K: spojka S13

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Vím že k lamale musí jít adekvátní přítlačák. Jde jen o to mít jak jezdit než se zmůžu na keramickí kit potřebuju abych tak 3měsíce mohl jezdit víc zatím nepotřebuju. Takže nejjednoduší je sehnat lamelu a tu tam zatím dát než než si budu moct s klidným svědomím objednat keramický kit. Lamelu jsem už dostal leží mi ti teď a čeká až dojdu na poštu jí poslat obloži ale má ještě tak pěkné obložení (hlouba drážkování 1,3mm a hlouba k vyššímu nýtu 1,6mm) že nevím jestli to má význam jestli by nevydržela tak jak je proto jsem se ptal jak má být obložení veliké u nové a ten přítlačák by se mi také líbyl vím že je třeba ale když není tak není co se dá dělat a kupovat nějaký lepší když vím že pak budu kupovat tu keramický kit nemá význam jedině kdyby ho někdo měl a za téměř drobné ho pustil protože jinak to je bez významu.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

blázen píše:můj názor je koupit obyčejnou lamelu a pokud si ještě neobjednal tak objednat tu spojku co jsem měl třeba já. ta obyčejná lamela ti 5000km vydrží, do té doby máš doma kit.. zbytečně něco jiného vymýšlet.. možná najdu jednu lamelu doma, je téměř nová, jen si nejsem jistý,jestli jsem ji neprodal
V podstatě jak říkáš ty jen s tím že potřebuju jezdit tak 3 měsíce než se pustím do keramiky. pravděpodobně to bude dříve ale jistota je jistota nechci nic podcenit
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Vladislav Bureš píše:Vím že k lamale musí jít adekvátní přítlačák. Jde jen o to mít jak jezdit než se zmůžu na keramickí kit potřebuju abych tak 3měsíce mohl jezdit víc zatím nepotřebuju. Takže nejjednoduší je sehnat lamelu a tu tam zatím dát než než si budu moct s klidným svědomím objednat keramický kit. Lamelu jsem už dostal leží mi ti teď a čeká až dojdu na poštu jí poslat obloži ale má ještě tak pěkné obložení (hlouba drážkování 1,3mm a hlouba k vyššímu nýtu 1,6mm) že nevím jestli to má význam jestli by nevydržela tak jak je proto jsem se ptal jak má být obložení veliké u nové a ten přítlačák by se mi také líbyl vím že je třeba ale když není tak není co se dá dělat a kupovat nějaký lepší když vím že pak budu kupovat tu keramický kit nemá význam jedině kdyby ho někdo měl a za téměř drobné ho pustil protože jinak to je bez významu.
Toto jsou fota jiné lameli co jsem dostal a nevím právě jestli v tomto stavu má smysl posílat na repas nebo jestli toto je stav téměř nové míry jsem měřil hlouba drážkování 1,3mm a hlouba k vyššímu nýtu 1,6mm Obrázek Obrázek
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho »

Vladislav Bureš píše:
Vladislav Bureš píše:Vím že k lamale musí jít adekvátní přítlačák. Jde jen o to mít jak jezdit než se zmůžu na keramickí kit potřebuju abych tak 3měsíce mohl jezdit víc zatím nepotřebuju. Takže nejjednoduší je sehnat lamelu a tu tam zatím dát než než si budu moct s klidným svědomím objednat keramický kit. Lamelu jsem už dostal leží mi ti teď a čeká až dojdu na poštu jí poslat obloži ale má ještě tak pěkné obložení (hlouba drážkování 1,3mm a hlouba k vyššímu nýtu 1,6mm) že nevím jestli to má význam jestli by nevydržela tak jak je proto jsem se ptal jak má být obložení veliké u nové a ten přítlačák by se mi také líbyl vím že je třeba ale když není tak není co se dá dělat a kupovat nějaký lepší když vím že pak budu kupovat tu keramický kit nemá význam jedině kdyby ho někdo měl a za téměř drobné ho pustil protože jinak to je bez významu.
Toto jsou fota jiné lameli co jsem dostal a nevím právě jestli v tomto stavu má smysl posílat na repas nebo jestli toto je stav téměř nové míry jsem měřil hlouba drážkování 1,3mm a hlouba k vyššímu nýtu 1,6mm Obrázek Obrázek
pokud telo lamely je v cajku ( kovové části ) tak ji klidne pošli. Podle vrstvy obložení co na lamele na fotce je bude asi problém jinde než ve sjeté lamele, nebo ne? Já když ze super tahám lamely tak je tam tak 1/10 obložení co je videt na té fotce :)

Téhle se na repas neboj, repas je v podstate o tom že sundaj obložení a dají nové.
Pokud to budeš posílat do Feroda, chtej HSS směs a mylsím že se na keramiku vykašleš :D ( no je to věc zvyku - seriová lamela na supře , přeložená na HSS vydržela 45tis km při navýšení výkonu takřka o 100% )
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Toto na fotce je lamela kterou jsem dostal na poslání na repas ta klouzavá je v autě a ještě jede šlo mi o to jestli tako je ještě dobrá či takto vypadá už sjetá zralá na výměnu. Vím co je repas spojky a čeho se to týká a jak jen mi ve společnosti RENOVAK doporučili závodní obložení HDS57 co je za materiál HSS (krom označení pro rychlořeznou ocel High speed steel)
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

v autě máš stejnou, lamelu sem dával novou
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

podle stavu lamely bych se podival spis na pritlacak popripade spojkovy valce...jak hlavni tak pomocnej....zkousel jsi to odvzdusnit? nez jsi to rozebral?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

jo to vím ale

to co je na fotkách myšleno víška obložení (míry jsem už psal) je to málo nebo dost neboli proto jsem se ptal jak má být vysoké obložení u nové lamely jde o to abych to neposlal na repas a z výšky obložení 1,3 neudělali 1,5 to by pak nemělo význam ale jestli je výška nové 5 tak to smysl má proto jsem se na to ptal a dával foto jen proto.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Mirek píše:podle stavu lamely bych se podival spis na pritlacak popripade spojkovy valce...jak hlavni tak pomocnej....zkousel jsi to odvzdusnit? nez jsi to rozebral?
Toto není ta lamela která mi klouže v autě ta kluzavá je pořád ve voze a to vyfocené je jiná kterou jsem dostal
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Obrázek
Obrázek
Cerstve oblozena lamela pro SR..tloustka by mela byt stejna...512kc to stalo
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Vladislav Bureš píše:
Mirek píše:podle stavu lamely bych se podival spis na pritlacak popripade spojkovy valce...jak hlavni tak pomocnej....zkousel jsi to odvzdusnit? nez jsi to rozebral?
Toto není ta lamela která mi klouže v autě ta kluzavá je pořád ve voze a to vyfocené je jiná kterou jsem dostal
zkus to teda odvzdusnit jestli pujde vzduch...pokud jo a nebude se to zlepsovat je v haji nejakej z valcu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

a jakým materiálem to máš obložené a mohl by jsi mi spíše změřit hloubku té drážky co tam je? protože to jsem měřil já a ta lamela je už zabalená připravená na poštu
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

válce sou taky doma,ale při T28 a 1,3bar na novym motoru nepředpokládám,že obyčejná spojka vydrží dlouho... pod autem je třeba odvzdušnit malý spojkový válec a taky tu kostku
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Vladislav Bureš píše:a jakým materiálem to máš obložené a mohl by jsi mi spíše změřit hloubku té drážky co tam je? protože to jsem měřil já a ta lamela je už zabalená připravená na poštu
to nemohl...SR uz je davno pryc... fotky jsou pul roku stare cca...bylo to Ferodo
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

tu kostku bych doporucoval vyrusit a zapojit to naprimo
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět