80kmh jsem se hrnul bokem po letišti, vyletěl jsem potom tak ve 30kmh na trávu a jak mi potom řekl fotograf, obě pravý kola byli nemálo ve vzduchu, ale zevnitř nebylo nic poznat, bylo to tim vyletěnim z letiště...
Mě open diff nijak nevadí, bokovat se s tim trochu dá, ale samozřejmě to neni LSD...proto už mam LSD objednaný...
Ale stačí když koupíš dvoukilo s open a pokud nemáš na LSD (cca 25tis), tak si sežeň z facelift S13 VLSD a dej ho tam, jediný relativně levný řešení co znám...
btw. odkud jsi?
Mě open diff nijak nevadí, bokovat se s tim trochu dá, ale samozřejmě to neni LSD...proto už mam LSD objednaný...
Ale stačí když koupíš dvoukilo s open a pokud nemáš na LSD (cca 25tis), tak si sežeň z facelift S13 VLSD a dej ho tam, jediný relativně levný řešení co znám...
btw. odkud jsi?
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
Odolena Voda....kousek od Kralup nad Vltavou....mno slyšel sem že samosvor se dá sehnat za 10 000 to by pak byla lahůdka....počítám s tim že do toho narvu 50 000 aby to šlo na drifty...jak řikáš difer, podvozek a něco málo na motor....prozatim alespoň svíčky olej a podobně a asi taky čip....jelikož si tam ten chlápek narval silnější turbo ale čip tam nedal...bojim se aby nespálil písty:-/...generálka by byla až na příští rok na dlouhý zimní večery:-Dareuratty píše:Kejve se to, ale mě moc ne (asi ty subframe spacers)...To je pravda, je třeba profi odpružení, jednou mi nevyšel bok a v 80kmh jsem se hrnul bokem po letišti, vyletěl jsem potom tak ve 30kmh na trávu a jak mi potom řekl fotograf, obě pravý kola byli nemálo ve vzduchu, ale zevnitř nebylo nic poznat, bylo to tim vyletěnim z letiště...
Mě open diff nijak nevadí, bokovat se s tim trochu dá, ale samozřejmě to neni LSD...proto už mam LSD objednaný...
Ale stačí když koupíš dvoukilo s open a pokud nemáš na LSD (cca 25tis), tak si sežeň z facelift S13 VLSD a dej ho tam, jediný relativně levný řešení co znám...
btw. odkud jsi?
Mno já mam chip, FMIC, svíčky, 1bar tlak, a teď díly za 80tis (Tein podvozek, Cusco diff a sedačku s pásama abych nelítal ze strany na stranu a volant aby se mi líp kormidlovalo) viz. podpis a uvidim jak kvalitně s těma věcma půjde bokovat...takže tak od série to může bejt cca 100 000 investice, takže to považuji za minimum (samozřejmě ne za použití nejlevnějších dílů na trhu)...doufám že to na kvalitní boky bude stačit (plus nějaká dovednost z mojí strany musí bejt)...pmaryska píše:Odolena Voda....kousek od Kralup nad Vltavou....mno slyšel sem že samosvor se dá sehnat za 10 000 to by pak byla lahůdka....počítám s tim že do toho narvu 50 000 aby to šlo na drifty...jak řikáš difer, podvozek a něco málo na motor....prozatim alespoň svíčky olej a podobně a asi taky čip....jelikož si tam ten chlápek narval silnější turbo ale čip tam nedal...bojim se aby nespálil písty:-/...generálka by byla až na příští rok na dlouhý zimní večery:-D
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32
areuratty píše:Mno já mam chip, FMIC, svíčky, 1bar tlak, a teď díly za 80tis (Tein podvozek, Cusco diff a sedačku s pásama abych nelítal ze strany na stranu a volant aby se mi líp kormidlovalo) viz. podpis a uvidim jak kvalitně s těma věcma půjde bokovat...takže tak od série to může bejt cca 100 000 investice, takže to považuji za minimum (samozřejmě ne za použití nejlevnějších dílů na trhu)...doufám že to na kvalitní boky bude stačit (plus nějaká dovednost z mojí strany musí bejt)...pmaryska píše:Odolena Voda....kousek od Kralup nad Vltavou....mno slyšel sem že samosvor se dá sehnat za 10 000 to by pak byla lahůdka....počítám s tim že do toho narvu 50 000 aby to šlo na drifty...jak řikáš difer, podvozek a něco málo na motor....prozatim alespoň svíčky olej a podobně a asi taky čip....jelikož si tam ten chlápek narval silnější turbo ale čip tam nedal...bojim se aby nespálil písty:-/...generálka by byla až na příští rok na dlouhý zimní večery:-D
mno už sem si jedno 200sx vybral bude mě stát kolem 130 000 v moc pěknym stavu,takže jediný co teď udělám je podvozek a difer...a postupem času víc a víc kravinek.....
Mě stál 40tis, a zatim žádná zásadní vada...trochu povrchovejch zranění, ale jinak OK (zatim-ale doufám že se nic dalšího neoběví)...
Ale kup si i skořápku a pásy a pokud možno i volant...
V origo sedákách s obyč pásama docela lítám ze strany na stranu, i když maj i docela dobrý boční vedení...ale skořápka se čtyřboďákama ti nedovolí si ani zesílit rádio ...A volant třeba Sparco R383, semišovej 33cm...ideální velikost na dobrý kočírování...alespoň podle mě...
Ale kup si i skořápku a pásy a pokud možno i volant...
V origo sedákách s obyč pásama docela lítám ze strany na stranu, i když maj i docela dobrý boční vedení...ale skořápka se čtyřboďákama ti nedovolí si ani zesílit rádio ...A volant třeba Sparco R383, semišovej 33cm...ideální velikost na dobrý kočírování...alespoň podle mě...
ex Nissan 200SX -> now Nissan Skyline R32