Klec
Klec
dela ji jeste nekdo nebo je cusco jediny??nasel sem na netu jen tohle http://www.intensepower.com/curoca6s1248.html nevim jak moc to bude funkcni ale na pozovani to vypada dobre :-D :-D
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
Re: Klec
nějaký p.Dlouhý-Hrdlořezy u M.B.-moc pěkná práce,taky CrMo,20-30tis,v podstatě do čehokolivHonzajan píše:dela ji jeste nekdo nebo je cusco jediny??nasel sem na netu jen tohle http://www.intensepower.com/curoca6s1248.html nevim jak moc to bude funkcni ale na pozovani to vypada dobre :-D :-D
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Fakt je problem s cajtami, ked mas ram v aute ? To je dost blbe.
Inak aj ked mas pas tak si mozes rozbit hlavu o ram. Hlava neni fixovana az tak pevne. Sikmy predny naraz a letis hlavou na A stlpik akurat do ramu. Aj ked na ram si mozes zase nahodit molitan.
Inak aj ked mas pas tak si mozes rozbit hlavu o ram. Hlava neni fixovana az tak pevne. Sikmy predny naraz a letis hlavou na A stlpik akurat do ramu. Aj ked na ram si mozes zase nahodit molitan.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
ocharanny ram.
jazdit bez prilby s ochrannym ramom je tazky hazard. pas ani molitan ti nepomoze. ram moze pomoct pri havarii, to je fakt, ale naco ti je ze sa nezdeformuje priestor v kabine ked sa zdeformuje tvoja hlava. ram uz presahuje frajerske tuningove upravy ktore v najhorsom nepomozu ale ani neuskodia, na to treba mysliet, vyrazne zasahuje do kabiny. dalsia vec je akym sposob ram ovplivny tuhost karoserie a jej zivotnost. idealne by bolo prezvaranie vsetkych spojov a vystuzenie namahanych miest, pretoze ram bude prenasat narazy a vybracie do celej karoseria a vlastne auta, je to vyrazna zmena jazdneho komfortu. moj nazor je ze ak plny ram, tak len na okruh, to sa este da zvladnut. ostava este ucel pre rallye, ale to chce kapanek vacsie upravy.
jazdit bez prilby s ochrannym ramom je tazky hazard. pas ani molitan ti nepomoze. ram moze pomoct pri havarii, to je fakt, ale naco ti je ze sa nezdeformuje priestor v kabine ked sa zdeformuje tvoja hlava. ram uz presahuje frajerske tuningove upravy ktore v najhorsom nepomozu ale ani neuskodia, na to treba mysliet, vyrazne zasahuje do kabiny. dalsia vec je akym sposob ram ovplivny tuhost karoserie a jej zivotnost. idealne by bolo prezvaranie vsetkych spojov a vystuzenie namahanych miest, pretoze ram bude prenasat narazy a vybracie do celej karoseria a vlastne auta, je to vyrazna zmena jazdneho komfortu. moj nazor je ze ak plny ram, tak len na okruh, to sa este da zvladnut. ostava este ucel pre rallye, ale to chce kapanek vacsie upravy.
Re: Klec
Nenakupoval už někdo od nich něco? Já že se mi tam líběj blatníky a jiný věci.Kopriw píše:dela ji jeste nekdo nebo je cusco jediny??nasel sem na netu jen tohle http://www.intensepower.com/curoca6s1248.html nevim jak moc to bude funkcni ale na pozovani to vypada dobre :-D :-D