K: spojka S13

je nutný vysvětlení?! :)
Rostik
user
Příspěvky: 3
Registrován: 25.10.2007, 18:19

Příspěvek od Rostik »

nj tak treba jo ja tam daval motor jednou a oproti 1,8 z bmw je lehoucky sem to delal bez hupcuku ve dvou jsme ho chytly a dali ho tam (zada me ale boleli :D )
jinak tu převodovku kdyz si auto dost zvednes uvidis dost i na vystredeni spojky jinak vyhoda u prevodovky z 200sx je ze je dlouha uvzal jsem jedno lano pres diru radicky a zvedl do vysky at mam shodny sklon s motorem predek prevodovky zvedl malym zvedakem a jen potocil klikou a zasunul prevodovku uplne krasne a 5 hodin je dost radsi jsem pridal hodku aby ste si tu nerekli prvni prispevek a uz je chytry jak radio jinak pokud to budu delat po treti za tri hodky vyjizdim z garaze .. :wink:
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

díky až to proběhne zahlásím kudy a jak jsem na to šel.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

ještě se zptám jaká má být u nové spojky tloušťka třecího segmentu
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

tlouštku obložení nevím z hlavy,

ale jak se ptal blázen tak strejda kentoya vyrve motor narve spojku a strčí motor a za 4 hodiny jde na kávu, jedinej problém je když nejde povolit výfuk
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Kentoya píše:tlouštku obložení nevím z hlavy,

ale jak se ptal blázen tak strejda kentoya vyrve motor narve spojku a strčí motor a za 4 hodiny jde na kávu, jedinej problém je když nejde povolit výfuk
tlouštka je v manuálu... strejda kentoya potvrdil tu správnou cestu 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Děkuju
Strejda kentoya je odemě 2x 280km sice bych rád za odborníkem aby je rovnou podíval na to jak to blbne ale nejsem si jistý jestli by na mě měl čas a jestli můžu dát další 2500 za benzín na cestu i když bych rád poznal člověka kterého každý uznává.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

máš v praze martina534 tak ho ukecej.. ;-)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Pani, spojku kupujte zasadne k danemu ucelu pouzivania auta. Kupovat keramiku na mestsku prevadzku, do kolon a krizovatiek je hlupost a dosledok je neprijemna jazda a kratka zivotnost lamely.

Do mesta jedine organicku s lepsim pritlacakom, su v pohode do vyse 350k, maju potrebny presmyk a hlavne nevadim jej to.

Keramika splni svoj ucel jedine ak je radenie rychle a bez presmyku.
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

na tom také něco bude ptal jsem se v jedné společnosti co se tím zábívá vím jaké jsou možnosti i keramických spojek, a že se spousta věcí nedá dělat jako stát v kopci na spojce což nedělám obecně když nemusím tak nemám sešláplou spojku a spíše jezdit s rychlejšími rozjezdy a prostě obecně mít spojku co nejkradčí dobu v záběru s tím počítám ale díky za rady tu keramiku budu chtít nebo alespoň se uvidí jak se osvědčí to závodní obložení a pak uvidím kdyžtak máte někdo lepší přítlačák nebo odkaz někam zarozumnou cenu?
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

koupíš spíš jen celej kit
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

to si také myslím ale třeba bude někdo vědět o něčem.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

keramicku spojku nemozes pouzivat s bezny pritlacakom, nieto este beznym opotrebovanym pritlacakom. Keramiku jedine ako kit so SPRAVNE dimenzovanym pritlacakom. Keramicky material nesmie preklzovat a to zabezpeci prave silnejsi pritlacak.
Moj nazor na rozne zavodne oblozenia v kombinacii so seriovym pritlacakom je velmi negativny, pretoze hrozi prehriatie a poskodenie zotrvacnika.
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

když budu mluvit o keramice tak jedině celí kit to je jasné jinak to závodní obložení je také organické ale se zvíšenou tepelnou odolností

Organické materiály se používají většinou u sériově vyráběných vozidel z důvodů jízního komfortu.Mají však nevýhodu v relativně nízkých zátěžových teplotách ,max.cca 300 st.Celsia,které jsou lehce dosažitelné především při častých razantních rozjezdech,kdy dojde k vypálení nosných aramidových a sklených (někdy i bavlněných impregnovaných,uhlíkových atd.dle výrobce) vláken a třecí materiál již sám o sobě není schopnen v tlakovém režimu přenést požadované síly.Tato nectnost organických materiálů je odstraněna použitím segmentů kovokeramických a to ať na lamele s neodpruženým,či odpruženým středem.Použití těchto typů spojek přináší menší komfort jízdy ( nemůžeme např.stát na křižovatce v kopci pomocí spojky-nárůst teploty by mohl přivodit zkázu spojkového ložiska,pružin atd.) v běžném provozu.Naproti tomu použití při závodech různých typů (soutěže,okruhy,kopce,drifty) je mnohdy jediným možným,jak využít potenciál vozu nebo závod vůbec dokončit.
Sériovou spojkovou lamelu nechám obložit třecím materiálem HDS57 se zvýšenou odolností proti teplotám-až cca 350 st.Celsia
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

mal som skor na mysli rozne formy kovokeramickych oblozeni.

v kazdom pripade vsak kazdy typ oblozenia vyzaduje spravny pritlak vzhladom k svojim vlastnostiam, je dobre sa vopred uistit o potrebnej hodnote pritlaku.
vsimol som si ze spominas len oblozenie a nie pritlacny tanier, ten je rovnako dolezity pri keramickych ako aj organickych oblozeniach, v kazdom pripade akekolvek oblozenie ktore slubuje prenos zvyseneho krutiaceho momentu musi byt riesene spolu s pritlacnym tanierom, toz moj nazor.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

můj názor je koupit obyčejnou lamelu a pokud si ještě neobjednal tak objednat tu spojku co jsem měl třeba já. ta obyčejná lamela ti 5000km vydrží, do té doby máš doma kit.. zbytečně něco jiného vymýšlet.. možná najdu jednu lamelu doma, je téměř nová, jen si nejsem jistý,jestli jsem ji neprodal
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Odpovědět