Mirek píše:rady nezlob se ale prijde mi ze si vybiras z fyziky co se ti zrovna hodi a neberes to v uvahu cele. Pokud budes mit nadobu s kapacitou 1L nasledne ji uzavres...u vnitr bude 1L vzduchu jo? Pokud k tomu pripojis pumpu ktera na jeden pump doda 1l vzduchu a 5x pumpnes...tim do te litrove nadoby dodas 5L vzduchu je tak? Nadoba sice zustane litrova ale diky tlaku se do ni veslo 6 l vzduchu...nebo mi chces rict ze je tam stale 1L vzduchu jako pred tim nez sem zacal pumpovat? Kam teda zmizelo tech 5 co dodala pumpa?
hehe, no ja uz fakt nemozem
ja cely cas pisem O PRIETOKU, JEZISIKRISTE. a co do motra vojde, to z neho aj vyjde, motor nie je uzavreta nadoba, co to sem miesas? samozrejme ze v nadobe bude vzrastat mnostvo vzduchu presnejsie hmotnost), preto v nej bude narastat tlak. a ano, v litrovej nadobe bude VZDY LEN 1L VZDUCHU, akurat bude mat vyssi tlak. Nezabudaj ze liter je objemova jednotka a je uplne jedno kolko vzduchu napumpujes do litrovej nadoby, vzdy ho tam bude 1l, avsak hmotnost tohoto 1litra sa zvysi, cize sa zvysi hustota vzduchu. co to ma spolocne s mojim tvrdenim ze PRIETOK je rovnaky pred kompresorom a za kompresorom?
ano, presne to ti tvrdim, je tam stale 1l vzduchu a nepresvedcis ma o opaku aj ked sa na hlavu postavis kam zmizelo tych 5l co si tam napumpoval? "zmizeli" do zvysenia tlaku a hustoty.Mirek píše:...nebo mi chces rict ze je tam stale 1L vzduchu jako pred tim nez sem zacal pumpovat? Kam teda zmizelo tech 5 co dodala pumpa?