ad Supercharger
Re: ad Supercharger
no ja kazdopadne koncim, myslim ze Idaho sa na nasom vysokoodbornom fore dozvedel ovela viac ako dufal
nech kazdy pouzije vlastny rozum, ja som sa uz pobavil dost...Mirek, urcite nic v zlom, len som sa snazil vyjasnit moj nazor.
aloha pani, jdu chlastat
nech kazdy pouzije vlastny rozum, ja som sa uz pobavil dost...Mirek, urcite nic v zlom, len som sa snazil vyjasnit moj nazor.
aloha pani, jdu chlastat
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
nojono jenze ted uz si delas prdel na nectes ani co pisu
opet to bylo na mirka
opet to bylo na mirka
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
to neni pravda...stlaceneho vzduchu se tam vejde vice nez vzduchu s atmosferickym tlakem...proto se PREPLNUJI motory..mrkevvzime píše:ale to ja chapu
jen sem napsal, ze motor nasaje stejne vzduch pri danych otackach at je klapka kde chce
to bylo na mirka
Pokud skrz klapku projde pri proslapnuti (priklad!!!) 6L vzduchu pri NA tlaku....do valcu se dostane urcite mnozstvi kysliku..Pokud pri stejnych podminkach projde 6L stlaceneho vzduchu...do valcu se dostane tolik kysliku jako by se tam dostalo s NA tlakem pri treba 2x delsi dobe otevreni klapky ..je to uz jasne?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
nevim..cekal sem od tebe vic..proc nereagujes na ty tlakove lahve...dle tvoji teorie totiz vydzis dychat stejnou dobu z natlakovane i nenatlakovane lahve....raddy píše:no ja kazdopadne koncim, myslim ze Idaho sa na nasom vysokoodbornom fore dozvedel ovela viac ako dufal
nech kazdy pouzije vlastny rozum, ja som sa uz pobavil dost...Mirek, urcite nic v zlom, len som sa snazil vyjasnit moj nazor.
aloha pani, jdu chlastat
Edit: Taky to tady nemyslim zle..mam te zafixovaneho jako cloveka co "umi", ale neni to pro me signal abych s tebou automaticky ve vsem souhlasil...kazdej se muze splest...
Naposledy upravil(a) Mirek dne 18.09.2008, 17:38, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
nojo jenze tech 6l ti musi projit i pred turbem aby ho tam to turbo natlacilo
a moment musim si to po tobe jeste 1 precist
a moment musim si to po tobe jeste 1 precist
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
ale jo porad..ja netvdim ze turbo vyrabi vzduch..jasne ze ho nasaje...ale pokud pridzi 10s plny plny s klapkou pred kde je NA vzduch, bude ve valcich mene kysliku nez kdyz podrzi 10s plny plyn s klapkou za kde bude tlak treba 0.8Bar. o tom mluvim celou dobu...mrkevvzime píše:nojo jenze tech 6l ti musi projit i pred turbem aby ho tam to turbo natlacilo
a moment musim si to po tobe jeste 1 precist
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
chapu a presto nesouhlasim
premejslim jak to vysvetlit mmnt
premejslim jak to vysvetlit mmnt
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
kua jak na to
tvuj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ty mas klapku za kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze vlastne tam neni
muj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ja mam klapku pred kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze tam vlastne neni
jaky je v tom rozdil??? zadny
tvuj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ty mas klapku za kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze vlastne tam neni
muj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ja mam klapku pred kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze tam vlastne neni
jaky je v tom rozdil??? zadny
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
to je protipriklad? Ano jak pises..oba motory nasaji X litru vzduchu behem tech 10s ktere je potreba, jeden ale stlacenych X litru kde je vice kysliku nez v atmosferickymmrkevvzime píše:kua jak na to
tvuj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ty mas klapku za kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze vlastne tam neni
muj motor ma 3000ot a je teda v plne zatezi a ma maximalni spotrebu kysliku na 10s a ja mam klapku pred kompresorem, ale ta je ted uplne otevrena takze tam vlastne neni
jaky je v tom rozdil??? zadny
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
jako sorry, ale asi nedavas pozor
OBA motory maji kompresor takze oba motory za tech 10s spotrebuji stejne kysliku
kdyz ta tvoje klapka bude hned za kompresorem a ta moje hned pred kompresorem, tak je to nazornejsi si to predstavit, jaky v tom vidis rozdil?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
ne ty nedavas pozor...kdyz kdyz das klapku pred kompresor..prochazi vzduch s NA tlakem.... kdezto me za kompresorem prochazi vzduch stlaceny..... (kdyz kompresor stlaci vzduch na 2 dvojnasobek...v jednom litru stlaceneho vzduchu bude kyslik ze 2 litru vzduchu nestlaceneho) Kdyz otevres klapku stejne na stejnou dobu....projde tam stejne mnozstvi na litry....nikoliv na obsah kyslikumrkevvzime píše:
jako sorry, ale asi nedavas pozor
OBA motory maji kompresor takze oba motory za tech 10s spotrebuji stejne kysliku
kdyz ta tvoje klapka bude hned za kompresorem a ta moje hned pred kompresorem, tak je to nazornejsi si to predstavit, jaky v tom vidis rozdil?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
uz nemuzu, nevim jak to vysvetlit kua
v 50 litrech vzduchu je furt stejne O2 at uz se ti vejde do plechovky od piva tedy 0,5l nebo do 50l sudu... ten vzduch bude stejne vazit, ale bude v mensim baleni.
kdyz tu plechovku otevres vyfuci ti 50l stejnyho vzduchu jako je v tom sudu to se shodneme ze jo
tak proc to nedokazu vysvetlit kua
mno a mozna ted
kdyz budes mit motor=>klapku=>kompresor=>afm=>filtr
ja budu mit motor=>kompresor=>klapku=>afm=>filtr
oba dame plnej kotel na 10s, 3 2 1 start tak KURVA uz filtrem protece u obou motoru stejne vzduchu a dostane se do motoru pod stejnym tlakem a tudiz bude mit stejny obsah O2
kuci pomozte mi nekdo ja uz nevim jak to rict
mno ted jenom abych nakonec nezjistil ze jsem uplne vedle
v 50 litrech vzduchu je furt stejne O2 at uz se ti vejde do plechovky od piva tedy 0,5l nebo do 50l sudu... ten vzduch bude stejne vazit, ale bude v mensim baleni.
kdyz tu plechovku otevres vyfuci ti 50l stejnyho vzduchu jako je v tom sudu to se shodneme ze jo
tak proc to nedokazu vysvetlit kua
mno a mozna ted
kdyz budes mit motor=>klapku=>kompresor=>afm=>filtr
ja budu mit motor=>kompresor=>klapku=>afm=>filtr
oba dame plnej kotel na 10s, 3 2 1 start tak KURVA uz filtrem protece u obou motoru stejne vzduchu a dostane se do motoru pod stejnym tlakem a tudiz bude mit stejny obsah O2
kuci pomozte mi nekdo ja uz nevim jak to rict
mno ted jenom abych nakonec nezjistil ze jsem uplne vedle
Naposledy upravil(a) mrkevvzime dne 18.09.2008, 18:47, celkem upraveno 1 x.
Re: ad Supercharger
logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
Souhlas..to pisu od zacatku ze kdyz vzduch stlacim..tak ve 1L stlaceneho vzduchu je ho vic nez v 1l nesltlaceneho....cti pozorneji raddy tvrdil ze ne..mrkevvzime píše:uz nemuzu, nevim jak to vysvetlit kua
v 50 litrech vzduchu je furt stejne O2 at uz se ti vejde do plechovky od piva tedy 0,5l nebo do 50l sudu... ten vzduch bude stejne vazit, ale bude v mensim baleni.
kdyz tu plechovku otevres vyfuci ti 50l stejnyho vzduchu jako je v tom sudu to se shodneme ze jo
tak proc to nedokazu vysvetlit kua
Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchumrkevvzime píše:mno a mozna ted
kdyz budes mit motor=>klapku=>kompresor=>afm=>filtr
ja budu mit motor=>kompresor=>klapku=>afm=>filtr
oba dame plnej kotel na 10s, 3 2 1 start tak KURVA uz filtrem protece u obou motoru stejne vzduchu a dostane se do motoru pod stejnym tlakem a tudiz bude mit stejny obsah O2
V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...
Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: ad Supercharger
bingooo...a kdyz je vetsi rychlost tak za stejny cas se tam toho dostane kolik? VIIIIIIIIIIIIIIIIICplaydude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde