Tlak oleja
Tlak oleja
Chcem sa opytat hlavne ludi s sr20det, ci mi vedia poradit, ci je toto dobre. Jedna sa mi o tlak oleja. Takze ked nastartujem studeny motor mam tlak oleja stale na 8bar,az kym sa nezohreje na cca 50°C. Potom klesne na volnobehu na 2bar. To co ma zaujima, ze ked pridavam - zrychlujem, tak pri 6.500 az 7.000rpm vylezie tlak oleja az na 7,5bar. Samozejme po zohriati oleja. Je to v poriadku?
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
budik nebo regulator v pjordeli
me to pri studenym oleji tlaci na neutral tak max 4 a po zahrati tak 1,6
po zahrati v tech otackach cca 4,5
ale je to CA
v manualu je to napsany kolik to ma tlacit
me to pri studenym oleji tlaci na neutral tak max 4 a po zahrati tak 1,6
po zahrati v tech otackach cca 4,5
ale je to CA
v manualu je to napsany kolik to ma tlacit
Re: Tlak oleja
Manual som este nepozeral...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: Tlak oleja
tu mas link ta sxoc ohladom tvojej otazky, pripadne si to sleduj
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=362180
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=362180
Re: Tlak oleja
hele on ma sr20det to tlaci jinak jo za studena mam 6,5 baru a za tepla to mam na nejak 1,5 az 1,7 baru
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
Ale ked je zohriaty tak pri 6500 je 7.5 baru vela.pablo píše:hele on ma sr20det to tlaci jinak jo za studena mam 6,5 baru a za tepla to mam na nejak 1,5 az 1,7 baru
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Tlak oleja
preto som sa nevyjadril k tejto hodnotekenivruh píše:Ale ked je zohriaty tak pri 6500 je 7.5 baru vela.pablo píše:hele on ma sr20det to tlaci jinak jo za studena mam 6,5 baru a za tepla to mam na nejak 1,5 az 1,7 baru
Re: Tlak oleja
Dnes bol u mna David, tak som ho povozil pri nastavenom tlaku turba na 1bar. No a co sa nestalo. Rucicka tlaku oleja pri otackach okolo 7.000rpm vyskocila na 9,5bar.
V stredu si idem dat pomerat ten tlak mechanickym merakom, ci moj ukazuje spravne, ale preco to pisem. Nemate nejake typy, co mam nechat skontrolovat?
Raddy mi vravel, ze bud vadny budik, alebo problem s prpustacim ventilom tlaku oleja.
Slik vravel, ze by to mohhol byt ten ventil, ale, ze by to mohlo byt aj odvetravanie vaciek upchate.
Este len podotknem, ze auto vobec nedymi ani pri max. booste. Nezere olej, a vlastne ide pekne. Len ma matie tento udaj.
Mam tie Prosport budiky od Tomitu. Jedna vec ma napadla. Cidlo tlaku oleja sme museli obalit do teflonovej pasky, pretoze aj pri poriadnom utiahnuti do tej priruby (vlozky) tiekol cez neho olej. Takze nieje asi ukostrene, i ked idu do neho tusim tri vodice. Napadlo ma, ze pri vyssom booste ma auto vyssi odber prudu a tym padom, ci nieje problem prave s tym, ze ked nieje ukostrene cidlo, tak informacie s neho niesu presne....
Pri nastavenom tlaku turba 0,4bar mam na budiku pri 6.5000rpm 7,5bar tlak oleja.
Pri nastavenom tlaku turba 1bar mam na budiku pri 6.500rpm 9,5bar tlak oleja.
Obydva udaje samozrejme za jazdy....
V stredu si idem dat pomerat ten tlak mechanickym merakom, ci moj ukazuje spravne, ale preco to pisem. Nemate nejake typy, co mam nechat skontrolovat?
Raddy mi vravel, ze bud vadny budik, alebo problem s prpustacim ventilom tlaku oleja.
Slik vravel, ze by to mohhol byt ten ventil, ale, ze by to mohlo byt aj odvetravanie vaciek upchate.
Este len podotknem, ze auto vobec nedymi ani pri max. booste. Nezere olej, a vlastne ide pekne. Len ma matie tento udaj.
Mam tie Prosport budiky od Tomitu. Jedna vec ma napadla. Cidlo tlaku oleja sme museli obalit do teflonovej pasky, pretoze aj pri poriadnom utiahnuti do tej priruby (vlozky) tiekol cez neho olej. Takze nieje asi ukostrene, i ked idu do neho tusim tri vodice. Napadlo ma, ze pri vyssom booste ma auto vyssi odber prudu a tym padom, ci nieje problem prave s tym, ze ked nieje ukostrene cidlo, tak informacie s neho niesu presne....
Pri nastavenom tlaku turba 0,4bar mam na budiku pri 6.5000rpm 7,5bar tlak oleja.
Pri nastavenom tlaku turba 1bar mam na budiku pri 6.500rpm 9,5bar tlak oleja.
Obydva udaje samozrejme za jazdy....
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: Tlak oleja
Muže zde nekdo vypsat jak by to melo byt spravne?Ten tlak oleje.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
Volnobeh 0.78 baru, 3200 rpm 3.14 az 3.92 baru. S vyssimi otackami uz tlak nema velmi rast.Design píše:Muže zde nekdo vypsat jak by to melo byt spravne?Ten tlak oleje.
Nizzmo: Vravis ze to mozno nemas ukostrene, ale to neni problem teflonovej pasky. Ak to mas v adapteri pod filtrom, ten nema vodivy kontakt s blokom motora aj tak. Keby to nebolo ukostrene, tak ti ostane tlak na 0 (myslim ze je to opacne ako s teplotou, kde neukostreny budik ukaze max).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Tlak oleja
porovnat s mechanickym budikom je jediny sposob. bud je vadny elektricky budik alebo je tam tak vysoky tlak oleja ako ukazuje a to je hodne zle. nedokazem si predstavit ako by mohlo odvetranie vaciek zvysit tlak oleja. upchatie odvetrania vaciek sposobi hlavne vyskocenie mierky oleja a pretlacanie oleja cez turbo. takisto tlak oleja nema nic spolocne s tlakom turba, je zavysli len od otacok. odber prudu VS boost je takisto nezmysel, odber prudu (zatazenie alternatora) nema s boostom nic spolocne. Bud mas vadny budik alebo prepustaci ventil olejovej pumpy, myslim ze nic ine to byt nemoze.
Re: Tlak oleja
OK, za dva dni mi to odmeraju tu v jednom servise aj s mechanickym budikom, cize porovname hodnoty. K tomu prepustaciemu ventilu sa da celkom asi lahko dostat, aspon podla manualu od sr20det, pretoze je na boku krytu olejovej pumpy, tak to cheknem....
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: Tlak oleja
mam pocit, ze ked das dole filter, uvidis gulicku prep. ventilu, da sa na nu zatlacit, mala by ist pohnut....
Re: Tlak oleja
Kdybys potreboval nejaky fotky tak se ozvi možna bych bud neco mohl nafotit nebo možna neco mam
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Tlak oleja
OK, nafot, urcite mi to pomoze...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo