K-predbezne afm a vstriky

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

K-predbezne afm a vstriky

Příspěvek od Rave »

kluci nevali se nekomu afm ze 300zx nebo rb20det?potrebuju to k dokonceni stage 2.na serii me to uz pri tlaku cca 0,8 zacne cukat.vstriky mam 444cm takze vidim problem v afm.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Sorry za OT ale 444 a Z32 AFM je uz Stage3 :) A to cukanie pri 0.8 asi neni sposobene seriovym AFM..
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rave »

kenivruh píše:Sorry za OT ale 444 a Z32 AFM je uz Stage3 :) A to cukanie pri 0.8 asi neni sposobene seriovym AFM..
jedny vstriky 444 uz mam ale mam i podezreni ze nejsou asi tak nak oukej.a co mam cip s2 tak je udajne nastaven na z32afm.koupil jsem ty vstriky a ecu od jednoho kluciny ze znojma. a chci stejne jeste jednu sadu na druhej motor co mam.
a tu afm bych rad.
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

mě stačily seriový vstřiky a afm do tlaku 1,3
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Kentoya píše:mě stačily seriový vstřiky a afm do tlaku 1,3
to už bys měl dávno mít aspon 444cc

to rave:tvůj problém bych v AFM neviděl
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

však už mám, jen to zatím nebylo potřeba
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Tys mnel přes 300PS a střiky seriové :shock:
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 »

proc ne, levnejsi verze s regulatorem tlaku paliva :lol:
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Jenze u něj zvedneš tlak i tam kde nepotřebuješ.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

když jsem měl přes 220 kobyl na 0,6 bar tlaku turba tak proč ne

detonovalo to až od 1,4 bar +
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

FPR serie, ten výkon nebyl hnanej jen turbem, snížená palice na kompresi 1/9,2, vačky z 1,6 gti, rotační hmoty v motoru mínus 0,6kg a mimo motor mínus 7,5 kg a ještě pár drobností
Odpovědět