S13 s CA18DET nebo CA20DET

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Blacklinez
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 11.01.2007, 18:59
Bydliště: Trutnov (HK)
Kontaktovat uživatele:

S13 s CA18DET nebo CA20DET

Příspěvek od Blacklinez »

Zdarec ... chtel jsem se zeptat, jestli je nejakej karosarskej rozdil (tuhost karoserie, ulozeni motoru ...) mezi S13 s motorem CA18DET a CA20DET. Uvazuju totiz o koupi S13 s CA18DET a narvat do ni dvoulitr, nebo jestli teda zrovna neporidit S13 s CA20DET... ptam se proto, pac chci motor vyhnat na co nejvetsi vykon, tak ktery pro to bude lepsi. dik ...
Naposledy upravil(a) Blacklinez dne 20.02.2008, 20:09, celkem upraveno 1 x.
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od DragonART »

Promiň S13 se dělala s CA18DET, S14 - SR20DET, o žádným SR18DET nevim... :-D a S13 s SRkem tu má jen pár lidí co vím... :)
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OndraS13 »

Pokud můj laický dojem nelže tak :
200SX S13 -> CA18DET
200SX S14 -> SR20DET

Pokud se pletu tak se omlouvám a pokud se nepletu tak to vim jenom díky 200sx.cz ;)
Blacklinez
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 11.01.2007, 18:59
Bydliště: Trutnov (HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blacklinez »

DragonART píše:Promiň S13 se dělala s CA18DET, S14 - SR20DET, o žádným SR18DET nevim... :-D a S13 s SRkem tu má jen pár lidí co vím... :)
Hups :oops: ... jj, myslim CA samozdrejme - uz se mi to nejako plete.
no ale princip zustava !! skoro :)
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo »

S13 se dělala i s SR ale ne u nás se neprodávala.
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od DragonART »

jasně S13 s SRkem byla 180SX pokud se nemýlím... ale nebylo to SR18 :wink: takhle sem to myslel
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

a na jakej výkon chceš jít a kolik peněz na to máš
Blacklinez
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 11.01.2007, 18:59
Bydliště: Trutnov (HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blacklinez »

Kentoya píše:a na jakej výkon chceš jít a kolik peněz na to máš
No jak jsem to pocital, tak bych se vesel s cim co chci do 200-250 tis - stavelo by se to od holy kastle a koncilo by to rozsirenim, kleci a motorem cca 300-350+ HP. jenze pokud se nepletu, tak CA18DET by takovy vykon bezpecne nezvlada (blok motoru atd..) a proto hledam vhodny motor pro taky vykon a ktery by se zaroven vesel do kastle S13. a aby to proslo papirove hlavne.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Blacklinez píše: tak CA18DET by takovy vykon bezpecne nezvlada (blok motoru atd..)
Take veci sem nepis, polka fora ta za to zdrbe ;) Ked nezvlada bezpecne takovy vykon, tak urcite nie kvoli bloku. Blok je zelezny, takze vydrzi kolko do neho natlacis. Ked das spravne diely, spravne naladis a budes poriadne chladit ten motor, tak to zvlada aj CA.
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 21.02.2008, 12:26, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

to ti přeju hodně štěstí a zdaru já mám v autě kolem 250000Kč a zdaleka to není hotové jen základní věci a to ne všechno! :wink: třeba se to tobě povede :!:
Obrázek
Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od chosecz »

Blacklinez píše:
Kentoya píše:a na jakej výkon chceš jít a kolik peněz na to máš
No jak jsem to pocital, tak bych se vesel s cim co chci do 200-250 tis - stavelo by se to od holy kastle a koncilo by to rozsirenim, kleci a motorem cca 300-350+ HP. jenze pokud se nepletu, tak CA18DET by takovy vykon bezpecne nezvlada (blok motoru atd..) a proto hledam vhodny motor pro taky vykon a ktery by se zaroven vesel do kastle S13. a aby to proslo papirove hlavne.
Na tohle si priprav 400 az 500 tisic. Na vykon 300 hp bys s CA mel dosahnout, alespon ja s tim pocitam, ze to dokazu :D
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Presne tak s celkovym rozpočtem co počitaš se ti tak šulnul vleze do motoru :lol:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Neprehanate trochu s tymi 400-500 tisic?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

CA18DET zvládne 350k bezpečně, když ho na to připravíš... řekněme,že by si mohl takový motor postavit tak do 130tis kč.. víc asi moc ne..ostatní věci okolo motoru 30-40tis jsou to odhady, ale za 250k ho určitě postavíš, záleží,za kolik koupíš celý vůz..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

blázen píše:CA18DET zvládne 350k bezpečně, když ho na to připravíš... řekněme,že by si mohl takový motor postavit tak do 130tis kč.. víc asi moc ne..ostatní věci okolo motoru 30-40tis jsou to odhady, ale za 250k ho určitě postavíš, záleží,za kolik koupíš celý vůz..
Muzu potvrdit akorat to ze za 130t muzes mit konvencni metodou 300ps+(na mrnavejch jednopistkach s open diffem a hromadou jinejch opravdu nebezpenejch veci). Pokud chces auto na urovni ktere bude sedet, brzit a chces mit kontorlu nad tim co se deje s autem tak bych rekl(a to z vlastni zkusenosti),ze ani 250t neni zdaleka koncova castka.
Odpovědět