chip 1 aj z ridici jednotku 1500 kc - chip od radyho aktual
vyfukove potruby 60 mm koncak otto racing 3800 kc Zatim sa ozval Kavas
potruby 60 mm
tlumice koni racing + sportove pruziny 8000 kc zatial ma zajednane wori
Predne koni racing zadne kayaba - kupoval som nove najazdil som na nich max 3000 km
pruziny
tychto par veci by som predal ale len ked sa na kazdu jednu vec najde kupec.inak to nechavam v aute a auto predam v celku.Zaujemci SZ
dalej keby nekdo mal zaujem o kasnu z CZ papirama,bez motoru a tych veci vypisanych hore.....
cena 15 000 kc dodam dalsi sedadla a seriove pruziny aktual
foto kasne je to vlastne moje auto....
P: Par veci z s13
P: Par veci z s13
Naposledy upravil(a) Iwan dne 27.05.2008, 10:19, celkem upraveno 20 x.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak tej poslednej vete ozaj nerozumiem
uz druhy de ti pisem ze mam o tu kasnu zaujem
uz druhy de ti pisem ze mam o tu kasnu zaujem
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,