Otazka k vlnovcu
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Otazka k vlnovcu
Lidi, prave som si pisal z Mirkom a bolo by dobre vyjadrenie aj inych. Ide o to ci ma vyznam vlnovec, ktory je na downpipe, z pohladu toho, ze prevodovka sa hybe s motorom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro upresneni, muj nazor je ze je zbytecny davat vlnovec mezi svody a drzak na prevodovce, protoze motor se hybe stejne jako prevodovka, takze pokud vyfuk chytnu k prevodovce natvrdo bez silentbloku, a vlnovec dam az za to, nemelo by tam dochazet k pnuti mezi svodama a drzakem na prevodovce.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ked da natvrdo downpipe na prevodovku, vlnovec pre tym uchytenim (smerom k turbu) je zbytocny nie? Ako pisal mirek prevodvka je jeden celok s motorom, takze sa hybu rovnako. Cize vlnovec ma zmysel AZ za uchytenim na prevodovke.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
bez vlnovce jo....ale ja se tady bavim o variante s vlnovcemtomita píše:Chytat vyfuk natrvdo bez silentbloku neni nejlepsi napad. Tim spis bych tam ten vlnovec dal.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
jj, v serii je to na drzaku ktery je na silentbloku a pak pridelany na prevodovce. Jsem si rikal co by to mohlo delat kdyz to bude natvrdo...mohlo by to prenaset nejake vibrace ci rezonance...jen doměnkatomita píše:Chytat vyfuk natrvdo bez silentbloku neni nejlepsi napad. Tim spis bych tam ten vlnovec dal.
Heh, me napadl takovy jeden priklad....Skudky 120 atd meli vyfuk dole pridelany natvrdo k ramu na kterym byl motor a ten vyfuk rezonoval a delal takovy divny kraval. Par lidi to resilo tak ze ten spodni uchyt vyfuku dali na silentbloky. Viz: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=48
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Lukaash
- user
- Příspěvky: 103
- Registrován: 07.03.2007, 10:30
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
prave kvuli roztaznosti a nepresnostem pri montazi/vyrobe bych to resil tim silentblokem :-) (taky myslim, ze vlnovec je zbytecnost)...Kentoya píše:pak už jen co tomu řekne tepelná roztažnost, když to bude natvrdo
(zatím to mám taky natvrdo a žádnej problém, ale co by kdyby)
wheel seller :-) https://plus.google.com/photos/10768337 ... psrc=pwrd1
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
no, ja tedy nevim, ale vsichni tady delaji upravy vyfuku a ten vlnovec nejen ze nicemu neuskodi, ale aspon pri prudkem zrychleni/zpomaleni nejdou razy potrubim do downpipe, turba a svodu. Ty vyztuhy a uchyceni jsou fajn, ale taky maji nejakou pruznost... Mne se nekolikrat povolily nejake priruby i samotne svody a od doby, co jsem dal vlnovec, je vse v pohode...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Myslim ze normal vlnovec nestiahnes svorkou. Na to je moc tvrdy. Mozno ked urobis zarezy alebo tak nejak, ale zase otazka je ci mas ruru ktora ti presne vojde do vlnovca. To uz je lepsie pouzit take siroke svorky, do ktorych das obe rury a stiahnes to.raddy píše:otazocka, idem tiez davat vlnovec, je mozne ho uchytit tak ze sa len navlecie na trubku a stiahne napr. svorkou bez zvaranie? Dik
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
podle me to nebude fungovat...bude se to blbe stahovat a nebude to asi dobre drzet, proc nechces varit?raddy píše:otazocka, idem tiez davat vlnovec, je mozne ho uchytit tak ze sa len navlecie na trubku a stiahne napr. svorkou bez zvaranie? Dik
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pokud nechces z nejakeho duvodu varit, asi budes muset zvolit co nejpresnejsi trubku a vlnovec, aby sla akorat natesno zasunout, ale s tou svorkou nevim, nezkousel jsem to. Obavam se, ze to nepujde stahnout, ja mam tohle (jde to zasunout temer presne na desetinu milimetru):
Ale ten muj vlnovec by taky sel urcite provrtat a prosroubovat do te zasunute trubky... mista je tam dost. Otazka je, jak silnou stenu ma ta trubka...
Ale ten muj vlnovec by taky sel urcite provrtat a prosroubovat do te zasunute trubky... mista je tam dost. Otazka je, jak silnou stenu ma ta trubka...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...