Tak bude ten graf z brzdy?
Tak bude ten graf z brzdy?
Nejsem sám koho to zajímá kolik tam má Franta a Rady.
Já osobně si o všem co jste psali dělám obrázek pro sebe co se týče čipů a jednotek atd.
Ale konečně by jste mohli dokázat ty výkony co pořád odhadujete i pro ostatní
Díky
Já osobně si o všem co jste psali dělám obrázek pro sebe co se týče čipů a jednotek atd.
Ale konečně by jste mohli dokázat ty výkony co pořád odhadujete i pro ostatní
Díky
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
problem je v tom, ze ja osobne ziadny vykon neodhadujem, nikde som nepisal ani nehovoril o tom, ake vykon ma alebo by mal mat moj motor. nikde som ani slovom nespomenul akukolvek zmienku o vykone mojho motora a rovnako som nikde nespomenul ze moj motor je lepsi ako iny. kedze je mi uplne jedno, aky vykon ma moj motor, nemam ziadnu potrebu ho ani ist zmerat. je mi luto ze nie som schopny dodat nejake vysledky merania vykonu. moje kriteria toho ako si predstavujem parametre mojho motora vobec nezahrnaju cisla ci grafy. takze este raz (pre pripad zeby sa to kdosi nemenovany snazil rozmazavat), ja ziadny vykon neodhadujem a ani nikde netvrdim ze moj motor ma taky alebo onaky vykon. jo a ako vzdy, nemam potrebu sa s niekym porovnavat alebo dokazovat kvality mojho motora ci cohokolvek ineho. kdokolvek moze tvrdit ze ma lepsi motor, auto, cokolvek, mna to naozaj vobec netrapi a nezaujima.
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
Raddy myslim ze by si si mal setrit dych. Este si neprisiel na to ze vacsina ludi co tu nieco "riesia" su len fabulatori? Chod pekne svojou cestou a ser na ostatnych. Rozobrat a zlozit motor dokaze kazdy s troskou inteligencie, a potom tito ludia citia neprekonatelnu potrebu mudrovat a rozsirovat bludy.raddy píše:problem je v tom, ze ja osobne ziadny vykon neodhadujem, nikde som nepisal ani nehovoril o tom, ake vykon ma alebo by mal mat moj motor. nikde som ani slovom nespomenul akukolvek zmienku o vykone mojho motora a rovnako som nikde nespomenul ze moj motor je lepsi ako iny. kedze je mi uplne jedno, aky vykon ma moj motor, nemam ziadnu potrebu ho ani ist zmerat. je mi luto ze nie som schopny dodat nejake vysledky merania vykonu. moje kriteria toho ako si predstavujem parametre mojho motora vobec nezahrnaju cisla ci grafy. takze este raz (pre pripad zeby sa to kdosi nemenovany snazil rozmazavat), ja ziadny vykon neodhadujem a ani nikde netvrdim ze moj motor ma taky alebo onaky vykon. jo a ako vzdy, nemam potrebu sa s niekym porovnavat alebo dokazovat kvality mojho motora ci cohokolvek ineho. kdokolvek moze tvrdit ze ma lepsi motor, auto, cokolvek, mna to naozaj vobec netrapi a nezaujima.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
Tebe raddy nikdy nezajimalo kolik ktera uprava prinesla ceho, a jestli se to vyplatilo nebo ne? Treba to vstrikovani vody? Nebylo by dobre zmerit vykon bez a se vstrikovanim vody? Aby clovek mohl treba rict, jo vyjde to sice ( placnu ) na 6tis, ale ziskam tim xx koni a xx kroutaku. Nebo na opak prineslo to jen tolik a tolik vykonu, za ty prachy se s tim nevyplati drbat. Venujes se ladeni motoru, graf by mel byt tvuj produkt..tvoje vizitka. Pises ze te to nezajima? Z jakeho duvodu? Neber to prosim jako rypani, nebo vypad proti tobe, ale je zvlastni ze delas neco aniz by jsi znal vysledek.
A k predeslemu tematu, nechci se tam plest do vasi hadky, tak to napisu sem. V cem presne teda spociva vyhoda standallone jednotky? Uzivatelsky rozhrani? Snazsi nastavovani nez u seriove pri zvedani vykonu? Jak jsi psal ze seriova jednotka staci, plati to pouze pro CA? Nebo i jine jednotky ktere treba nemaji vymenitelne chipy? (SR, R33 RB). Dokazes upravovat jednotky kde nelze vymenit chip za nejakou stage verzi? Dekuju za odpovedi
A k predeslemu tematu, nechci se tam plest do vasi hadky, tak to napisu sem. V cem presne teda spociva vyhoda standallone jednotky? Uzivatelsky rozhrani? Snazsi nastavovani nez u seriove pri zvedani vykonu? Jak jsi psal ze seriova jednotka staci, plati to pouze pro CA? Nebo i jine jednotky ktere treba nemaji vymenitelne chipy? (SR, R33 RB). Dokazes upravovat jednotky kde nelze vymenit chip za nejakou stage verzi? Dekuju za odpovedi
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
mirek:
je velmi lahke zistit co ktora uprava priniesla aj bez toho, aby som musel merat vykon. spomenul si vstrekovanie vody, tak napriklad jeho ucinost vidim na tom aky predzapal,AFR a tlak turba som schopny naladit bez detonacii v porovnani s konfiguraciou bez vstrekovania. ja viem velmi dobre, co robim, preco to robim a ako to robim a viem dopredu ake vysledky ocakavam. Ak ich dosiahnem, ucel danej investicie bol splneny, ak nie, investicia bola zbytocna. Pracujem systemom stanovenie ciela-praca-pozadovany ciel splneny alebo nie.
Moj produkt a moja vizitka, na ktoru som nesmierne hrdy stoji v mojej garazi a vysledky su to ako tento produkt jazdi. Ja mam vlastne kriteria spokojnosti a kedze to robim len a len pre seba, tak sa nimi aj riadim. Papier z brzdy je pre inych, co je mi platny ak je pekny graf ale auto nejde tak ako si predtavujem? Ale na druhej strane, som len rad ak kdokolvek kdo ku mne pride naladit auto na brzdu ide a dostane vysledny graf o ktorom sa da diskutovat, resp. ho pouzit na zmenu v naladeni. Ale opakujem, optimalny spalovaci proces ma pomerne presne pravidla, ak ich poznas a dodrzis, mozes si byt isty ze je naladenie spravne, aj bez merania vykonu.
co sa tyka standalone ecu, jej jedina a podstatna vyhoda je vo funkciach, ktore ma navyse oproti seriovej ecu (pisem o nasich ecu, cize ca, sr, rb, vg atd) ale to plati len v jednom pripade a to AK TIE FUNKCIE NAVYSE POTREBUJES. nema to nic spolocne so zvysovanim vykonu. samozrejme, stand alone ecu, ako hovori aj jej nazov, mozes pouzit na lubovolnom inom motore...
obrovskou vyhodou seriovej ecu je prave to ze je seriova, odpada problem s kabelazou a nastavovanim "seriovych" veci.
to ci ma seriova ecu vymenitelny cip je nepodstatne, podstatne je ci je kompatibilna s nistune, ak ano, nie je ziadny problem motor naladit s takmer lubovolnou konfiguraciou. Uzivatelske rozhranie nistune je kompletne, komplexne a prave tak dobre ako akekolvek ine v standalone ecu. velmi elegantne sa s nim ladi ci uz ca18det, ci sr20det, ci sr20de alebo vg30et...akurat tebou spomenuta R33 je problem kvoli velmi komplikovanej strukture ecu. tazko povedat ci je to len otazkou casu, kedy bude pripravena aj tato ecu alebo to potrva dlhsie...
je velmi lahke zistit co ktora uprava priniesla aj bez toho, aby som musel merat vykon. spomenul si vstrekovanie vody, tak napriklad jeho ucinost vidim na tom aky predzapal,AFR a tlak turba som schopny naladit bez detonacii v porovnani s konfiguraciou bez vstrekovania. ja viem velmi dobre, co robim, preco to robim a ako to robim a viem dopredu ake vysledky ocakavam. Ak ich dosiahnem, ucel danej investicie bol splneny, ak nie, investicia bola zbytocna. Pracujem systemom stanovenie ciela-praca-pozadovany ciel splneny alebo nie.
Moj produkt a moja vizitka, na ktoru som nesmierne hrdy stoji v mojej garazi a vysledky su to ako tento produkt jazdi. Ja mam vlastne kriteria spokojnosti a kedze to robim len a len pre seba, tak sa nimi aj riadim. Papier z brzdy je pre inych, co je mi platny ak je pekny graf ale auto nejde tak ako si predtavujem? Ale na druhej strane, som len rad ak kdokolvek kdo ku mne pride naladit auto na brzdu ide a dostane vysledny graf o ktorom sa da diskutovat, resp. ho pouzit na zmenu v naladeni. Ale opakujem, optimalny spalovaci proces ma pomerne presne pravidla, ak ich poznas a dodrzis, mozes si byt isty ze je naladenie spravne, aj bez merania vykonu.
co sa tyka standalone ecu, jej jedina a podstatna vyhoda je vo funkciach, ktore ma navyse oproti seriovej ecu (pisem o nasich ecu, cize ca, sr, rb, vg atd) ale to plati len v jednom pripade a to AK TIE FUNKCIE NAVYSE POTREBUJES. nema to nic spolocne so zvysovanim vykonu. samozrejme, stand alone ecu, ako hovori aj jej nazov, mozes pouzit na lubovolnom inom motore...
obrovskou vyhodou seriovej ecu je prave to ze je seriova, odpada problem s kabelazou a nastavovanim "seriovych" veci.
to ci ma seriova ecu vymenitelny cip je nepodstatne, podstatne je ci je kompatibilna s nistune, ak ano, nie je ziadny problem motor naladit s takmer lubovolnou konfiguraciou. Uzivatelske rozhranie nistune je kompletne, komplexne a prave tak dobre ako akekolvek ine v standalone ecu. velmi elegantne sa s nim ladi ci uz ca18det, ci sr20det, ci sr20de alebo vg30et...akurat tebou spomenuta R33 je problem kvoli velmi komplikovanej strukture ecu. tazko povedat ci je to len otazkou casu, kedy bude pripravena aj tato ecu alebo to potrva dlhsie...
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
Jestli jsem to pochopil tak nistune zatím nejde použít na R33?
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
pochopil si to velmi spravne....na r33 existuje len jediny vyrobca komunikacnych dosiek na svete (co som bol schopny zistit) a je to draha zalezitost...a robia to cisto na dotaz mam pocit...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
jak tedy upravuje simex seriove jednotky?raddy píše:pochopil si to velmi spravne....na r33 existuje len jediny vyrobca komunikacnych dosiek na svete (co som bol schopny zistit) a je to draha zalezitost...a robia to cisto na dotaz mam pocit...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
Mirek píše:jak tedy upravuje simex seriove jednotky?raddy píše:pochopil si to velmi spravne....na r33 existuje len jediny vyrobca komunikacnych dosiek na svete (co som bol schopny zistit) a je to draha zalezitost...a robia to cisto na dotaz mam pocit...
ja som pisal o komercne/bezne dostupnych doskach...je jasne ze rozne tovarenske sposoby existuju, specialne ak je to v jpn. kebyze vies po japonsky, urcite sa dozvies ovela viac ako som bol schopny zistit ja, resp. ako som mal dovod zistovat. ale mozes mi verit ze stojis vo velmi dlhom zastupe ludi co chcu ladit r33...
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
já už brzdu domlouvám delší dobu, nečekám výkon nad 300hp, jen čekám lepší průběh kroutícího momentu dole, který mi dává výhodu proti silnějším autům (výkonově), lidsky řečeno není tam tak strašné opření do sedadel při záběru turba, ale táhne pekelněleze z brzdy to vyleze, s klidným srdcem můžu říct, že na základě mých subjektivních pocitů, nejede v okolí 1000km žádné dvoukilo s CA motorem tak příjemně jako moje
na té brzdě už asi měsíc nemají čas
na té brzdě už asi měsíc nemají čas
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
to znamená, že se auto chová přesně jak si představuji v daných situacích, netrhá sebou při roztočení turba jako kráva ale táhne fest a pořád
Re: Tak bude ten graf z brzdy?
To jsi ještě neřídil moje (až pojede
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart