Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
kamarat z novych zamkov tipujem
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
Este by som chcel doplnit ze sme nejazdili na tlak 2bary,ale len nieco pod 1,5.Treba si uvedomit ake je tam turbo,v akych otackach ma nabeh a v akych otackach som radil.Pri cca 5000ot. auto uz nemalo vykon,ale len rapotalo-niet sa comu cudovat ked zmes bola len nieco okolo 19:1.raddy píše:to lupo drzalo aj slovensky rekord v minulosti tusim, toho dna urobil 11.2 a na poslednej jazde sa mu rozletel motor po drahe. je to tdi s nitrom, komplet dragovy special so sekvencnou prevodovkou, 4x4. seriozna kara.
buky nemohol urobit lepsi cas, pretoze sa zistila znacna poddimenzovanost vstrekov. po tom, ako buky v zime vymenil vacky a prerobil sanie, nie je viac mozne kontrolovat zmes nad 5500ot, je to pocut aj na videach. v tejto oblasti je plny tlak turba 2bar. ani so zvysenim tlaku paliva na 4bar sme z toho nedokazali dostat dost a musel radit pri tychto otackach, cim stratil cca 1500ot.
teraz bola prva moznost na ladenie ecu po tejto uprave (na rozdiel od ostatnych buky cely den nesprintoval ale len testoval). doteraz urobil buky tento rok najlepsi cas 12.2s ak sa nemylim a rychlost nebola nikdy nad 200km/h. teraz sme z toho dokazali dostat 11.7s a 210km/h, co je zlepsenie o 0.5s, bohuzial viac sa nedalo. nasleduje zmena vstrekov zo 440cc (co bola velkost pre povodne planovany vykon 550k) na 750cc. po naladeni sa ocakava cas 11.s alebo tesne pod, co by uz malo plne zodpovedat odhadovanemu vykonu 600-650k (bez nitra).
jo a posledna jazda bola tango na asfalte, dvojka este pekne vlnila...madar k tomu povedal svoje, o pneu ma asi pravdu, su aj lepsie...podobne aj zadne tlmice...
Ked to doladime,potom robte zavery,osobne si myslim ze je to v celku dobry cas na to,ze to auto nejde.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
jednym slovom, nestacili vstreky nech sme robili co sa dalo...postupne sme zvysovali tlak benzinu a znizovali tlak turba, ale k dispozicii bolo len asi 5 jazd...
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
Bavil sem se na vyhlášení s Čajíčkem a ten říkal, že tam má ten s tim Polem nitro a že kvůli počasí se přerušili sprinty (vzali se výsledky z kvalifikace - prý kvůli drag speciálům, které by byli neřiditelné na vodě na suchých slikách a ohrozili by diváky), že by jinak vyhrál, protože to Polo by bez motoru asi nenastoupilo.
S15 - JDM
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
lupo, bolo to lupo....
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
Sorry lupo, pro mě sou ty malý VW mrchy stejný Polo, Lupo nebo Fox je to jedno. Mě ty dragy nebavěj tak to nesleduju, takže ani nevim jak ty auta co závoděj vypadaj kromě Bukyho 300zx a Čajíčkovy Fabie, ještě sem tam viděl nějaký bílý GT-R. Akorát co se tam dávalo za hromady pohárů za tuning a dragy, to bylo peklo tam čekat na vyhlášení driftů.raddy píše:lupo, bolo to lupo....
S15 - JDM
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
Awatar,bolo to lupo.Ano,prerusila sa trieda profi,lebo ked maju niektore auta problem na suchu,tak za mokra ...a pozrazat ludi sa neoplati.
Raddy,ano,kamarat z NZ
Raddy,ano,kamarat z NZ
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
vím že to nitro funguje i u dieselů, jen znám plyn který udělá více randálu, tak jsem se ptal jestli to opravdeu dosáhnul s nitrem
dík
dík
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
kenivruh píše:Problem s trakciou? Ani by som nepovedalbuky300zx píše:... s nie prilis dobrou trakciou(pojdu ine gumy)...
http://www.youtube.com/watch?v=rzq-kNn0kYo
http://www.youtube.com/watch?v=bW5AHRTlu3k
http://www.youtube.com/watch?v=atbEiur1eWo
A co ti traja fesaci na bukym na starte??????
Biela....
-
- user
- Příspěvky: 62
- Registrován: 27.10.2008, 17:10
- Bydliště: Praha 9-Dolni Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
Drifty taky super,ale prdla mi brzdova hadicka a bylo po prdeli!! Tak ze sem zavod na konec nejel,ale celkovi hodnoceni je 9/10 akce fakt povedena az na chvilkovi dest v sobotu
- driftak
- user
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 20.08.2007, 09:19
- Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
Piatok resp. v sobotu okolo 2:00 rano sme dorazili na carat, ale uz sme pi*u videli. Dosli sme tak neskoro koli technickym problemom (lestenie aut s 2ma mantinelmi-majitelmi). Potom sme odisli s5 na chatu nedaleko odtial, a na druhy den sme tam nesli hned od rana, ale planovali sme o pol jedenastej. Kym jeden magor vstal, tak boli 2 hodiny, sli sme sa najest a od par ludi co na zraze aj spali, sme sa dozvedeli ze zraz uz rozpustili koli pocasiu. Ked sme tam dosli, nebol tam skoro nikto. 200sx som tam ziadne nevidel. Boli sme tam mercedesom, a GOlfom ktory chcel ist povodne na Db drag ale dojebal sa mu jeho 2000W zosilovac, tak ho nahradil 80W aspon na pocuvanie pocas jazdy. A este ked sme odchadzali, tak slalomoval pomedzi pneumatiky na odjazdovej ceste. Ma tam nejaky podvozok za 30 000, a drzi mu to ako svina. Aj v serpentinach sme sli 120Km/h, a v 340stupnovych zakrutach nas to este len zacinalo vynasat. Takze sme si zalietali a nenaburali sme ani jeden nikde.
Lilo projekt Nissan 200sx - S13 - rozpredaj
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Yamaha Raptor 700
MB W124 2,5TD automat- momentalny daily car
Kto neskoro brzdí, ďalej zájde. ---...benzín nás každodenný daj nám dnes,posveť sa ostrá vačkovka,príd očakávaný výkon z teba,i neuveď nás do zadretia,ale zbav nás usadenín karbonu,lebo tvoj je olej,i klukovka,i ojnice i piesty i blok motora naveky vekov amen.
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
nejake video este sem nestihnul vsechno nahrat
http://www.youtube.com/watch?v=TSSAyfvawXg
http://www.youtube.com/watch?v=Q7Vy0d1ds3g
http://www.youtube.com/watch?v=TSSAyfvawXg
http://www.youtube.com/watch?v=Q7Vy0d1ds3g
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
Zeby propan?Kentoya píše:vím že to nitro funguje i u dieselů, jen znám plyn který udělá více randálu, tak jsem se ptal jestli to opravdeu dosáhnul s nitrem
dík
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
No hlavnym cielovym rivalom nieje ani tak lupo, ako jedno nemenovane cierne auto (a tym nemyslim moje ).Awatar píše:Sorry lupo, pro mě sou ty malý VW mrchy stejný Polo, Lupo nebo Fox je to jedno. Mě ty dragy nebavěj tak to nesleduju, takže ani nevim jak ty auta co závoděj vypadaj kromě Bukyho 300zx a Čajíčkovy Fabie, ještě sem tam viděl nějaký bílý GT-R. Akorát co se tam dávalo za hromady pohárů za tuning a dragy, to bylo peklo tam čekat na vyhlášení driftů.raddy píše:lupo, bolo to lupo....
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Carat Tuning Party V - 26. - 27. Jun 2009 - Letisko Piestany
ja som bol tiez pozret ale iba v sobotu, celkom dobra akcia, krasny biely GTR, btw v NR som videl druhykrat cierne GTR zatial na prevozkach drifty boli tiez dobre, niektori jazdci fakt klobuk dolu a ceresnicka bolo lupo, skoda ze som nevidel co sa mu vlastne stalo len som pocul buchot a cinkotanie
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch
v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car