Tlak oleja
Re: Tlak oleja
no já když to kotlím okolo 7 tis tak mi tlak vyskočí na 8,5baru, za studena v cca 1000 to se drží okolo 1,5-2 baru.
Re: Tlak oleja
Si si isty, ze to bude pod filtrom? Podla manualu je ten regulator valve niekde na olejovej pumpe....raddy píše:mam pocit, ze ked das dole filter, uvidis gulicku prep. ventilu, da sa na nu zatlacit, mala by ist pohnut....
Keby som vedel, ako sem vlozit obrazok, ukazal by som ti ho...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: Tlak oleja
A pri akom tlaku turba Patriku?Fire píše:no já když to kotlím okolo 7 tis tak mi tlak vyskočí na 8,5baru, za studena v cca 1000 to se drží okolo 1,5-2 baru.
Ja som pri seriovom 0,4bar mal pri 7tis okolo 7,5bar a pri 1bar pri 7tis 9,5bar...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
Jeden je na pumpe a jeden je aj na tom vymenniku.nizzmo píše:Si si isty, ze to bude pod filtrom? Podla manualu je ten regulator valve niekde na olejovej pumpe....raddy píše:mam pocit, ze ked das dole filter, uvidis gulicku prep. ventilu, da sa na nu zatlacit, mala by ist pohnut....
Keby som vedel, ako sem vlozit obrazok, ukazal by som ti ho...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Tlak oleja
Myslis pod filtrom? V manualy som ho nenasiel...kenivruh píše:Jeden je na pumpe a jeden je aj na tom vymenniku.nizzmo píše:Si si isty, ze to bude pod filtrom? Podla manualu je ten regulator valve niekde na olejovej pumpe....raddy píše:mam pocit, ze ked das dole filter, uvidis gulicku prep. ventilu, da sa na nu zatlacit, mala by ist pohnut....
Keby som vedel, ako sem vlozit obrazok, ukazal by som ti ho...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
V manuali nieje, ale ked tam strcis prst tak ho nahmatas A tiez je vidiet vo FASTe. Otazka je, na co presne sluzi, ked ho v manuali nespominaju.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
Tak spominaju ho tam, len nieje nikde zobrazeny. Na strane LC-3 je spomenuty v scheme a na strane LC-6 je spomenuta jeho kontrola (manual pre S13ku ). Regulator valve je v pumpe, relief valve je v tom drziaku filtra.
Ked dobre pozeram do tej schemy, tak ten relief valve sluzi nato ak vzrastie prilis tlak, obide filter a pusti olej priamo do mazacieho systemu
Ked dobre pozeram do tej schemy, tak ten relief valve sluzi nato ak vzrastie prilis tlak, obide filter a pusti olej priamo do mazacieho systemu
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Tlak oleja
No a myslis, ze je sanca, ze som ho tou prirubou nejako pritlacil?kenivruh píše:V manuali nieje, ale ked tam strcis prst tak ho nahmatas A tiez je vidiet vo FASTe. Otazka je, na co presne sluzi, ked ho v manuali nespominaju.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
To urcite nie. Pozeral som S14kovi manual a tam mate tu gulicku na vrchu toho drziaku.nizzmo píše:No a myslis, ze je sanca, ze som ho tou prirubou nejako pritlacil?kenivruh píše:V manuali nieje, ale ked tam strcis prst tak ho nahmatas A tiez je vidiet vo FASTe. Otazka je, na co presne sluzi, ked ho v manuali nespominaju.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Tlak oleja
A chceš nafotit tu kravinu jak se tam montuje olejovej filtr nebo co chceš vlastne nafotit?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Tlak oleja
0,6- 0,7 víc zatím netlačím,až se pojedu projet tak se na ten tlak ještě pořádně mrknu kolik ukazuje v určitých otáčkách. Každopádně, si mylsím že je furt lepší mít vysokej tlak než žádnejnizzmo píše:A pri akom tlaku turba Patriku?Fire píše:no já když to kotlím okolo 7 tis tak mi tlak vyskočí na 8,5baru, za studena v cca 1000 to se drží okolo 1,5-2 baru.
Ja som pri seriovom 0,4bar mal pri 7tis okolo 7,5bar a pri 1bar pri 7tis 9,5bar...
Re: Tlak oleja
hodně vysokej tlak mívá za následek jeden problém a to je, že vystřelí filtr (nebo ho jakoby prohne) a olej jde ven, chce to zjistit na jakej tlak oleje je vyroben filtr a jít tak o bar dolů
Re: Tlak oleja
prierazne tlaky filtrov byvaju 300-350psi (20-24bar).
vysoky tlak je rovnako skodlivy ako nizky. moze poskodit filter, stieracie gufera, turbo, sposobit problemy s odtokom oleja z hlavy. od toho je na pumpe pretlakovy/obtokovy filter ktory udrziava max. tlak v hraniciach (bezne) 5-6bar. tlak oleja vyssi ako tieto hodnoty (pokial vyssie hodnoty nepredpisuje priamo vyrobca) nie je ziaduci a k nicomu neprospieva, prave naopak.
vysoky tlak je rovnako skodlivy ako nizky. moze poskodit filter, stieracie gufera, turbo, sposobit problemy s odtokom oleja z hlavy. od toho je na pumpe pretlakovy/obtokovy filter ktory udrziava max. tlak v hraniciach (bezne) 5-6bar. tlak oleja vyssi ako tieto hodnoty (pokial vyssie hodnoty nepredpisuje priamo vyrobca) nie je ziaduci a k nicomu neprospieva, prave naopak.
Re: Tlak oleja
niekto tu pisal, ze sa mu ten tlak (prevadzkovy, v otackach) po zdvihnuti tlaku turba tiez zvysil.. je to mozne, resp. co to sposobuje? ..a ako tomu predist, resp. ako ho dostat opat do "normalu"?
Re: Tlak oleja
podla mna to mozne nie je, resp. tlak oleja nema ziadnu zavislost na tlaku turba, jedine na otackach motora.