Manualni sytic - schema

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Manualni sytic - schema

Příspěvek od petafm2 »

ahojte,

konecne jsem mel vic casu no tak jsem se i mrknul jak tam predesly majitel udelal ten davno tu zminovany manualni sytic - udelal jsem toho schema je to dost jednoduche - jen bych mel dotaz, je tam odpojeny senzor teploty motoru kvuli toho - nemuze to delat bordel pri tom, jak ECU micha smes i kdyz ten sytic ma dve nastaveni odporu (jako kdyby to bylo napojeno k senzoru - ale i tak - nemeni se bohatost smesi dynamicky behem jizdy v zavislosti na rozpalenosti motoru nebo tam jsou v podstate dve nastaveni - pri studenem motoru a pri teplem motoru??? na obrazku je schema
Přílohy
sytic schema.JPG
sytic schema.JPG (31.87 KiB) Zobrazeno 2871 x
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Re: Manualni sytic - schema

Příspěvek od petafm2 »

popr. jake udaje v jakem rozmezi senzor teploty motoru (ten co je "nad termostatem") dava??
diky kluci
petafm2
user
Příspěvky: 179
Registrován: 24.02.2008, 21:08

Re: Manualni sytic - schema

Příspěvek od petafm2 »

tak nevite teda jake ty odpory kdy jak to cidlo te teploty vydava v jake teplote motora a teda s tim odpojenim toho senzoru kvuli toho sytice je to ok??? jak jsem cetl drive Raddy, ty jsi delal nejake experimenty na aute s elektro. syticem ...?
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Manualni sytic - schema

Příspěvek od doublejay »

Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Manualni sytic - schema

Příspěvek od raddy »

ten prepinac co mas len simuluje teplotne cidlo, resp. jeho krajne hodnoty-studeny a teply motor, nic viac. Zvysok robi ECU ako vzdy, len ju teda oklames. Akonahle je motor teply, vzdy prepinac prepni na teply stav (nizky odpor) aby ECU spravne riadila motor...
Odpovědět