P: VLSD Diferaky
jak zistit jakej dif mas na aute? jednoduse hod si hever poddiferak (abys menl obie kola vevzduchu) a zatoc jednimzadnym kolem (rukama) a kdys seti kolanaprotejsi strane budetocit stejnemas VLSD a kdys obracene tak mas OPEN DIF
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
rok vubec neni smerodatnej...mam rv90 co mel LSD a mel sem taky 91 co ho nemela.........lehni pod to...na strane za ridicem by mela byt videt na tom hlinikovym deklu oranzova nalepka "viscous LSD" nebo tak nejak..je to dost nahore..takze musis fakt pod auto..je to zhruba v urovni mezi sroubama co ti drzi vzadu dif v napravnici (na tom ALU deklu jsou 4 srouby) ......da se to taky pozna tak ze kdyz zvednes celej zadek za napravnici do vzduchu, tak pokud chytnes za jedno kolo a tocis s nim...druhe se toci stejnym smerem...pokud mas otevrenej dif, toci se opacnym. Pokud by mel nekdo zajem o diferak tak SZ..cena je 5 tis/kusDragonART píše:Mirku sorry za OT, ale jak to teda je s těma diffama? Mě by taky zajímalo kterej mám vlastně na autě... Mám S13 z 94... tam je ještě open diff anebo už samosvor?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Rok vyroby nema vliv na to, jestli je osazen VLSD nebo ne. Pro S13 plati toto: v motorovem prostoru pred sedadlem spolujezdce je hlinikovy stitek s VIN a v jeho spodni casti je kod RLS13xxxxxx, ktery udava vybavu. Je potreba precist posledni dva znaky v tomto kodu a pokud tam je 16, 17, 18, 1A, 1F, 1G, 1J, 1K, 1N, 1T, 1X, 25, 26, 28, 2B, 2D, 2H, MG, tak byl osazen VLSD. Jinak obecne - LSD je vice druhu a neni podminkou, ze se na zvednutem aute musi obe kola tocit stejnym smerem...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Srry..zjistoval sem si to u vice lidi abych si byl jistej (nemohl sem najit tu nalepku :-)) a jsi prvni kdo tvrdi ze diferak se zvysenou svornosti nebude pri nezatizenem stavu protacet kola stejnym smerem...doublejay píše:Rok vyroby nema vliv na to, jestli je osazen VLSD nebo ne. Pro S13 plati toto: v motorovem prostoru pred sedadlem spolujezdce je hlinikovy stitek s VIN a v jeho spodni casti je kod RLS13xxxxxx, ktery udava vybavu. Je potreba precist posledni dva znaky v tomto kodu a pokud tam je 16, 17, 18, 1A, 1F, 1G, 1J, 1K, 1N, 1T, 1X, 25, 26, 28, 2B, 2D, 2H, MG, tak byl osazen VLSD. Jinak obecne - LSD je vice druhu a neni podminkou, ze se na zvednutem aute musi obe kola tocit stejnym smerem...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde