zamena prednych kotucov
zamena prednych kotucov
ahojte...mam doma nove kotuce a platnicky na NISSAN 240 SX, ale ja mam rok 1989 a ja mam doma tie vacsie kotuce a platnicky...zaujima ma ci je mozne pouzit tieto vacsie kotuce v pripade, ze pouzijem strmen z novsieho modelu....diki moc
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jestli jsem to pochopil spravne, chces nahradit 257 mm kotouce 280 mm. Pokud vymenis i trmeny, bude to vsechno fungovat na prvni pokus, delal jsem to taky, zadny zadrhel tam neni. Vyzkousej, jestli nejsou zarezle ty valecky a kdyz tak je radeji vycisti.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro upresneni:
200sx S13 starsi model ma CL18VB, prumer 257mm, tloustka kotouce 18mm, aktivni vrstva desky 10mm.
Facelift ma CL25VA, prumer 280mm, tloustka kotouce 22mm, aktivni vrstva desky 11mm.
Facelift trmeny jsou vetsi, uz jen kvuli rozmerum kotouce (prumer, sirka), ty mensi se tam pri vymene nedaji zadnym zpusobem upravit a nechat. Sezen 280mm kotouce a CL25VA trmeny a melo by to byt ok...
200sx S13 starsi model ma CL18VB, prumer 257mm, tloustka kotouce 18mm, aktivni vrstva desky 10mm.
Facelift ma CL25VA, prumer 280mm, tloustka kotouce 22mm, aktivni vrstva desky 11mm.
Facelift trmeny jsou vetsi, uz jen kvuli rozmerum kotouce (prumer, sirka), ty mensi se tam pri vymene nedaji zadnym zpusobem upravit a nechat. Sezen 280mm kotouce a CL25VA trmeny a melo by to byt ok...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ja se o vikendu mrknu a porovnam to
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
CL18VB na 200SX s13 patria pre modely mimo europu... CL25VA je pre 257mm kotuc pre model s ABS aj bez ABS pre europu to hovori manual... a CL25VA by mali byt pre 280mm kotuce len ma iny drziak... ale o tom som iba cital...doublejay píše:Jen pro upresneni:
200sx S13 starsi model ma CL18VB, prumer 257mm, tloustka kotouce 18mm, aktivni vrstva desky 10mm.
Facelift ma CL25VA, prumer 280mm, tloustka kotouce 22mm, aktivni vrstva desky 11mm.
Facelift trmeny jsou vetsi, uz jen kvuli rozmerum kotouce (prumer, sirka), ty mensi se tam pri vymene nedaji zadnym zpusobem upravit a nechat. Sezen 280mm kotouce a CL25VA trmeny a melo by to byt ok...
Nissan 200SX S13 1990
držák na těhlici je stejný, prostě úplně stejná těhlice, a třemy jsou pokud vím dvoudílné, jedna pevná část a jedna pohyblivá, pohyblivé jsou víceméně stejné, jak na 257 tak na 280, jen ty pevné jsou rozdílné, a to ze dvou důvodů, šířka kotoučů a průměr kotoučů, jiný rozdíl jsem nenašel, ale je možné že i ty pohyblivé s pístem budou mít nějaký rozdíl, psal jsem to hodně laicky, aby to bylo k pochopení
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nejak sa to tu zamotalo. 240SX S13 ma ine brzdice ako ma europska S13ka. Takze potrebujes brzdice z europskej S13 (je jedno ci 257mm alebo 280mm) a drziak brzdica (torque member) z faceliftu (280mm). To je vsetko.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den