Příspěvek
od raddy » 21.04.2008, 17:18
neviem preco si myslis ze to nema zmysel riesit, prave ked sa nieco riesi. logicky som ti vysvetlil, co vyzaduje naladenie na konkretnu konfiguraciu, aj to ze za 500USD, 2dni a bez motora to podla mna nie je mozne.
Kedze im musis poslat svoju ECU, znamena to ze do nej len vlozia hotovy cip. Je jasne ze za 1-2dni nemozu nic realne odladit, aj keby to nebodaj chceli spravit. A tym sa dostavame k podstatnemu bodu a to tomu, ci je mozne aby pre kazdeho zakaznika, ktory si praje inu konfiguraciu ako uz robili a odladili, vytiahnu motor, zozenu prislusne turbo ci vacky a naladia zakaznikovu ECU. Dalsia otazka je typ paliva, vacsina zakaznikov z USA pouziva uplne ine oktanove cisla ako su dostupne u nas, podla coho predpokladas ze ti naladia tvoju konfiguraciu na napr. 100oktn. benzin?
Ty sam pises, ze si investoval do dielov motora a preto chces mat kvalitne naladenu ecu a ja sa ti snazim vysvetlit ze takymto sposobom sa to jednoducho neda. Koniec koncov su to tvoje peniaze a tvoj motor, urob ako chces...
Nepaci sa ti horsham, ktory kvalitu svojich cipov deklaruje presnym popisom konfiguracie a zmeranym vykonom ale mas pocit ze virtualne ladenie custom konfiguracie bez akychkolvek blizsich popisov je pre tvoj draho postaveny motor to prave...
najvyznamnejsi tuner nissan aplikacii je pravdepodobne jim wolf technology (JWT), malokdo ma viac skusenosti a hotovych aplikacii ako oni a predsa predavaju len hotove cipy pre konkretne aplikacie, preco nerobia tuning ecu na zakazku podla zoznamu dielov, ked to je take lahke....