Katalyzátor

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Katalizátor

Příspěvek od raddy »

zmeraj kompresiu, skoda oleja...
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Katalizátor

Příspěvek od Svobda »

Olej scerna po par km. Spis si hlidej vymeny oleje a dolivani a nepocitej to na mesice ,ale na kilometry. Udelej tu nadobku a nech si zmerit kompresi a pak se uvidi dale.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 »

Svobda píše:Olej scerna po par km. Spis si hlidej vymeny oleje a dolivani a nepocitej to na mesice ,ale na kilometry. Udelej tu nadobku a nech si zmerit kompresi a pak se uvidi dale.
Olej měním každých 10.000km, skoro pokaždé dělám výplach motoru, i když ne vždy, olejový a palivový filtr měním společně s olejem. Auto mám teď na chalupě, není čas, asi popříští týden na něm začnu zase pracovat...
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od doublejay »

Menis olej po 10000km??? Au... Ja menim po 4000, v manualu je napsano "po 5000km nebo po 6 mesicich"...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Katalizátor

Příspěvek od Svobda »

Tak pokud jezdi vetsinou klidanko a kvalitni olej tak bych rekl ze klido muze menit po 10 i kdyz po 5 je samo lepsi :lol:
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od mrkevvzime »

no koukam, ze lidi tady fakt asi ctou jenom pokec... :D
Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od MIRIS »

ja bych poslechl raddyho a zmeril tu kompresi,nic tim neskazis a budes vedet zhruba nacem ses.
makam na nem
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 »

Zdravím, tak jsem tento rok už na autě nic nestihl udělat, ani změřit komprese ani nic jiného - práce moc, času málo. Za poslední 2 měsíce jsem dolil asi litr oleje, najel asi 300km a sežralo mě to na měrce asi necelý milimetr. Jinak pokračovat na autě budu až po zimě v dubnu, teď mám auto zazimované na chalupě a značky v depozitu.
Přílohy
Až do jara
Až do jara
zima.jpg (73.79 KiB) Zobrazeno 5641 x
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od kenivruh »

Som nevedel ze na zimu treba dat auto lahnut na bok ako medveda :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od mrkevvzime »

to je prece jasny sim te
a kazdy tyden ho musi otocit aby nemelo prolezeniny :!:
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 »

Vy si z toho děláte srandu, ale po zimě přijdu k autu opatrně sundám plachtu a auto je čisté...
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od blázen »

doublejay píše:Menis olej po 10000km??? Au... Ja menim po 4000, v manualu je napsano "po 5000km nebo po 6 mesicich"...
5tis je tuším předepsáno výrobcem.. to že ho mění co 10let je normální u spousty lidí..pak je taky normální,že ty motory vypadaj jak vypadaj.

rozhodně změř komprese.. a vůle na turbu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 »

blázen píše:
doublejay píše:Menis olej po 10000km??? Au... Ja menim po 4000, v manualu je napsano "po 5000km nebo po 6 mesicich"...
5tis je tuším předepsáno výrobcem.. to že ho mění co 10let je normální u spousty lidí..pak je taky normální,že ty motory vypadaj jak vypadaj.

rozhodně změř komprese.. a vůle na turbu
Olej měním poslední 4 roky každé jaro (protože se stále něco opravovalo a olej šel do kytek), jezdím jenom v létě, auto mám jenom na letní ježdění, když je venku pěkně, takže si myslím, že těch 10.000km tam ani nenajezdím. To, že mám měnit olej každých 10.000km mě řekli v Nissanu asi před cca 6 nebo 7 lety když jsme to auto koupili, tehdy jsem ani netušil, že toto fórum existuje a vůbec mě nenapadlo, že by to neměly v Nissanu vědět, teď už nemám odvahu jezdit do "autorizovaného servisu Nissan" a našel jsem dva mechaniky, kteří toto auto už alespoň někdy dříve viděli, pokaždé jim k tomu radši ještě vytisknu servisní manuál a všechno funguje.
Jinak jak jsem psal o pár řádků nebo stránek zpátky turbo nemá vůbec žádné vůle, což mě celkem překvapilo, osobně si myslím, že předchozí majitel ho musel buď repasovat anebo vyměnit za nové. Letos už na autě nic neudělám, protože je zazimované na chalupě cca 70km od mého bydliště.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od james2000 »

Zdravím, opět otevírám toto téma, tak jsem dneska "odzimoval" auto, příští týden, pokud bude čas bych s ním zajel změřit komprese motoru. Chci se jenom zeptat, abych mohl změřit komprese tak potřebuju první vymontovat svíčku, jenomže ta je v motoru až pod cívkami, dostane se ten člověk s manometrem tak hluboko, nebo musí mít nějaký special manometr???
Jo a ještě není někdo v okolí Zlína, nebo někdo v okolí Uherského Hradiště kdo by mohl ty komprese změřit, pokud ne, tak je tu jeden brušič motorů, který manometr má.
Jinak jak tady poradil Raddy tak si vyrobím nějakou tu nádobu na sbírání oleje z vaček, a uvidím.
200sx s13, r.v. 1989, červená barva, sériové auto (snaha o fungující sériové auto).
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Katalizátor

Příspěvek od Mirek »

na to je specialni merak kompresi, tim se tam dostanes. Hlavne vytahni vsechny svicky, nebo odpoj pumpu, protoze jak ti to chytne s namotanym budikem, bude KO :)

Jinak ja merak mam, ale Brno.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět