Jasne, 85%, vic neni dobre....S tim tlakem mas ale pravdujagy píše:Jenze to mas pocitane na 85% duty cycle a kolik bar tlak paliva? 3bar nebo 4bar? Odpovida to spis 3bar.
K: vstřiky
Re: K: vstřiky
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: vstřiky
Peca píše:Ja mam tedy z SXOC jine info:
inj size x4 \ 5 x duty = supported bhp
370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp
Na druhou stranu uz nejakou dobu jezdim s 370 vstrikama a vykonem kolem 300bhp...
300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc a seriovou AFM
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: K: vstřiky
Ok sorry budu radej uvadet skutecnych namerenych 190whpblázen píše:
300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc a seriovou AFM
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: vstřiky
brzda může naměřit co chce.. jsou věci reálné a jsou věci nereálné.Peca píše:Ok sorry budu radej uvadet skutecnych namerenych 190whpblázen píše:
300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc a seriovou AFM
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: K: vstřiky
Pravda pravdoucí. Kolik že jsi ty na svém bývalém motoru tlačil na T28 a s jakýma vstřikama?blázen píše:brzda může naměřit co chce.. jsou věci reálné a jsou věci nereálné.Peca píše:Ok sorry budu radej uvadet skutecnych namerenych 190whpblázen píše:
300bhp je nereálných se stage chipem a seriovým tlakem paliva při 370cc a seriovou AFM
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: K: vstřiky
jednoduchy/priblizny kalkulator velkosti vstrekov voci vykonu je napr. tento:
http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4
tieto udaje z sxoc podla mna korektne koresponduju s praxou na motoroch ca18det so seriovym tlakom paliva a mozu byt pouzite pre odhad velkosti vstrekov pre dany planovany vykon s tym, ze napr. s 370cc vstrekmi je mozne realne dosiahnut okolo 270-290k na motore ako ich maximum, podobne je to aj pri zvysnych udajoch, ako maximum mozete priratat tak 20k k udanym vykonom, samozrejme zavysi to od konkretneho motora a hlavne od AFR ake sa pozaduje:
370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp
zvysenim tlaku paliva je mozne zvysit prietok vstrekov, myslim ze rozumne maximum je zvysenie zo zakladneho tlaku 2.5bar na 3.5bar, mozno na 4bar, viac by som to nezvysoval. Po takomto zvyseni tlaku je ale nutne kompletne premapovanie ECU.
http://www.witchhunter.com/injectorcalc1.php4
tieto udaje z sxoc podla mna korektne koresponduju s praxou na motoroch ca18det so seriovym tlakom paliva a mozu byt pouzite pre odhad velkosti vstrekov pre dany planovany vykon s tym, ze napr. s 370cc vstrekmi je mozne realne dosiahnut okolo 270-290k na motore ako ich maximum, podobne je to aj pri zvysnych udajoch, ako maximum mozete priratat tak 20k k udanym vykonom, samozrejme zavysi to od konkretneho motora a hlavne od AFR ake sa pozaduje:
370cc's at 85% duty = 251.6 bhp
444cc's at 85% duty = 301.9 bhp
510cc's at 85% duty = 346.8 bhp
560cc's at 85% duty = 380.8 bhp
zvysenim tlaku paliva je mozne zvysit prietok vstrekov, myslim ze rozumne maximum je zvysenie zo zakladneho tlaku 2.5bar na 3.5bar, mozno na 4bar, viac by som to nezvysoval. Po takomto zvyseni tlaku je ale nutne kompletne premapovanie ECU.