vrtas píše:A ty straight pipes bych měl taky nechat udělat 3''? Co myslíš pablo?
Tie zadne straight pipes si daj urobit 2 1/2 " lebo 3 " x 2 to bude vyzerat strasne.
Nemusis screamer pipe vyvadzat do ovzdusia ale mozes vyrobit/kupity double dump pipe.Je to podobne ako screamer pipe len sa spaja zase s potrubiu, tesne pred prirubov do cat convertora.Ma to vykonovy efect ale nema to ten isty zvukovy efect.
Vyhoda / screamer-double pipe /je ze po otvoreni waste gate potrebujes rychle dostat prebytocne plyny von s turba a aby nebranily vyfukovym plynom pri vysokom vyplachu turba vyfukovy,mi plynmi.
Nezabudni vyviest screamer pipe dostatocne od fire wall , a spravnym smerom aby si potom nemusel hasit auto hasicakom , este keby si namontoval BeeR limiter tak to by si uvidel ten rachot.Mi to mame na vsetkych autach .
jedina nevyhoda screamer pipe je ze musi byt predelena prepazkov v turbe na vyfukovej strane.To znamena oddeluje waste gate areu od vyfukovej turbiny arey .Malo kedy sa Ti podari ju zatesnit uplne.Leda ze by si vyrobil custom presnu na mieru 100 % alebo pouzivas HKS screamer a HKS turbo pomerne v novej kondicii.
Prave koli tomu budes mat stale pri beziacom motori efect netesnenia vyfukoveho potrubia / ako keby si nemal niekde po ceste tesnenie-vypalene tesnenie /.To je prave kvoli netesneniu prepazki a naslednemu uniku vyfukovych plynov okolo nej do screamer pipe aj pri zatvorenej waste gate pri malych otackach.
Neuvazoval si vyviest vyfuk pred zadnym kolesom do podbehu ??