Nepravidelny chod CA18DET
Nepravidelny chod CA18DET
Ahoj všetci.Prosím o pomoc,radu.Dnes som dotahoval veká na hlave a aby som sa dostal po šróby,dal som bokom káble ktoré vedú nad vstrekmi.Po vrátení na pôvodné miesto som naštartoval a motor mal nepravidelný chod a nadmerné výkyvy na silenblokoch Ked som sa išiel previest išiel pravidelne.Po ďalšom naštartovaní ide stále nepravidelne
Re: Nepravidelny chod CA18DET
zkus s tema kblama zahejbat, mel sem stejnej problem a bylo to prave blbym kontaktem na jednom vstriku
Re: Nepravidelny chod CA18DET
Hybal som s nimi a zo začiatku sa menili otáčky volnobehu,ale teraz nereaguje
Re: Nepravidelny chod CA18DET
Tak ale zrada bude urcite tam nekde pokud to melo vliv. nebezi ti na 3 valce?
Re: Nepravidelny chod CA18DET
Išiel na 4 a občas ho pridusilo ale teraz ide stále nepravidelne a trepe celym motorom.Zajtra pozrem kontakty na vstrikoch...
Re: Nepravidelny chod CA18DET
mechanici to se pozna muj napad :zatoč motorem tak na 1 minutu a zhasni ho... vytahni všechny svičky apodivej se ktera je mokra.. ta ktera bude mokra, tak nejde a proto ti to jde na tri valce (sem tam) Nebo zmer odpor na vstrikach, mel by byt u vsech skoro stejnej...
Re: Nepravidelny chod CA18DET
Jo takze pokud nejde palivo do valce tak bude mokra svicka?
Re: Nepravidelny chod CA18DET
50% CAS (popř jen předstih)
20% palivo
10% power tranzistor
10% cívky popř svíčky
5% kabeláž
5% zbytek
20% palivo
10% power tranzistor
10% cívky popř svíčky
5% kabeláž
5% zbytek
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepravidelny chod CA18DET
na kabelazi k civkam pokud vim je extra ukostreni pres M6ku sroub (teda u RB to tak je). Pokud to ma CA take, mas ho zapojene?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepravidelny chod CA18DET
ty kabely sou vyškvařené,taky si nějaký mohl zlomit
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Nepravidelny chod CA18DET
Čaute,ďakujem všetkým za rady. Po dni strávenom nad elektrikou som nakoniec vymenil sviečky za NGK PFR 6 A-11 a závada bola odstránená.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepravidelny chod CA18DET
Ake sviecky tam boli predtym? Ako vyzerali ked si ich vybral?
P.S.: S tymi svieckami si sa asi buchol po vrecku trochu ze?
P.S.: S tymi svieckami si sa asi buchol po vrecku trochu ze?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Nepravidelny chod CA18DET
Mal som tam nové cca 500km NGK BKR 5 E. Lenže jedna z nich po dĺžke celého porcelánu na dvoch miestach praskla,tak som sa nas.al a dal som tam platiny za 86,3€
- Přílohy
-
- ABCD0018.jpg (38.07 KiB) Zobrazeno 6503 x
-
- ABCD0017.jpg (38.51 KiB) Zobrazeno 6519 x
Naposledy upravil(a) nismors13 dne 25.03.2009, 12:58, celkem upraveno 1 x.
Re: Nepravidelny chod CA18DET
Zajimavy me praskly dve svice taky takhle. Akorat ze to byly ty platinovy takze o to drazsi sranda
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepravidelny chod CA18DET
BKR5E niesu spravne sviecky pre CAcko. Tam idu BCPR.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den