nahodil som na moju s13ku zadne brzdy z s14ky ale mam velmi velky problem s rucnou.prvy problem ze lanka z 14ky su omnoho kratsie ako povodne takze ak chcem nasadit obe lanka tak musim rameno rucnej/rameno ktore ovlada rucnu/ na brzdici zatiauhnut o par cm dozadu.
Zial potom mi jeded brzdic uz blokuje. /lava brzda/Nejaky napad ako to lanko"predlzit". (po zhodeni lanka sa ale rameno rucnej na lavej strane vrati do povodnej polohy)
druhy problem mi ale sposobuje ovela vacsie tazkosti, na pravej strane mi rameno ovladajuce rucnu ostava v "utiahnutej" polohe.cize vzadnej.ani za pouzitia davky nasilia sa nechce vratit spat.brzdic cely uz bol 2x dole, piestik vybraty a vycisteny vsetko hladke ako zrkadlo ale stale to robi
cele je mi to ale velmi zahadne pretoze ked som po vycisteny nasadil len lanko rucnej na pravej strane, lanko sa zdalo tym ze nebola nasadena druha strana dlhsie, tak brzda fungovala viac menej OK ale akonahle nasadim aj lavu, lanko viac zatiahne dozadu rameno rucnej a na pravom brzdici vznika problem. Brzda paradoxne prestane brzdit a rameno rucnej sa nevracia do povodnej polohy ani po zhodeni lanka.
takze otazka na ludi ktory uz preskladavali s14 brzdy do s13 ako ste to poriesili s lankami rucnej?
a ako vyriesit zasekavanie ramena rucnej?
rucna brzda
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
prvni problem se resi tim ze vyrobis mezikus na uchyceni S14 lanek. Staci 2 pasky ktere prisroubujes na misto puvodnich lanek a do nich teprve lanka....delku si omer ale je to tusim kolem 10cm delka toho odsazeni
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
stacil by i dural, nejakej ten tvrdsi kovanej....Sentinel píše:ano presne viem ako to myslis, aj som to chcel vyskusat ale mam doma len nerezovu pasovinu a s klasickym vrtakom som ju akurat poskrabal.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde