ad Supercharger

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od mrkevvzime »

kurva MIIIIIIROOOOOOO :D

jak to ze mne to tam pujde NA, KDYZ TAM MAM TAKY KOMPRESOR


aaaaaa ja uz fakt nevim :D
Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od driftak »

playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
Ak som spravne pochopil, tak to co pise Mirek je to svojim sposobom to co napisal teraz Playude. A tym ze to iste mnostvo pretecdeneho vzduchu prejde za rovnaky cas, ani o cL viac, ale vo vyssej kompresii, takze aj podla mna v stlacenom vzduchu, (rovnakeho objemu) je viac kysliku, ako v nestlacenom. Ale teraz ked tak este rozmyslam, (co e umna inac nebezpecne) tak ked prejde za TEN ISTY CAS TEN ISTY vzduch, ale na strane, kade vychadza stlaceny, prejde RYCHLEJSIE, takze zaroven aj VIAC. Fakt neviem ako vysvetlit toto fungovanie. :lol: Akorat odmerat to, a dat dokazy. :lol:
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od mrkevvzime »

Mirek píše:
playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
bingooo...a kdyz je vetsi rychlost tak za stejny cas se tam toho dostane kolik? VIIIIIIIIIIIIIIIIIC :)

NEEEEEE vetsi rychlost myslel pred KOMPRESOREM :wink:
Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od driftak »

mrkevvzime píše:
Mirek píše:
playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
bingooo...a kdyz je vetsi rychlost tak za stejny cas se tam toho dostane kolik? VIIIIIIIIIIIIIIIIIC :)

NEEEEEE vetsi rychlost myslel pred KOMPRESOREM :wink:
NA vzduch tecie ryclejsie ako vzduch, ktory sa vytlaca tym ze je niekde natlaceny???
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car

Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od Mirek »

mrkevvzime píše:kurva MIIIIIIROOOOOOO :D

jak to ze mne to tam pujde NA, KDYZ TAM MAM TAKY KOMPRESOR


aaaaaa ja uz fakt nevim :D
ty voe...ty mas pred kompresorem stlaceny vzduch? jak jsi to dokazal :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od mrkevvzime »

neeee mami prosim zabij me ja uz nevim co jak to mam napsat :D

kurva pica jebat krtka do ucha krumpacem seru na to :D
Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od playdude »

Mirek píše: Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu

V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...


Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne ;)
cele je to o rychlosti prudenia.. preco by ti malo klapkou pred kompresorom pretiec inaksie mnozsto vzduchu ako klapkou za kompresorom? raddy ma pravdu, len pri svojom vysvetlovani zabudol pouzit velicinu CAS a ta je tu dost dolezita si myslim..
zhodli ste sa, ze kompresor vzduch nevyraba, t.j. to co do neho vojde z neho aj vyjde akurat s inym tlakom.. pre teba mirku: 6L vdzuchu dnu a 1L (o vacsej koncentracii) von.. ale tieto mnozstva dnu a von prejdu za ten isty cas.. proste ten vzduch dnu a von prudi rozdielnymi rychlostami a preto nezalezi (logicky) na tom kde ta klapka je.. pred kompresorom je sice vzduch redsi, ale prudi rychlejsie a za kompresorom je hustejsi, ale prudi pomalsie..
Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od playdude »

driftak píše:
playdude píše:logicky tam pretecie rovnake mnozstvo vzduchu. . akurat inou rychlostou...
Ak som spravne pochopil, tak to co pise Mirek je to svojim sposobom to co napisal teraz Playude. A tym ze to iste mnostvo pretecdeneho vzduchu prejde za rovnaky cas, ani o cL viac, ale vo vyssej kompresii, takze aj podla mna v stlacenom vzduchu, (rovnakeho objemu) je viac kysliku, ako v nestlacenom. Ale teraz ked tak este rozmyslam, (co e umna inac nebezpecne) tak ked prejde za TEN ISTY CAS TEN ISTY vzduch, ale na strane, kade vychadza stlaceny, prejde RYCHLEJSIE, takze zaroven aj VIAC. Fakt neviem ako vysvetlit toto fungovanie. :lol: Akorat odmerat to, a dat dokazy. :lol:
toto sa da vysvetlit ak, ze je to presne naopak. . dnu rychlejsie a von pomalsie..
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od mrkevvzime »

HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MILUJU TE
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od Mirek »

playdude píše:
Mirek píše: Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu

V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...


Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne ;)
cele je to o rychlosti prudenia.. preco by ti malo klapkou pred kompresorom pretiec inaksie mnozsto vzduchu ako klapkou za kompresorom? raddy ma pravdu, len pri svojom vysvetlovani zabudol pouzit velicinu CAS a ta je tu dost dolezita si myslim..
zhodli ste sa, ze kompresor vzduch nevyraba, t.j. to co do neho vojde z neho aj vyjde akurat s inym tlakom.. pre teba mirku: 6L vdzuchu dnu a 1L (o vacsej koncentracii) von.. ale tieto mnozstva dnu a von prejdu za ten isty cas.. proste ten vzduch dnu a von prudi rozdielnymi rychlostami a preto nezalezi (logicky) na tom kde ta klapka je.. pred kompresorom je sice vzduch redsi, ale prudi rychlejsie a za kompresorom je hustejsi, ale prudi pomalsie..
super...prvni rozumny argument co tady ctu...ted moje otazka...co ovlivnuje rychlost toho proudeni kdyz vzduch je nasavan i tlacen stejnym zarizenim. Ty jsi teda taky zastance toho ze to stejne auto bude reagovat na plyn stejne s klapkou pred i se stejnou klapkou za kompresorem?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od mrkevvzime »

ten kompresor ho prece SAJE a STLACUJE a kdyz nasaje 50l vzduchu z toho sudu a bude tlacit 10baru tak ho narve do 0.5l plechovky a nezalezi jestli ta posrana klapka bude centimetr pred nebo centimetr za kompresorem proste kdyz ji otevres tak ten zkurvenej kompresor tech 50l vycucne z toho sudu a nasere je do ty podelany plechovky a bude mu to trvat stejne dlouho at je ta klapka kde chce

sorry za to jak je to napsany uz jsem hotovej :D
Naposledy upravil(a) mrkevvzime dne 18.09.2008, 19:05, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
playdude
user
Příspěvky: 478
Registrován: 05.06.2008, 10:11
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od playdude »

Mirek píše:
playdude píše:
Mirek píše: Nesouhlas...kdyz klapku otevres v prvnim pripade...pres klapku bude vzduch nasavany v nestlacene podobe...takze motor nasaje treba 20L nestlaceneho vzduchu

V druhem pripadeje pred klapkou vzduch stlaceny...takze motor sice na litry nasaje stejne mnozstvi vzduchu jako v prvnim pripade, ale diky stlaceni bude obsahovat vice kysliku. Pro motor to neni zadny problem...toto mnozstvi bylo zvazeno v AFM, ale pro davkovani je to problem, protoze jsi chtel pridat treba min a dostalo se ti tam vice kysliku jako v prvnim pripade...


Lidi netvrdim ze se nepletu...ale zatim mi nikdo nenapsal zadnej argument kterej by nesel necim polozit....nejsem natvrdlej...kdyz mi date rozumnej argument, ustoupim..uznam chybu omluvim se....ale nebudu to delat jen kvuli tomu ze to raddy rika opak...pokud se pletu jen do me (pokud mozno slusne ;)
cele je to o rychlosti prudenia.. preco by ti malo klapkou pred kompresorom pretiec inaksie mnozsto vzduchu ako klapkou za kompresorom? raddy ma pravdu, len pri svojom vysvetlovani zabudol pouzit velicinu CAS a ta je tu dost dolezita si myslim..
zhodli ste sa, ze kompresor vzduch nevyraba, t.j. to co do neho vojde z neho aj vyjde akurat s inym tlakom.. pre teba mirku: 6L vdzuchu dnu a 1L (o vacsej koncentracii) von.. ale tieto mnozstva dnu a von prejdu za ten isty cas.. proste ten vzduch dnu a von prudi rozdielnymi rychlostami a preto nezalezi (logicky) na tom kde ta klapka je.. pred kompresorom je sice vzduch redsi, ale prudi rychlejsie a za kompresorom je hustejsi, ale prudi pomalsie..
super...prvni rozumny argument co tady ctu...ted moje otazka...co ovlivnuje rychlost toho proudeni kdyz vzduch je nasavan i tlacen stejnym zarizenim. Ty jsi teda taky zastance toho ze to stejne auto bude reagovat na plyn stejne s klapkou pred i se stejnou klapkou za kompresorem?
jo, suhlasim s raddym .. a trosku vulgarnejsie ti to vysvetlil mrkevvzime ci ako sa pise :)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od Mirek »

mrkevvzime píše:ten kompresor ho prece SAJE a STLACUJE a kdyz nasaje 50l vzduchu z toho sudu a bude tlacit 10baru tak ho narve do 0.5l plechovky a nezalezi jestli ta posrana klapka bude centimetr pred nebo centimetr za kompresorem proste kdyz ji otevres tak ten zkurvenej kompresor tech 50l vycucne z toho sudu a nasere je do ty podelany plechovky a bude mu to trvat stejne dlouho at je ta klapka kde chce
kua ty porad beres "otevres" ja se bavim o reakci na plyn....to znamena na pridavani atd...kdyz das plnej kotel tak to je uplne neco jineho.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od mrkevvzime »

ale jako tys napsal 10s plna klapka :wink:

a stejne je to jedno je to stejny

ja to s tou rychlosti proudeni pred kompresorem nechtel psat mi to pripadalo jasny tak me to nenapadlo :oops:

kompresor prece vytvari tlak protoze stiha dodavat vic vzduchu nez motor spotrebuje, tudiz je jasny, ze pred kompresorem musi vzduch proudit rychleji nez za
moje chyba
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: ad Supercharger

Příspěvek od blázen »

trvalo mi dlouho,než sem to přečetl a musím souhlasit s tím názorem,co psal raddy, množství vzduchu před kompresorem bude vždy stejné jako množství za kompresorem. Nezapomínejte na rychlost proudění před kompresorem při rychlosti za kompresorem. Jestliže připluje na lopatky kompresoru 10l vzduchu za 1minutu, tak z výstupu šneka zas těch 10l za tu minutu vyleze,ale jiným průměrem takže logicky pod jiným tlakem. Mění se hustota vzduchu = obsah kyslíku a dusíku, negativně se to projeví nárustem teploty.Takto funguje i ta tlaková láhev,je v ní 100litrů vzduchu ,ale s větším obsahem kyslíku,takže je pod nějakým tlakem.

Proto se u kompresoru udává parametr který charakterizuje poměry průměru výstupu a vstupu kompresoru :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Odpovědět