Jak máte řešené vstřikování vody?
Jak máte řešené vstřikování vody?
Dotaz na lidi co ted mají vstřikování vody - jak to máte řešené?
vstřikujete od určitého plnícího tlaku, nebo snímáte TPS nebo obojí? ( nemluvím ted o chipu který tu cystá tuším Raddy - jde mi o "klasické, jednoduché zapojení ).
řeším jistej okruh ve kterém potřebuji snímat TPS a tlak, takže sháním informace o použitých čidlech - potřeboval bych čidlo snímajíci tlak a v určitem tlaku sepnout okruh..
no a mimo jiné by mne zajímalo jak máte řeseno vstřik vody - myslím ovládání.
vstřikujete od určitého plnícího tlaku, nebo snímáte TPS nebo obojí? ( nemluvím ted o chipu který tu cystá tuším Raddy - jde mi o "klasické, jednoduché zapojení ).
řeším jistej okruh ve kterém potřebuji snímat TPS a tlak, takže sháním informace o použitých čidlech - potřeboval bych čidlo snímajíci tlak a v určitem tlaku sepnout okruh..
no a mimo jiné by mne zajímalo jak máte řeseno vstřik vody - myslím ovládání.
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak máte řešené vstřikování vody?
raddy to má tuším nějakým solenoidem od 0,6bar
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Jak máte řešené vstřikování vody?
hm.. to jepráve to co potřebuji oveřit - kde koupit ty součástky atd, nejak nmohu sehnat čidlo co by spínalo při pevném bod ( pouze čidla použitelná na budíky - zvedá voltáž s tlakem ) pod 2,5tis CZK
princip znám, jen mne zaráží že nikdo neřeší TPS ale jen tlak ( třeba sem to jen špatne pochopil... )
jde mi proste čiste o ovládání vstřikování vody..
máme atomizační trisky, mám vyřešenou tlakovou dodávku vody, vedení , vše.. jen proste ted vymýšlím ovládání.. je kontkraproduktivní když bych stříkal pořád, to je jasné, ruční ovládání je nepraktické...
princip znám, jen mne zaráží že nikdo neřeší TPS ale jen tlak ( třeba sem to jen špatne pochopil... )
jde mi proste čiste o ovládání vstřikování vody..
máme atomizační trisky, mám vyřešenou tlakovou dodávku vody, vedení , vše.. jen proste ted vymýšlím ovládání.. je kontkraproduktivní když bych stříkal pořád, to je jasné, ruční ovládání je nepraktické...
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak máte řešené vstřikování vody?
součástky ti asi vypíše raddy, už si nepamatuju co tam přesně měl,když sem mu to očumoval.
ono je to vše závislé právě od map v ECU (v raddyho případě) má posunutýpředstih na agresivní hodnoty až od těch 0,6bar při různých otáčkách,kde to pokrývá tou vodou.
TPS - nevím,jestli ji má smysl řešit, když těch 0,6bar bude klapka otevřená,jinak by těch 0,6bar asi nenafoukal. Třeba u 200sx má TPS jen hodnotu otevřeno zavřeno a nezávisí to na tlaku a podtlaku,od toho by se vstřikování řídit nedalo. Principielně je voda nutností při velkém zatížení..nemá to přímou souvislost s otáčkama ani otevřením klapky.
ale třeba tu píšu kraviny, raddy mě ráno opraví nebo smaže,raděj počkej na něj, taky už by mohl napsat jak pokročil s tlakovým spínačem,který sháněl.thanx
ono je to vše závislé právě od map v ECU (v raddyho případě) má posunutýpředstih na agresivní hodnoty až od těch 0,6bar při různých otáčkách,kde to pokrývá tou vodou.
TPS - nevím,jestli ji má smysl řešit, když těch 0,6bar bude klapka otevřená,jinak by těch 0,6bar asi nenafoukal. Třeba u 200sx má TPS jen hodnotu otevřeno zavřeno a nezávisí to na tlaku a podtlaku,od toho by se vstřikování řídit nedalo. Principielně je voda nutností při velkém zatížení..nemá to přímou souvislost s otáčkama ani otevřením klapky.
ale třeba tu píšu kraviny, raddy mě ráno opraví nebo smaže,raděj počkej na něj, taky už by mohl napsat jak pokročil s tlakovým spínačem,který sháněl.thanx
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Jak máte řešené vstřikování vody?
mám pocit, že raddy nemá agresivní předstih, ale poměr AFR 1/12,5 od toho tlaku kde začíná stříkat voda
Re: Jak máte řešené vstřikování vody?
Raddy ma vodu urobenu ako ja.Na pumpe je od vyrobcu tlakovy spinac na ktorom si pomocou srobika nastavys pozadovany tlak pri akom ti ma voda spinat.A to je vsetko.
Samozrejme ze pri vstrekovani vody sa da ochudobnit zmes a posunut predzapal,takze tym sa dosiahne podstatne dost vykonu.
Samozrejme ze pri vstrekovani vody sa da ochudobnit zmes a posunut predzapal,takze tym sa dosiahne podstatne dost vykonu.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Jak máte řešené vstřikování vody?
thanks, vyvýjíme systém na vstřikování vody ( jako vedlejší prodikt při vývoji ostřiku IC ) tak jsem uvažoval jakým zpusobem řídit low end verzi - proste udelat nejakou upůlne základní, která by se ovládala pouze tlakovým čidlem - od určitého tlaku by přistřikovala vodu. Atomizační trisky jsme sehnali celkem bez problémů, ale ted přemýšlím práve nad tím ovládáním. KOlega tvrdí že s emusí sledovat nejen talk ale i TOS, já si mylsím že u low end řešenéí by stačil tlak - samozřejme to bdue pro zkušenější, kteří vědí jaký tlak poustí, kdy jim to začíná detonovat atd..
Třeba u MK3 se používá tenhle obyč systém, tak že od 0,9baru stříká a mohou tak plnit na seriové ecu cca 1.2 až 1.3 baru ( na hranici 1.0 jsou detonace - takže je tam fuelcut, ten se odstraní ), kluci v NL to maj práve jen sledovaé tlakem, ale info mám opet jen od super, nevím jeslti by to takhel fungovalo u dalších aut - jako uni,předpokládám že ano, jen by uživatel usle znát hodnoty od kterých potřebuje stříknout vodu... ( vím, říkám to hodne zjednodušeně ale nebojte princip znám jde mi proste o vypuštení low endu )
Třeba u MK3 se používá tenhle obyč systém, tak že od 0,9baru stříká a mohou tak plnit na seriové ecu cca 1.2 až 1.3 baru ( na hranici 1.0 jsou detonace - takže je tam fuelcut, ten se odstraní ), kluci v NL to maj práve jen sledovaé tlakem, ale info mám opet jen od super, nevím jeslti by to takhel fungovalo u dalších aut - jako uni,předpokládám že ano, jen by uživatel usle znát hodnoty od kterých potřebuje stříknout vodu... ( vím, říkám to hodne zjednodušeně ale nebojte princip znám jde mi proste o vypuštení low endu )
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak máte řešené vstřikování vody?
http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=10479 hned hore je topic na tuto temu
Nissan 200SX S13 1990
Re: Jak máte řešené vstřikování vody?
presne tak, je tu na to zvlast cela tema
inak, Idahov dotaz je uplne spravny a samozrejme v praxi sa taketo riadenie (alebo ine progresivne riadenenie vstrekovania vody) bezne pouziva. verzia s tlakovym spinacom je kazdopadne kompromis medzi cenou a funkcnostou, kdezto progresivne riadenie je ovela efektivnejsie a pruznejsie.
su rozne systemy podla coho sa vstrekovanie vody meni, moze to byt podla signalu z AFM (najbeznejsie a najlepsie riesenie), podla otacok, podla duty cycle vstrekov (obdoba signalu AFM) ,podla tlaku v sani, ale aj podla signalu TPS.
Jednoznacne najlepsie je pouzit signal AFM alebo duty cycle vstrekov, ktory ako jediny z hore spomenutych reprezentuje skutocnu zataz motora a tym aj umoznuje korektne riadit vstrekovanie vody voci realnemu mnozstvu paliva. Samotne riadenie mnozstva vody je prevedene zmenou napatia v pumpe alebo zmenou duty cycle vstrekovacieho solenoidu. Tym je mozne posunut predzapal v celom spektre mapy, nielen od urciteho tlaku a urobit velmi peknu kombinaciu zvysenia max. vykonu a znizenia spotreby.
Kazdy predajca WI kitov ponuka aj progresivne riadenie, podla mna je to skoda vyvijat, funguje to naozaj dobre. A zrovna TPS signal nie je prilis vhodny pre tento ucel.
inak, Idahov dotaz je uplne spravny a samozrejme v praxi sa taketo riadenie (alebo ine progresivne riadenenie vstrekovania vody) bezne pouziva. verzia s tlakovym spinacom je kazdopadne kompromis medzi cenou a funkcnostou, kdezto progresivne riadenie je ovela efektivnejsie a pruznejsie.
su rozne systemy podla coho sa vstrekovanie vody meni, moze to byt podla signalu z AFM (najbeznejsie a najlepsie riesenie), podla otacok, podla duty cycle vstrekov (obdoba signalu AFM) ,podla tlaku v sani, ale aj podla signalu TPS.
Jednoznacne najlepsie je pouzit signal AFM alebo duty cycle vstrekov, ktory ako jediny z hore spomenutych reprezentuje skutocnu zataz motora a tym aj umoznuje korektne riadit vstrekovanie vody voci realnemu mnozstvu paliva. Samotne riadenie mnozstva vody je prevedene zmenou napatia v pumpe alebo zmenou duty cycle vstrekovacieho solenoidu. Tym je mozne posunut predzapal v celom spektre mapy, nielen od urciteho tlaku a urobit velmi peknu kombinaciu zvysenia max. vykonu a znizenia spotreby.
Kazdy predajca WI kitov ponuka aj progresivne riadenie, podla mna je to skoda vyvijat, funguje to naozaj dobre. A zrovna TPS signal nie je prilis vhodny pre tento ucel.
Re: Jak máte řešené vstřikování vody?
[quote="Kentoya"]mám pocit, že raddy nemá agresivní předstih, ale poměr AFR 1/12,5 od toho tlaku kde začíná stříkat voda[/quot
viac menej presne povedane, ladenie predzapalu je extremne narocne a bez sucasneho merania vykonu v nepresne a hlavne nebezpecne. v skutocnosti vsak pouzivam originalne mapy predzapalu pre tlak turba 1.2bar, kdezto moj tlak turba je 1.4bar a zmes ako je spomenute okolo 12.5:1, cize v tomto zmysle je predzapal pomerne agresivny. inak povedane, bez vody by vznikly zavazne detonacie.
v otackach max. krutiaceho momentu ( 4000-5000) pouzivam AFR az okolo 13.3:1.
viac menej presne povedane, ladenie predzapalu je extremne narocne a bez sucasneho merania vykonu v nepresne a hlavne nebezpecne. v skutocnosti vsak pouzivam originalne mapy predzapalu pre tlak turba 1.2bar, kdezto moj tlak turba je 1.4bar a zmes ako je spomenute okolo 12.5:1, cize v tomto zmysle je predzapal pomerne agresivny. inak povedane, bez vody by vznikly zavazne detonacie.
v otackach max. krutiaceho momentu ( 4000-5000) pouzivam AFR az okolo 13.3:1.
Re: Jak máte řešené vstřikování vody?
Tamo to vim ( take výše píšu že jsem to četl ) ale pokud to prostuduješ tak o ovládání - krome pridavné ECU - tam neneí ani štek, přitom vím že dost lidí to ma hodne zjednodušené..tamo píše:http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=146&t=10479 hned hore je topic na tuto temu
každopádne raddy, díky za odpoved, principy ovládání znám, jde mi o to , jak jsem psal již výše, vyrobit lowendové řešení použitelné třeba pro supru mk3 ( kde vím že bude stačit pokud bude stříkat vodu od 0.9 baru - pro posunutí detonací ) a třeba by slo "obecně" rozšířit na více vozu.. Do budou cna by přibývalo formou stavebnice další veci jak oovládání přes AFM atd..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů