K:CA18DET

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
ICEMAN
user
Příspěvky: 1
Registrován: 20.09.2008, 13:20

K:CA18DET

Příspěvek od ICEMAN »

ZDAREC SHANIM MOTOR CA18DET JEN FUNKCNI
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: K:CA18DET

Příspěvek od Kentoya »

po kompletní GO..... 50 000kč (včetně výbrusu..........................)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: K:CA18DET

Příspěvek od Mirek »

presunuto, na inzeraty je tu bazar...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: K:CA18DET

Příspěvek od mauglie »

Po kompletní GO, tlaky 8,8,8,8, kované vnitřnosti (písty wiseco, ojnice K1), štefty ARP, kovové těsnění, nová vodítka ventilů, nové sací ventily, nové olejové čerpadlo, výbrus 83,5mm... ale najeto 4200km (zvažuji swap). Na ceně bychom se mohli domluvit, ale pod kentoyovu nabídku nejdu :D
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K:CA18DET

Příspěvek od Bart34 »

Mauglie tlaky 8,8,8,8? Nema byt 12 :?: :?: :?: :|
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: K:CA18DET

Příspěvek od mauglie »

Kované písty za studena tolik netěsní 8)
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K:CA18DET

Příspěvek od blázen »

mauglie píše:Kované písty za studena tolik netěsní 8)
8bar za studena je opravdu ,ale opravdu málo..to se mi nezdá... ani u žádných kovaných pístů
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: K:CA18DET

Příspěvek od Kentoya »

já myslím že to nebude tak horký
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K:CA18DET

Příspěvek od blázen »

to nevím,jen mi přijde 8 jako hodně málo.. může se vyjádřit někdo ,kdo to zkoumal,..na to ,že by to po zahřátí mělo mít v ideálním případě 12bar je to fakt asi málo ...ale třeba kdyby doplnil tlaky za tepla..možná by vyšlo na povrch,jestli je to OK nebo KO
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: K:CA18DET

Příspěvek od mauglie »

Doplním, až udělám jiný IC a pořídím přesnější měřák.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: K:CA18DET

Příspěvek od blázen »

mauglie píše:Doplním, až udělám jiný IC a pořídím přesnější měřák.
to bude asi lepší,počkáme
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
mick
user
Příspěvky: 456
Registrován: 16.10.2006, 20:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K:CA18DET

Příspěvek od mick »

blázen píše:to nevím,jen mi přijde 8 jako hodně málo.. může se vyjádřit někdo ,kdo to zkoumal,..na to ,že by to po zahřátí mělo mít v ideálním případě 12bar je to fakt asi málo ...ale třeba kdyby doplnil tlaky za tepla..možná by vyšlo na povrch,jestli je to OK nebo KO
taky mam 8,8,8,8 po go
červená mrcha je to
Odpovědět