Tlak oleja
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
diky, urcite to premeram a ked tak dam skontrolovat aj to cerpadlo dufam ze by to slo spravit priamo na aute... a chcel som stym vylucit ci moze byt chyba v turbe, to som rozoberal v inej teme...
Nissan 200SX S13 1990
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
mam ted konecne nainstalovany uplne fungl new cerpadlo
a tlaci mi to pri 900ot 2.1-2b a pri 2000ot uz cca 3-3.5b pri 3000 asi 4,5b, ale pres 5,5b se nedostanu at tocim kolik chci
bohuzel jsem sklerotik tak si to nepamatuju uplne presne, ale +- je to tak jak pisu
a tlaci mi to pri 900ot 2.1-2b a pri 2000ot uz cca 3-3.5b pri 3000 asi 4,5b, ale pres 5,5b se nedostanu at tocim kolik chci
bohuzel jsem sklerotik tak si to nepamatuju uplne presne, ale +- je to tak jak pisu
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
10w40 tusim ze sem tam ted daval vat
Re: Tlak oleja
je to tusim spravny tlak,muj zmetek se taky nikdy nedostane pres 6 baru..ten samy olej.hodnoty na ty otacky cos psal mam podobne
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleja
je to podle manualu to mi staci
koukal jsem i na tu tabulku, jak nekde daval tusim raddy, co se tyce vhodnosti oleje vzhledem k teplote a je to ok
koukal jsem i na tu tabulku, jak nekde daval tusim raddy, co se tyce vhodnosti oleje vzhledem k teplote a je to ok
Re: Tlak oleja
20W60 alebo 10W60 je to iste, z hladiska potrebnej prevadzkovej teploty oleja. cize ak nedosahuje olej potrebnu teplotu, musi byt druhe cislo nizsie. prve cislo hovori ze olej nie je vhodny na prevadzku v nizkych teplotach a naopak, je vhodny na prevadzku v extremne vysokych teplotach, mysli sa tym teplota okolia nie motora. V nasich klimatickych podmienkach (ak nejazdis zrovna len v lete) je 20W prilis vela,ak bude zima bude pri studenom starte zle mazat, optimal je 10W.
Re: Tlak oleja
S tím startem máš pravdu , když je zima tak to neni nejvhodnější , ale zase nějakej problém bych v tom neviděl.. kažkopádně než vyjíždím s autem tak ho nechávám zahřát alespon na 80 stupnů pak teprve někam jedu . Ať si každej leje do motoru co ho napadne ,ale přijde mi naprostej nesmysl tam lejt olej dávaný výrobcem , když s tím autem jezdíš v omezovači a potřebuješ aby ti olej dobře mazal i ve vyšších teplotách ... já např. ještě nemám dořešenej olejovej chladič takže neni problém se dostat ke 120 stupnům.
Re: Tlak oleja
kdyz nainstalujes olejovy chladic tak zapomenes na nejaky 120 stupnu je to paradni vec kdyz sem ho nemnel na driftech 3 kola a teplota kolem 120 tedka 10 kol a dostanu se tak na 115 stupnu.Fire píše:S tím startem máš pravdu , když je zima tak to neni nejvhodnější , ale zase nějakej problém bych v tom neviděl.. kažkopádně než vyjíždím s autem tak ho nechávám zahřát alespon na 80 stupnů pak teprve někam jedu . Ať si každej leje do motoru co ho napadne ,ale přijde mi naprostej nesmysl tam lejt olej dávaný výrobcem , když s tím autem jezdíš v omezovači a potřebuješ aby ti olej dobře mazal i ve vyšších teplotách ... já např. ještě nemám dořešenej olejovej chladič takže neni problém se dostat ke 120 stupnům.
Re: Tlak oleja
Ja mam 5w30 takže rikate 10w40 radši jo?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ