turbo GT25/60R

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

turbo GT25/60R

Příspěvek od mara_m »

nevite co je zac turbo GT 25/60R ja ho mam ve svim dvoukilu dal ho tam puvodni majitel to asi neni puvodni ????
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo GT25/60R

Příspěvek od kenivruh »

mara_m píše:nevite co je zac turbo GT 25/60R ja ho mam ve svim dvoukilu dal ho tam puvodni majitel to asi neni puvodni ????
Ak to je gt2560r tak to je potom gulickova T28 cize GT28R.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo GT25/60R

Příspěvek od MYSAK »

Kdyz uz ste to nakousli tak by me docela zajimalo jak muze GT25 bejt GT28? na ruznejch strankach uz sem kolikrat videl turbo GT28xx a u nej mapy od GT25 tak co je v tom za figl?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo GT25/60R

Příspěvek od kenivruh »

MYSAK píše:Kdyz uz ste to nakousli tak by me docela zajimalo jak muze GT25 bejt GT28? na ruznejch strankach uz sem kolikrat videl turbo GT28xx a u nej mapy od GT25 tak co je v tom za figl?
Figl je v tom ze garrett zmenil pre casom cislovanie svojich turb.

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... asics.html
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: turbo GT25/60R

Příspěvek od mara_m »

a nemuze mi nekdo rict teda co to je zac jako jestly je na hovno nebo ne atd jeho max tlak ?????
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo GT25/60R

Příspěvek od kenivruh »

mara_m píše:a nemuze mi nekdo rict teda co to je zac jako jestly je na hovno nebo ne atd jeho max tlak ?????
Gulickova T28 ak to naozaj tam mas, je turbo na stabilny 1 bar a +/- 250-270 koni na motore pri dobrom naladeni. Pozri na stitok na stredovej casti co tam je za cislo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět