stage 3 250 koni na kolesach
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
stage 3 250 koni na kolesach
Ako inspiracia a navod na upravy, aky vykon je mozne dosiahnut (aj s grafmi).
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=202798&page=2
Pre neregistrovanych:
0.75 bar 200 koni/240Nm
1.00 bar 240 koni/275Nm
1.20 bar 252 koni/285Nm
A/F Ratio max. okolo 12
S14 T28
AVCR 2
SAFC
Z32 AFM
Jez Stage 3 chip
460cc RX7 injectors
Ported/polished TB
Full engine rebuild
Brand new crank
3 angle valve grind
Fully balanced bottom end
HKS Adjustable actuator
SS Manifold and dump pipe
Powerflow exhaust
K&N Intake
Wiseco pistons
GReddy 2mm MHG
Saab FMIC
Walbro fuel pump/300ZX filter
Silklene 5W-40
BCPR7ES plugs
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=202798&page=2
Pre neregistrovanych:
0.75 bar 200 koni/240Nm
1.00 bar 240 koni/275Nm
1.20 bar 252 koni/285Nm
A/F Ratio max. okolo 12
S14 T28
AVCR 2
SAFC
Z32 AFM
Jez Stage 3 chip
460cc RX7 injectors
Ported/polished TB
Full engine rebuild
Brand new crank
3 angle valve grind
Fully balanced bottom end
HKS Adjustable actuator
SS Manifold and dump pipe
Powerflow exhaust
K&N Intake
Wiseco pistons
GReddy 2mm MHG
Saab FMIC
Walbro fuel pump/300ZX filter
Silklene 5W-40
BCPR7ES plugs
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Cislem nenasobit, straty su rovnake pri 200 aj pri 250 konoch. Pripocitat kone napr. podla nizzmovho grafu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nechcem prudit, ale ako moze byt ina strata pri 200 a pri 250 konoch na tom istom aute? Uz len tym ako sa napr. meria strata na brzde tak je uplne fuk kolko tam tlacis barov.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
neprudis, straty v prevodoch su vzdy vyjadrene percentualne ako pomer medzi vykonom na kolesach a vykonom na zotrvacniku a tento pomer je na danom aute rovnaky pre lubovolnom vykone, inak povedane cim vyssi vykon, tym vacsie straty.
http://www.google.com/search?hl=sk&sa=X ... ss&spell=1
http://www.google.com/search?hl=sk&sa=X ... ss&spell=1
http://forums.myspace.com/t/717793.aspx ... ortOrder=0
BTW I don't really give a shit if Audi throws on quad turbo / bi supercharged nitrous hydrogen boosted V16s into a crappy chassis. No shit it will be fast, no shit it will make lots of horsepower, does that make Audi the best manufacturer in the world? Nope.
PS you do the math:
Audi RS6:
450hp through Quattro AWD tranny (~24% tranny loss) = 342hp
BMW M5:
507hp through RWD 7 speed manual (~17% tranny loss) = 420hp
BTW I don't really give a shit if Audi throws on quad turbo / bi supercharged nitrous hydrogen boosted V16s into a crappy chassis. No shit it will be fast, no shit it will make lots of horsepower, does that make Audi the best manufacturer in the world? Nope.
PS you do the math:
Audi RS6:
450hp through Quattro AWD tranny (~24% tranny loss) = 342hp
BMW M5:
507hp through RWD 7 speed manual (~17% tranny loss) = 420hp
aby som to dokoncil: kazdy mechanicky stroj ma parameter (v urcitych medziach nemenna vlastnost) zvany ucinnost. Ucinnost udava rozdiel medzi dodanou a ziskanou energiou. Ucinnost je vyjadrena percentualne a je parameter stroja. Kedze energia nevznika ani nezanika ale sa len meni z jedneho druhu na iny, dostaneme odpoved na otazku co sa stane s tym rozdielom medzi vstupom a vystupom. Zmeni sa na iny druh energie. Tato zmena sa nazyva STRATY a je obratenou hodnotou ucinnosti. Je takisto PARAMETER stroja a je vyjadrena percentualne.
Prevodovka je mechanicky stroj kde rozdiel medzi vstupom a vystupom je teplo sposobnene trenim zubov kolies a lozisk. Jej ucinost ako aj straty su percentualny parameter, ktory je v danych medziach (prevadzkove medze) nemenny a nezavisly od vstupu. Parameter ucinnosti ci strat sa da vyjadrit pre kazdu danu prevodovku. Ak je tento parameter dajme tomu 15%, tak to bude 15% pri vstupe 200k ako pri vstupe 300k, strata je vzdy rovnaka-15%. Samozrejme pri prekroceni urcitych medzi sa to meni, ked prilis vysoky vstup oholi zuby, tak vystup jaksi utrpi....
Prevodovka je mechanicky stroj kde rozdiel medzi vstupom a vystupom je teplo sposobnene trenim zubov kolies a lozisk. Jej ucinost ako aj straty su percentualny parameter, ktory je v danych medziach (prevadzkove medze) nemenny a nezavisly od vstupu. Parameter ucinnosti ci strat sa da vyjadrit pre kazdu danu prevodovku. Ak je tento parameter dajme tomu 15%, tak to bude 15% pri vstupe 200k ako pri vstupe 300k, strata je vzdy rovnaka-15%. Samozrejme pri prekroceni urcitych medzi sa to meni, ked prilis vysoky vstup oholi zuby, tak vystup jaksi utrpi....
ano, je to hodne obecne, ale nie az tak nerealne, napr. nase s13 sa bezne pohybuju okolo 12-15%, ale ano, jeto vseobecny udaj, len pre informaciu a porovnanie....vmille píše:To je hodně obecné, v reálu na daném autě to bude úplne jinak ale budiž.raddy píše:atd, bezna zadnokolka ma straty v prevodoch okolo 15%, bezna 4x4 ma straty v prevodoch okolo 25%...