rozdílné výkony man a AT
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
rozdílné výkony man a AT
co je příčinou toho,že u modelů s AT převodovkou udávají výkon 268k a u modelů s manuálem cca 283k
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Pretoze tam iny vykon je? Automat ma ine turbo nie?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já to slyšel jinak důvodem proč dneska většina silných aut má právě automaty (a sekvence) je ten že by manuální převodovka nevydržela tak velikou sílu pokud by měla zůstat v rozumných rozměrech.raddy píše:no vacsinou je dovod odlisna vydrz prevodovky, automat toho proste menej znesie a to je dovod nizsieho krutiaceho momentu (a nasledne vykonu), krutiaci moment je to co nici prevodovku.
- ,,PJ"
- user
- Příspěvky: 295
- Registrován: 26.04.2007, 15:47
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Důvod je jak psal Raddy.. Manuály měly větší výkon a u automatů se mírně stahoval, kvůli životnosti.. Problém byl v době kdy se ty automaty vyráběli a v kvalitách olejů v té době..Není to moc o tom která převodovka co vydrží,obě když sou dobře postavené snesou hodně.. A dnešní trend používat automaty na velice výkoných automobilech má důvody v pohodlnosti a v kvalitě nových automatických převodovek (nebo nových technologiích - dvojspojky DSG) A další důvod je co v dnešních víc jak pětisetkoňových koňových autech by na to řekla klasická spojka :-D Kdysi sem četl článek o Lamborghini Diablu, že stačí pár špatnejch rozjezdů a de do kelu spojka za 150 000 kč
Ale jinak zlatej manuál( i když novej skyline s poloautomatem )Takže když výkon, tak DOG-BOX a vícelamelovou spojku :-D
Ale jinak zlatej manuál( i když novej skyline s poloautomatem )Takže když výkon, tak DOG-BOX a vícelamelovou spojku :-D
http://www.youtube.com/watch?v=8oKI-wCehao
http://www.youtube.com/watch?v=bHibHs2lWE8
http://www.pjshop.cz/ Zabýváme se individuálními úpravami vozů ...Motory, převodovky, výfuky, podvozky, brzdy,karoserie
audio, atd... Dále pak dovozem dílů ze zahraničí...
http://www.youtube.com/watch?v=bHibHs2lWE8
http://www.pjshop.cz/ Zabýváme se individuálními úpravami vozů ...Motory, převodovky, výfuky, podvozky, brzdy,karoserie
audio, atd... Dále pak dovozem dílů ze zahraničí...