náklady,údržba 300zx Z32 TT
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
S 10 to uzivis budes si to postupne zlepsovat, neni problem. Semily jsou pro me z ruky, nejbliz bude Heini, ten se vyzna.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
zkusím ho požádat až se trošku umoudří počasí.. pokud se mu nebude chtít,nebo nebude mít čas byl bych rád,kdybych dostal pár rad co mu zkontrolovat a jak
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
Taky pocitej s tim ze prvni vec kterou budes chtit udelat po nakupu Z32 v seriovym stavu, bude ji trochu "ozivit", me pote co jsem si ji poridil neuveritelne sr... ze mi oproti predchozi S13 prisla desne lina. Cekal jsem raketovy starty a skutek utek, ale ted uz lita dosti uspokojive. Kazdopadne jak si ji poridis budes ztracenej, do toho auta se neda nezamilovat
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
jeje..já počítal,že to pojede v serii podobně jako s13 co jsem měl.. to si mě trošku zarazil.. motor je velkej a silnej..ikdyž je kára o něco těžší.. to je to fakt líné v serii?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
nevim jaky meli dojmy jini ale me ta moje serie prisla hodne lina, na druhou stranu, zatacky rezala uzasne...
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
Me teda serie lina neprisla, kdyz me Heini vozil tak mi to prislo dost slusny Srovnaval jsem s FD, to tedy jelo ale marne to rozhodne nebylo.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
Me to taky slape pekne, zalezi v jake stavu auto je. Moje prvni byla taky linejsi nez druha.
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
Muj poznatek je ten ze auto je příliž těžké. Problém je ve velkých rychlostech a ostrých zatáčkách prostě jede rovně ta setrvačnos a váha je sviňa.
-
- user
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 12.04.2006, 23:08
- Bydliště: jihlava----birmingham
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
se mi strasne libi jak zetko najednou potiras ,sam si ho mel pouze ve standartu a budes tady potit nesmysly !!!!
vahove na tom neni nejlip ale sedi do zatacky supr vzhledem k ulozeni motoru kterej zacina ZA predni napravou a NE jako skyline kterej ma pulku motoru zavesenyho na predni naprave..
knock senzor odchazi pravidelne a tudiz auto jede na safe boost a to je na 80% pricina "lineho jeti".
krom toho se z nej da oholit okolo 100 -150kg (hicas-komplet a ne jenom tu hydrauliku co je v zadu,egr,klima,standartni down pipes atd)
nemluve o tom ze kratka verze je o 100 kg lehci uz z fabriky...
vahove na tom neni nejlip ale sedi do zatacky supr vzhledem k ulozeni motoru kterej zacina ZA predni napravou a NE jako skyline kterej ma pulku motoru zavesenyho na predni naprave..
knock senzor odchazi pravidelne a tudiz auto jede na safe boost a to je na 80% pricina "lineho jeti".
krom toho se z nej da oholit okolo 100 -150kg (hicas-komplet a ne jenom tu hydrauliku co je v zadu,egr,klima,standartni down pipes atd)
nemluve o tom ze kratka verze je o 100 kg lehci uz z fabriky...
Naposledy upravil(a) mike dne 03.01.2009, 21:15, celkem upraveno 1 x.
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
Peca jel s Adnerem a ten jezdi ostre zatacky na okerskach 160km/h.
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
Jses nějak ostrej ne, je zajímaví že 200SX se drží 300ZX vcelku bezproblémů a to v seriovém stavu a na rozjezd je na tom dokonce lépe. A to je vcelku k posrání že 3,0L proti 1,8 moc nepředvede. A pravě že beru srovnání aut bez úprav. Tak ta váha je asi znát dost a netvrď že v zatáčkách sedí. Podle mne je to auto super na dálnice ale když to srovnám teď tak to co mám je o něčem jiném. A srovnávalo to více lidí co jezdily i v Z. Tohle je můj názor tak mne nech na pokoji a najdi si nějaké dítě.
PS: jses si jistej ze motor je u Z až za nápravou, to ho máš skoro u kolen. Jinak pokud budeš mít náladu tak natoč jak se to chová tak v kylu do ostré zatáčky.
PS: jses si jistej ze motor je u Z až za nápravou, to ho máš skoro u kolen. Jinak pokud budeš mít náladu tak natoč jak se to chová tak v kylu do ostré zatáčky.
-
- user
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 12.04.2006, 23:08
- Bydliště: jihlava----birmingham
- Kontaktovat uživatele:
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
aaaale ted mi odpovidas ???
kdyz sem byl v cz ze zetkem tak sem se s tebou planoval sejit .. ignoroval si me ..
aha 160 kobylovi auto drzi bez problemu s 300 kobylovim jo.to bych chtel teda videt..tim padem se 200sx drzi i s gt-r ne ??
sorry blazen za zasirani cece...
kdyz sem byl v cz ze zetkem tak sem se s tebou planoval sejit .. ignoroval si me ..
aha 160 kobylovi auto drzi bez problemu s 300 kobylovim jo.to bych chtel teda videt..tim padem se 200sx drzi i s gt-r ne ??
sorry blazen za zasirani cece...
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
mě se zdálo 300zx v serii ve zrychlení podobně jako 200sx se stage 1, a v zatáčkách jsem měl pocit že sedí slušně, ale najel jsem s ním sotva 10km, takže je moje porovnání neobjektivní a zkreslené, důležité pro zrychlení byla ta plynulost záběru, což se může někomu líbit, ale druhému nikoliv
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
Ted jsem to sem chtel napsat Taky jsem si myslel ze to je tezke a neohrabane auto, ale Adner s tim jel jak s motokarou, nutno vsak dodat ze jeho trikilo ma do seriovky daleko..vmille píše:Peca jel s Adnerem a ten jezdi ostre zatacky na okerskach 160km/h.
No a jak jsi me vezl ty, prislo mi zrychleni asi jako 200SX stage 1, jak pise Franta, ale zas to tahne hezky odspodu...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: náklady,údržba 300zx Z32 TT
Ja mam niekolko S13 ok a R32 .Mal som aj Z32 300 zx aj ked len v prevedeni NA , 4 sedadlo targa v Japonskom prevedeni ,ale tu je ich okolo ako maku a moj kamos mal asi 7 TT a este stale ma 4 z nich .
** Co sa tyka vzhladu tak 300 zx je skutocne krasne auto .
** Jazdne vlastnosti su velmi dobre , aspon ja som bol s nim spokojny.Jedine co mi vadilo bol vyhlad z auta , neako som si na to nezvikol.Podobne ako u Jza80 Supra, alebo Volga ma podobny problem pre mna.
** Spotreba bola v poriadku aj ked som sa nikdy nestaral kolko to zerie na 100 ku aj ked sa to neda porovnat z SR20DE .
**Ako som si tu precital niekto s nim jazdi 160 v zakrutach?To auto mi nepripadalo vhodne na nejake poulicne preteky ,velmi tazke - nemotorne , ale na dialnici alebo mimo mesta v tiahlych zakrutach sedelo krasne .Jazdil som aj TT takze vo vykone to nebude.
** naklady na opravi - tak to bude asi ako u kazdeho ineho auta / moj nazor este opisem /zalezi na stave auta pri kupe a co si od neho ten ktory majitel predstavuje a do akeho stavu to auto chce dostat.
Takze celkove je to krasne auto zo zvlastnym caro.Moj syn si ho zamiloval a stale o nom rozprava .
teraz z ineho sudku.
**Vsetky 300ZX do roku 95 vyroby maju velmi komplikovanu kabelaz nakolko je to mnozstvo kratkych kabelov a je v nom strasne vela konektorov.To je velmi velky problem u Z32.
** specialne u TT je neunosne prehrievanie pod kapotou v motorovom priestore a z toho dochadza ku prehrievaniu koncoviek.Vacsina problemov u Z32 je elektrickych , vdaka tomuto problemu.
Nieje velmi vhodne riesene ochladzovanie pod kapotou a to by mal byt prvy krok sa na to zamerat.Je niekolko moznosti.
** Naklady na opravy ako som popisal su zhruba ako u inych aut , ale to auto / motorova cast , je absolutne nevhodna na opravy a ked si to nevies urobit sam tak to moze byt skutocne nakladne , s tym treba pocitat.
Ja som menil rozvodovy remen.U CA/RB je to uplna hracka trva ni to 3 hodiny ale u 300 zx mi to trvalo cely den to rozobrat a skoncil so neskoro v noci a na druhy den som to uz len spojazdnil ale aj tak.Je sice pravda ze som to robil prvy krat a to este bolo len NA.
Knock senzor u toho motora vymenit ako to niekto spomenul nadomnou je nightmare , je na to finta ale ked to nevies , tak to ani neskusaj.
Tu ich vacsinou nikto nechce robit v opravovniach tak podobne ako MR2 toyoty.
Co sa tyka servisu a nahradnych dielov v tom ja nevidim problem , hlavne tu u nas ale je to velmi popularne auto v US a vacsina dielov vyjde lacno z US a je vsetko k dostani.Vidim problem v europe v pouzitych dieloch a malickostiach nakolko tych aut tam velmi nejazdi.
Tak by som to zrhnul v skratke.
Pekne vacsie auto v sportovom prevedeni , dostatocne rychle ,nevhodne na opravy v motorovej casti hlavne , vyzadujuce si trosku viacej starostlivosti ako 200 sx .
Este jednu perlicku.
Ja ked som tu nasu 300zx isiel vybrat z pristavu , tak mala stale japonsky 104 benzin.Isiel som s nou na benzinku nakolko sa mi zdalo ze ho tam nieje dost aby som dosiel domov.Slapol som mu, poriadne som dal nazrat konikom a bol som neskutocne prekvapeny ako to auto odchadz a ze tomu ani tie TT nechybaju.Moje prekvapenie bolo ked som natankoval 98 tak to uz nebolo tak zive auto anymore.
** Co sa tyka vzhladu tak 300 zx je skutocne krasne auto .
** Jazdne vlastnosti su velmi dobre , aspon ja som bol s nim spokojny.Jedine co mi vadilo bol vyhlad z auta , neako som si na to nezvikol.Podobne ako u Jza80 Supra, alebo Volga ma podobny problem pre mna.
** Spotreba bola v poriadku aj ked som sa nikdy nestaral kolko to zerie na 100 ku aj ked sa to neda porovnat z SR20DE .
**Ako som si tu precital niekto s nim jazdi 160 v zakrutach?To auto mi nepripadalo vhodne na nejake poulicne preteky ,velmi tazke - nemotorne , ale na dialnici alebo mimo mesta v tiahlych zakrutach sedelo krasne .Jazdil som aj TT takze vo vykone to nebude.
** naklady na opravi - tak to bude asi ako u kazdeho ineho auta / moj nazor este opisem /zalezi na stave auta pri kupe a co si od neho ten ktory majitel predstavuje a do akeho stavu to auto chce dostat.
Takze celkove je to krasne auto zo zvlastnym caro.Moj syn si ho zamiloval a stale o nom rozprava .
teraz z ineho sudku.
**Vsetky 300ZX do roku 95 vyroby maju velmi komplikovanu kabelaz nakolko je to mnozstvo kratkych kabelov a je v nom strasne vela konektorov.To je velmi velky problem u Z32.
** specialne u TT je neunosne prehrievanie pod kapotou v motorovom priestore a z toho dochadza ku prehrievaniu koncoviek.Vacsina problemov u Z32 je elektrickych , vdaka tomuto problemu.
Nieje velmi vhodne riesene ochladzovanie pod kapotou a to by mal byt prvy krok sa na to zamerat.Je niekolko moznosti.
** Naklady na opravy ako som popisal su zhruba ako u inych aut , ale to auto / motorova cast , je absolutne nevhodna na opravy a ked si to nevies urobit sam tak to moze byt skutocne nakladne , s tym treba pocitat.
Ja som menil rozvodovy remen.U CA/RB je to uplna hracka trva ni to 3 hodiny ale u 300 zx mi to trvalo cely den to rozobrat a skoncil so neskoro v noci a na druhy den som to uz len spojazdnil ale aj tak.Je sice pravda ze som to robil prvy krat a to este bolo len NA.
Knock senzor u toho motora vymenit ako to niekto spomenul nadomnou je nightmare , je na to finta ale ked to nevies , tak to ani neskusaj.
Tu ich vacsinou nikto nechce robit v opravovniach tak podobne ako MR2 toyoty.
Co sa tyka servisu a nahradnych dielov v tom ja nevidim problem , hlavne tu u nas ale je to velmi popularne auto v US a vacsina dielov vyjde lacno z US a je vsetko k dostani.Vidim problem v europe v pouzitych dieloch a malickostiach nakolko tych aut tam velmi nejazdi.
Tak by som to zrhnul v skratke.
Pekne vacsie auto v sportovom prevedeni , dostatocne rychle ,nevhodne na opravy v motorovej casti hlavne , vyzadujuce si trosku viacej starostlivosti ako 200 sx .
Este jednu perlicku.
Ja ked som tu nasu 300zx isiel vybrat z pristavu , tak mala stale japonsky 104 benzin.Isiel som s nou na benzinku nakolko sa mi zdalo ze ho tam nieje dost aby som dosiel domov.Slapol som mu, poriadne som dal nazrat konikom a bol som neskutocne prekvapeny ako to auto odchadz a ze tomu ani tie TT nechybaju.Moje prekvapenie bolo ked som natankoval 98 tak to uz nebolo tak zive auto anymore.
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS