VLSD z S14 na S13
VLSD z S14 na S13
Ahojte chci se zeptat, je pravda ze tam je nulovy rozdil pri montazi diferaku z S14 na S13? (ten sandardni) jediny jrozdil je ve svornosti... muzete mi rict vic?
diky
diky
Re: VLSD z S14 na S13
mimo toho ze je VLSD ma S14 jinej prevod, jinej zadni kryt, a jiny predni uchyceni. jinak sou naprosto stejny
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VLSD z S14 na S13
ani ve svornosti neni, kdyz porovnavas S14 VLSD a S13 VLSD. Ale predpokladam ze jde o otevrenej diferak S13 vs S14 VLSD. Jedinej rozdil bude ve stalem prevodu + ta svornost + upravy pro montaz ktere zminil mysak.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: VLSD z S14 na S13
tak to to pekne kecali na sxoc... jinak jsem se ptal narozdil mezi tim open diffem z s13 ktery mam tedka.. ma to nekdo zrobene takhle s diferakem z s14 nebo je to moc jebacka? (jinak nevim moco tom co znamena stalej prevod???
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VLSD z S14 na S13
ja mam na svem aute diferencial z S14, pro montaz potrebujes S13kove zadni hlinikove viko + srouby a podlozky ktery maji z jedne strany gumovy krouzky z S14.petafm2 píše:tak to to pekne kecali na sxoc... jinak jsem se ptal narozdil mezi tim open diffem z s13 ktery mam tedka.. ma to nekdo zrobene takhle s diferakem z s14 nebo je to moc jebacka? (jinak nevim moco tom co znamena stalej prevod???
Naposledy upravil(a) Mirek dne 24.08.2008, 18:47, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: VLSD z S14 na S13
jj taky to tak mam akorat ze ty silentbloky sem k nemu nedostal tak sem si nechal udelat podlozky a sehnal delsi srouby
Re: VLSD z S14 na S13
caute, no tak jsem se toho prodavajiciho na to ptal a tvrdi ze
-vyndat diff z moji s13ky, i kdyz jsou rozdilne ty case z s13 a s14 tak ta jeho diff jednotka bude pasovat dovnitr mojiho s13 pouzdra bez jakychkloli uprav. jeho diff jednotka pasuje i do skyline case diferaku. jednou jak je ten obal-case rozebrany (7 sroubu), pak tam jsou dalsi 4 srouby na oddelani drzeni te jednotky dvemi lozisky. Pak vyndat moji jednotku z obalu. Oddelat dalsich 6 sroubu ktere drzi na crown wheel -( znam to jen anglicky nemam sajn cesky ekvivalent - kournka, korunove kolo??) ktere je prisroubovana na moji s13 diff jednotce. Hodit jeho diff jednotku do toho obalu, pridelat 4i srouby zpet, smontovat zpet obal a prace hotova...
je to tak nebo se snazi jen prodat? 40liber za tu jeho jednotku pro mne...
diky \za rady chlapi
-vyndat diff z moji s13ky, i kdyz jsou rozdilne ty case z s13 a s14 tak ta jeho diff jednotka bude pasovat dovnitr mojiho s13 pouzdra bez jakychkloli uprav. jeho diff jednotka pasuje i do skyline case diferaku. jednou jak je ten obal-case rozebrany (7 sroubu), pak tam jsou dalsi 4 srouby na oddelani drzeni te jednotky dvemi lozisky. Pak vyndat moji jednotku z obalu. Oddelat dalsich 6 sroubu ktere drzi na crown wheel -( znam to jen anglicky nemam sajn cesky ekvivalent - kournka, korunove kolo??) ktere je prisroubovana na moji s13 diff jednotce. Hodit jeho diff jednotku do toho obalu, pridelat 4i srouby zpet, smontovat zpet obal a prace hotova...
je to tak nebo se snazi jen prodat? 40liber za tu jeho jednotku pro mne...
diky \za rady chlapi
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VLSD z S14 na S13
aha...tak to mas napsat ze se jedna jen o ten stred...ja myslel ze se bavis o celem diferencialu. Stred nevim jestli jde zamenit...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: VLSD z S14 na S13
střed zaměnit jde, přesně jak je popsaný, dělal jsem to několikrát
sundáš output shafts, sundáš zadní kryt, sundáš podkovy co drží ložiska po stranách a vyndáš celou hrušku diferáku, z ní odšroubuješ ozubený kolo, to přiděláš na vlsd hrušku a zase složíš
sundáš output shafts, sundáš zadní kryt, sundáš podkovy co drží ložiska po stranách a vyndáš celou hrušku diferáku, z ní odšroubuješ ozubený kolo, to přiděláš na vlsd hrušku a zase složíš
Re: VLSD z S14 na S13
Vnitřek z S14 na S13 pasuje,ale obráceně to nejde prohodit bez úpravy, na ozubenym kole z S14 je větší průměr šroubů.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: VLSD z S14 na S13
jo a ještě pozor na to, že každá hruška má svoje output shafts, tzn. nejde použít z vlsd na obyč, popř. s15 na vlsd/obyč
Re: VLSD z S14 na S13
hmmm... to bude zajimave.. mozna snazsi ten case cely z s14 hodit s jen jinym upevnenim nez to takhle rozpitvavat... nejlepsi sehnat druhy open diff rozebrat to doma a pak jet na rampu to prehodit...
Re: VLSD z S14 na S13
jinak jeste dotaz - odsroubovani toho diferaku - klasika - ten kardan je pridelany 4 srouby - pak po stranach shafts kazdou poloosu od kazdeho kola - takzy tak nejak srouby, pak dferak od tech ramen zezadu, co s temi olejovymi hadickami od toho chladice - jak s tim? co vubec s tim olejem, vypustit pred otevrenim pocitam asi, co? jo a jeste jak se oddelaj ty poloosy - nemeli by na tom asi byt kola a melo by to stat zvedle na rampe ale na zvedaku za podvozek? a zbytek tech os muze zustat svesenych bez z zajisteni nebo?
omlouvam se za dump description ale ze zadohrabu jsem nikdy dif nesundaval...
omlouvam se za dump description ale ze zadohrabu jsem nikdy dif nesundaval...
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: VLSD z S14 na S13
kola klidně můžeš nechat, kolo je přišroubovaný na náboj na těhlici, poloosa je jenom prostrčená nábojem, nic na ní neleží, takže to klidně můžeš dělat na jámě s kolama na zemi.
poloosy drží 6šroubů, ty sundáš, pak sundáš 4 šrouby na kardanu, 4 šrouby zezadu diferáku a 2 šrouby dole, diferák trochu pustíš dolu, odpojíš čidlo abs a hadice na olej, v chladiči žádnej olej nebude a když jo, tak zanedbatelný množštví. pak můžeš dát diferák pryč. před otevřením je dobrý diferák vypustit a po složení dát novej olej
poloosy drží 6šroubů, ty sundáš, pak sundáš 4 šrouby na kardanu, 4 šrouby zezadu diferáku a 2 šrouby dole, diferák trochu pustíš dolu, odpojíš čidlo abs a hadice na olej, v chladiči žádnej olej nebude a když jo, tak zanedbatelný množštví. pak můžeš dát diferák pryč. před otevřením je dobrý diferák vypustit a po složení dát novej olej
Re: VLSD z S14 na S13
Perfektni popis, diky moc:))) jinak k tomu cidlu ABS - to je ciste konektor tam? jednoduse odpojit a pak zapojit zpet?