Checker box

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Checker box

Příspěvek od MYSAK »

Budu ho vyrabet pro sebe, mirnou upravu toho co je tu od Caiziho, navic tam bude moznost sepnout cerpadlo oleje v diffu. Kdyz uz se s tim budu delat byl by zajem o vyrobu vice kusu? Cena by se vyresila ale za tech par soucastek a plosnak to moc nebude

EDIT: zapomel sem dopsat vystup na LEDky pro serizeni predstihu
Naposledy upravil(a) MYSAK dne 02.06.2008, 14:14, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

já beru
Obrázek
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

ok pisu si :)
Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vrtas »

Ptám se asi blbě..ale k čemu to je? :oops:
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

forum/viewtopic.php?t=6513

Diagnostika bez vytazeni ECU, test cerpadla diffu a moznost vystupuna serizeni predstihu
Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopriw »

do toho taky du 8)
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

aj ja si take objednavam

dakujem
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

taky si me poznamenej, dulezity je hlavne plosnak a nejake to mechanicke provedeni (krabicka), jinak je to legrace...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

plosnak bude vyrabenej celkem profesionalne takze no problem, s krabickou sem ale az tak nepocital ale po naky vhodny kouknu ;)
Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driftak »

Tak sice som z elektrotechnickej, ale viem z toho, ... a nechce sa mi to vyrabat, ale nieco take by som chcel. Takze ak by som mohol tak poprosim jedno aj ja. :-) Ako je vyriesany ten predzapal?? Ved ta diagnosticka krabicka je vnutri v aute nie?? A predzapal (svetlo) potrebujes vpredu ak sa nemylim.
Edit: Na caiziho sa dobre dala vyuzit krabicka z kazety (paska alebo ako to nazvat z radia) Caiziho som videl nazivo, spravil si to Jimmbo. Ale ci to funguje, som doteraz nezistil. :-D
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

Nevim jestli to u S12 je stejny. Predzapal bych resil dlouhejma dratama a konektorem na krabicce
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

MYSAK píše:plosnak bude vyrabenej celkem profesionalne takze no problem, s krabickou sem ale az tak nepocital ale po naky vhodny kouknu ;)
To je prave ono, u me skoncila vetsina elektro konstrukci kvuli mechanickemu provedeni. Plosnak visici na dratech v aute nechci a protoze se tim da delat i real-time diagnostika, je vhodne to nejak zabudovat napevno. Idealni by byla nejaka cerna plastovka jako jsou autoteplomery a pod. No a plosnak je dobre udelat na nejakou dostupnou krabicku, ne pak shanet krabicku podle plosnaku. Ber to jako tip... 8)
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MYSAK »

jj krabicky se naky splasej ;)
Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jimmbo »

mne sa to vala v ladliku...nemal som to este kde vyskusat..ked chcete tak staci povedat niekomu to venujem :wink:
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

v akom to mas prevedeni?

ja by som to testol
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Odpovědět