prevadzkove naklady
Re: prevadzkove naklady
dobre takze som si kupil s13 a mam spotrebu 12 na 100 po meste a to som vacsinu casu jazdil bez turba, len okolo 2500 - 3000rpm, aby som to otestoval. taka spotreba podla mna nieje normalna na auto ktore ma 1200 kil a motor ktory ide na atmosfericky tlak pri takej jazde ako som skusal. na fotrovom aute co ma 2 liter benzin atmosfericky a ma 1600 kil som jazdil na 10 litroch v meste bez problemov, takze podla mna musi byt nieco vadne a asi to bude lambda, ale tazko takto povedat. alebo to moze byt aj tym ze 17 rocny motor nedavkuje palivo az tak precizne ako novsie ale fakt neviem, nechcem povedat nejaky nezmysel.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: prevadzkove naklady
co mam sx nikdy jsem spotrebu nemeril..proste jezdim, kdyz dochazi benzin, koupim a jezdim dal...jasne tak nejak sem si vyprumeroval ze se svym stylem jizdy jsem byl spotrebou nekde kolem 20litru. Ale resit jestli to ve meste jede za 10 nebo 12? Nejspis jste si vybrali spatny auto, doporucuji felicii na plyn, budete uneseni spotrebou
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: prevadzkove naklady
lenze mne nejde o spotrebu. to som meral preto lebo mi kolisu otacky na volnobehu a uz ma to pekne stve, preto som skusal merat spotrebu ci to s tym nejako nesuvisi, a na nizkych otackach ide motor podla mna trochu lenivo. to je cele
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: prevadzkove naklady
netesnost v sani, pokud ti kolisaji otacky na volnobeh, popripade po vyrazeni rychlosti (treba pri dojizdeni na krizovatku)
Je to nejcastejsi pricina
Je to nejcastejsi pricina
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: prevadzkove naklady
ve meste 12 na sto je uplne normalni, to mam taky, na delsi trasy co sem jel tedka mimon a zpet sem zhruba pocital 10 na sto, pri normalni jizde a obcas naky zbesily predjizdeni
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: prevadzkove naklady
ale to myslis spis kdyz nekdo predjizdel tebe vid
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej
Re: prevadzkove naklady
skontroloval som a vycistil afm, takze to asi fakt bude tym potrubim, lenze neviem ako mam zistit kde presne to netesni dufam ze to odhalim nejako
Re: prevadzkove naklady
ja sem mnel naposledi spotrebu 40l benzinu a spalenych 5 gum
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: prevadzkove naklady
S dvoukilem jsem se nikdy pod 10 nedostal, ve meste bezne 12, dalka v boostu pri 160-180 km/h okolo 15. Ale je to dano mym stylem jizdy, na spotrebu jsem nikdy nejezdil. U me delal kolisani otacek na volnobeh vadny knock sensor a nez jsem vymenil AR, obcas mi pri vyrazeni pred krizovatkou spadly otacky az na hodnotu okolo 400 nebo to rovnou chciplo. AR byl zasekany olejem (jeste z doby, kdy tam bylo puvodni prosakujici turbo) a porad zustaval trochu otevreny.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: prevadzkove naklady
A to vies, ze pri 3000rpm pri rozbiehani mozes mat pri tomto motore s T25 kludne v sani 0bar. Na atmosferickom motore to znamena maximalne otvorenie klapky.cock píše:dobre takze som si kupil s13 a mam spotrebu 12 na 100 po meste a to som vacsinu casu jazdil bez turba, len okolo 2500 - 3000rpm, aby som to otestoval. taka spotreba podla mna nieje normalna na auto ktore ma 1200 kil a motor ktory ide na atmosfericky tlak pri takej jazde ako som skusal. na fotrovom aute co ma 2 liter benzin atmosfericky a ma 1600 kil som jazdil na 10 litroch v meste bez problemov, takze podla mna musi byt nieco vadne a asi to bude lambda, ale tazko takto povedat. alebo to moze byt aj tym ze 17 rocny motor nedavkuje palivo az tak precizne ako novsie ale fakt neviem, nechcem povedat nejaky nezmysel.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo