FJ20E vs FJ20ET
- docertabum
- user
- Příspěvky: 69
- Registrován: 23.04.2007, 22:34
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
FJ20E vs FJ20ET
kedze potrebujem novy motor a evidentne je FJ20E "podpultovy" tovar, je tu moznost zorganizovat FJ20ET (+harness+ECU) z Japanu.
Mna by vsak zaujimalo:
1. co vsetko bude potrebne este porobit/zmenit v motorovom priestore kvoli tomu.
2. ci to bude jednoduche z "byrokratickeho" hladiska
3. ci to zvladne nahodit aj mechanik, ktory sa s konkretnym turbo modelom este nestretol.
amen
ps: inak co sa tyka mojho momentalneho motora... klepe po stlaceni plynu, resp. vo vyssich otackach. Za studena nastartuje bezproblemov, po zohriati vsak neudrzi volnobeh (takze na krizovatkach mam strach v ociach), zdochne a uz nenaskoci, musi sa ochladit, potom je vsetko okay.
Mna by vsak zaujimalo:
1. co vsetko bude potrebne este porobit/zmenit v motorovom priestore kvoli tomu.
2. ci to bude jednoduche z "byrokratickeho" hladiska
3. ci to zvladne nahodit aj mechanik, ktory sa s konkretnym turbo modelom este nestretol.
amen
ps: inak co sa tyka mojho momentalneho motora... klepe po stlaceni plynu, resp. vo vyssich otackach. Za studena nastartuje bezproblemov, po zohriati vsak neudrzi volnobeh (takze na krizovatkach mam strach v ociach), zdochne a uz nenaskoci, musi sa ochladit, potom je vsetko okay.
Nissan Silvia S12, FJ20E - sold
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Si nastav volnobeh na zohriatom aute. Snad tam je na to ventil ako ma CA.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- docertabum
- user
- Příspěvky: 69
- Registrován: 23.04.2007, 22:34
- Bydliště: Kosice
- Kontaktovat uživatele:
- Foxone
- user
- Příspěvky: 346
- Registrován: 04.09.2007, 15:22
- Bydliště: Dev. n. Ves, Ba
- Kontaktovat uživatele:
Re: FJ20E vs FJ20ET
taky som za FJ20ET ak mas dost prachov ale bude to narez jak hovado
S 12 Grand Prix Edition (FJ20E) - swap na CA18DETTTT - riesi sa elektrika
BMW E36 325TD
budeš jezdit stylem rychle a zběsile počítej taky že ti bude mizet benzín stylem rychle a zběsile
BMW E36 325TD
budeš jezdit stylem rychle a zběsile počítej taky že ti bude mizet benzín stylem rychle a zběsile
Re: FJ20E vs FJ20ET
jaky salamovy alebo syrovy narezFoxone píše:taky som za FJ20ET ak mas dost prachov ale bude to narez jak hovado
- Foxone
- user
- Příspěvky: 346
- Registrován: 04.09.2007, 15:22
- Bydliště: Dev. n. Ves, Ba
- Kontaktovat uživatele:
Re: FJ20E vs FJ20ET
tome pro tebe i sunkovej
S 12 Grand Prix Edition (FJ20E) - swap na CA18DETTTT - riesi sa elektrika
BMW E36 325TD
budeš jezdit stylem rychle a zběsile počítej taky že ti bude mizet benzín stylem rychle a zběsile
BMW E36 325TD
budeš jezdit stylem rychle a zběsile počítej taky že ti bude mizet benzín stylem rychle a zběsile
Re: FJ20E vs FJ20ET
jestli budeš mít i elektriku k tomu FJ20ET tak by to neměl být problém, FJ20ET má i jiný budíky, ale tyhle by to měli zkousnout vpoho, pravděpodobně se ti opře downpipe o řízení, takže bude potřeba jí buď upravit, nebo udělat novou. Bez elektriky a ŘJ to bude blbej oříšek, to už by potom chtělo něco jako Haltech, Apexi power FC, nebo něco na ten způsob.
S15 - JDM